Capitolul 3

10 1 0
                                    



Arata foarte bine, probabil asta m-a si facut sa rosesc atunci cand ma privea in timp ce dansam din ce in ce mai provocator pe langa el! Cand m-am intors cu fata spre el m-a prins de cap si m-a sarutat! Nu am reactionat in nici un fel! Imi placuse felul in care m-a sarutat!

-Nu mi-ai spus ce nume ai!

-Nu m-ai intrebat! imi raspunse si apoi imi facuse cu ochiu!

-Cum te cheama? il intreb zambind!

-Derek! Dar tu? Ce nume ai?

-Mia! Numele meu este Mia!

La cat am fost de beata in seara aia ma mir ca imi mai tineam minte numele!
Am baut si am dansat toata noaptea! Jess se saruta si ea cu un prieten de-al lui Derek, cred ca Tim il chema ! Am plecat acasa spre dimineata dar nu inainte de a face schimb de numere de telefon!

A doua zi cand m-am trezit, de fapt era deja seara, am sunat-o pe Jess si i-am propus sa ne intalnim la un fast food din apropiere! Dupa o betie crunta si atatea ore de somn simteam nevoia sa mananc! Imi era atat de foame incat as fi mancat si un porc intreg!

Am povestit si am ras pe seama intamplarilor pe care le mai tineam minte din seara precedenta. Ne-am distrat desi inca aveam dureri de cap de la mahmureala! Meritase in mintea noastra!

In timp ce vorbeam cu Jess imi suna telefonul! Ma uit la telefon si vad doar un numar! Raspund!

-Alo?

-Buna Mia!

I-as fi putut recunoaste vocea dintr-o mie! Era Derek si eu uitasem sa ii trec numarul in agenda!

-Buna Derek! Cum de m-ai sunat?

-De fapt vroiam sa va invitam la un bar in seara asta! Mai povestim, ne cunoastem si noi mai bine... Ce zici?

Inlemnisem!Tipul ala dragut tocmai mi-a cerut o alta intalnire?

-Da, venim! Oricum noi suntem deja langa un bar pe strada Meryl!

-Venim si noi acolo!

Nu au trecut nici  5 minute si 2 motociclete si-au facut aparitia langa noi! Initial ne trasesem inapoi pe trotuar dar cand si-au dat castile jos am observat ca erau Derek si Tim!

Ma trecuse niste fiori numai cat l-am vazut ca s-a dat jos de pe motocicleta si s-a indreptat spre mine!Ma luase in brate si ma sarutase! Era genul de 'badboy' cu infatisarea si cu gesturile sale! L-am placut din prima!Ma indragostisem!

Am intrat in bar cu ei si am inceput sa bem din nou!

-Cum de nu aveti iubiti fetelor?

-Nu stiu, poate nu a fost sa fie, ii raspunde Jess lui Tim!

-Aseara a fost ziua mea si de aceea am fost in club! De obicei nu frecventam cluburile! Suntem minore!

-Minore??? au raspuns Derek si Tim in acelas timp iar pe noi ne bufnise rasul!

-Nu pareti minore!

-Stiu, toata lumea ne spune asta!

-Si cum ati intrat in club aseara? Din cate stiu eu minorii nu au voie in club!

-Am avut buletine false!

-Ma scuzati eu trebuie sa merg pana la toaleta, ma scuzati domnisoarelor!

-Vin si eu cu tine! ii raspunse Tim lui Derek!

Ramasesrm eu si Jess la masa in timp ce ei plecase la toaleta!Prinsesem prilejul asta si vroiam sa profit de el si sa o intreb pe Jess ce parere are de Derek si Tim."

-Eram amandoua asa de incantate de ei, sau mai bine zis ca niste baieti asa de frumosi s-au uitat la niste pustoaice ca noi...pur si simplu ni se parea "Wooow" cum s-ar spune!

-Mia, nu trebuie sa te simti vinovata de ceva! Nu ai facut nimic gresit! Erai adolescenta, era ceva normal sa te indragostesti de primul baiat care iti acorda putina atentie!

-Detectiv Anderson, daca as fi stiut....!!!

-Spune-mi Ben! Sunt alaturi de tine! Daca vrei ne oprim aici si continuam mai incolo!

-Nu ne oprim! Sunt bine! Deci, unde ramasesem?

" S-au intors de la baie si ne-au luat in brate! Eram atat de fericite! In seara aia ne-am plimbat si am tot povestit despre mine, despre familia mea...eu nu il intrebasem aproape nimic despre el, ma multumeam ca era cineva langa mine care sa ma asculte!

Lunile au trecut repede, eram asa de fericiti impreuna...! Au fost momente foarte frumoase care le-am trait alaturi de Derek! Il iubeam si stiam ca si el ma iubeste! Am apreciat la el faptul ca nu m-a presat sa fac dragoste cu el! Fiind virgina, inca nu eram pregatita sa fac pasul cel mare!

Cand am facut 6 luni de relatie, am vrut sa il prezint parintilor! Nu stiu de ce am vrut asta, poate ca imi doream foarte tare sa se bucure si ei odata cu mine de faptul ca am o relatie si ca sunt indragostita! Dar, nu a fost sa fie ca Derek trebuia sa plece la bunica lui care se imbolnavise brusc si a trebuit sa amanam!

Am avut parte de cele mai frumoase luni din viata mea! Timpul trecea si majoratul meu venea cu pasi repezi! in 2 saptamani aveam de sarbatorit doua lucruri :  majoratul meu si un an de relatie!
In seara cand implineam 18 ani vroiam sa ma daruiesc lui pentru prima data si sa ma faca femeie in adevaratul sens al cuvantului!

Intr-o seara ne plimbam imbratisati si ne faceam planuri pentru ziua noastra cand dintr-o data ii suna telefonul si se incrunta bagand telefonul inapoi in buzunar!

-Nu raspunzi? il intreb eu...

-Nu, e tata si mai mult ca sigur o sa ma cert cu el, asa ca mai bine il dun eu mai incolo!

-Nu o sa se supere mai tare daca nu ii raspunzi?

Nici nu am apucat sa termin cand telefonul lui Derek suna din nou!

-Raspunde! Poate e ceva important!

-Alo?....Da domnule!....Nu domnule!....Sunt cu prietena mea!.....Acum?.........Dar credeam ca....... Nu domnule!.....Cum spuneti!

Ma bufnise rasul si nu ma puteam abtine sa nu il intreb:

-Tu vorbesti cu tatal tau cu 'domnule'?

Se intoarse cu fata spre mine si atunci l-am vazut foarte abatut! Il macina ceva foarte tare si vroia sa imi spuna ceva, dar numai ca nu stia cum sa o faca!

-S-a intamplat ceva grav? Ce este cu fata asta la tine? Poti sa-mi spui orice!

-Mia, iubito, imi pare foarte rau dar trebuie sa ne intalnim cu cineva!

-M-ai speriat pentru moment, am crezut ca tatal tau a patit ceva!

-Tatal meu este bine dar....

-Dar ce..?

-Nu avem timp de explicatii acum! Vorbim dupa!

Ne-am grabit sa ajungem in fata unui parc unde ne astepta o masina neagra! Din ea au coborat 2 barbati foarte bine facuti!Imi inspirau frica dar faptul ca Derek era alaturi de mine si ca ii cunostea ma linistisem!

-Ea e prietena ta? il intreaba unul din malaci pe Derek iar el da din cap pozitiv!

-Atunci haideti urcati in masina ca trebuie sa plecam!

Cand ne-am urcat in masina l-am strans tare de tot pe Derek de mana dar el ma stransese in brate si ma sarutase! Am mers cu masina pana la iesirea din oras unde unul dintre malaci a coborat din fata si s-a urcat in spate, iar Derek a coborat pentru a cumpara tigari!

Cand Derek a trantit usa, malacul de la volan a plecat cu scartait de roti!

-Stai, Derek a ramas acolo!! Opreste, nu auzi?






*********************************************

Sper ca va place pana acum! Daca nu va place ceva puteti sa spuneti printr-un comentariu!

Va raspund cu drag la toti!

TradareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum