Capitolul 6

12 1 0
                                    

Deschid ochii si vad asistenta cum se uita pe fisa medicala de la capatul patului. Ma priveste pret de cateva secunde si apoi ma intreaba:

-Te-am trezit?

-Nu..., cat este ceasul?

-Este sapte si douazeci si trei de minute! Doctorul vine din clipa in clipa si vroiam sa ma asigur ca totul este in regula!

-Buna dimineata domnisoara Baker, domnisoara Smith!

-Buna dimineata domnule doctor! raspunsesem amandoua in acelas timp...

-Cum a fost somnul? Te-a mai deranjat bratul?

-Foarte putin, dar de durut tot ma doare!

-Adevarul este ca ai avut o taietura destul de urata! Era foarte infectata...daca nu te salva la timp detectivul as fi fost nevoit sa iti amputez bratul! Dar nu te intrista eu am grija sa te faci bine!

-Multumesc din suflet domnule doctor! O sa va raman recunoscatoare toata viata!

-Eu vreau doar ca pacientii mei sa fie sanatosi cand pleaca de aici! Apropo detectivul asteapta sa intre sa te vada!

-Va multumesc inca odata domnule doctor!

-Ii spun sa intre?

-Daca doriti....?

Doctorul iese pe usa salonului si dupa vreo doua minute vad un barbat cu un cosulet cu fructe pe care scria insanatosire grabnica! Intra si aseaza cosul pe masuta de langa geam si apoi ma priveste cu ochii lui verzi care m-au cutremurat!

-Buna dimineata! Nu stiam ce sa iti aduc si am optat pentru un cos cu fructe! Sper ca nu am fost prea deplasat!

-Nu, nici gand! Va multumesc!

-Deci, unde ramasesem ieri?

-Inaintea licitatiei....!

-Aaa, da imi aduc aminte acum! Esti pregatita?

-Desigur! Deci, ......

Femeia plecase si ma lasase masca! Era prima persoana care vorbise frumos cu mine de cand ma aflasem in iadul acela! As fi vrut sa pot sa ii spun sa mai stea, aveam mare nevoie de cineva care sa ma sustina si sa imi fie alaturi, dar mai ales sa imi ridice moralul!

A venit uratul cu cicatrice pe fata, m-a luat de brat si mi-a pus un sac pe cap! Mi-a spus ultimele cuvinte inainte de a parasi camera si nu erau tocmai cele mai placute pe care le-am auzit!

-Iti mai spun o singura data! Nu incerca sa faci ceva prostesc ca nu iti va fi bine deloc! Daca imi creezi prea multe probleme pot sa te omor in orice clipa, ma pot lipsi de banii care i-as lua pe corpul tau, am pierdut mai multe in viaya decat iti poti inchipui! Asa ca, fii fetita cuminte si ascultatoare!

Nu i-am raspuns! Nici nu as fi stiut ce sa ii spun! Obosisem sa ma gandesc cum sa scap de acolo, desi stiam ca nu aveam nici o sansa!

Am auzit mai multe usi de fier deschizandu-se si inchizandu-se in urma noastra. Nu puteam sa vad nimic prin sacul ce il purtam pe cap. Mi-a scos sacul de pe cap si mi-a facut cu ochiul inainte de a ma impinge intr-o incapere in care era foarte multa lume, femei si barbati.

Un bec s-a aprins in fata mea si nu mai puteam sa vad nimic! Un barbat a inceput sa ma prezinte si a pus pretul de inceput! Licitatia incepuse si eu eram exponatul! Multi barbati licitau unul dupa altul, chiar si o femeie licita! Nu stiam ca si femeile se ocupa cu genul acesta de afaceri...

Eram atractia principala a serii, eram singura virgina din seara respectiva asa ca lumea s-a inghesuit sa plateasca pentru puritatea mea! Ma pastrasem atata timp ca sa ajung sa fiu vanduta si impotriva vointei mele sa se consume actul cu pricina ce avea ca scop introducerea mea in lumea femeilor!

Am fost adjudecata pentru 3,7 milioane de dolari! Mi se parea foarte mare pretul pentru o singura noapte de amor dar imediat intelesesem ca nu era numai atat! Cel care ma cumparase ma cumparase de tot si cu totul! Eram ca o marfa care o cumperi si o duci acasa si daca nu iti convine poti sa o vinzi mai departe!

A venit un malac si m-a luat de brat iar apoi m-a condus la masina! Nu puteam sa scap ma tinea prea strans de brat. M-a bagat in masina si a blocat usile. A condus cam vreo jumatate de ora pana am ajuns la o vila mare. Mi-a deschis usa de la masina si m-a ajutat sa cobor. A chemat o femeie si m-a indemnat sa merg cu ea sa ma pregatesc ca seful lui avea sa vina si el imediat!

Am urcat pe scarile imense pana la primul etaj si am intrat intr-unul dintre dormitoare unde femeia m-a pus sa fac baie pentru a ma improspata!Ma lasase singura in baie dar stiam ca nu pot sa scap de acolo...oamenii astia nu sunt atat de prosti incat sa ma lase singura iar eu sa pot sa plec, au ei paza destula doar sunt niste mafioti nenorociti!

Mi-am potrivit apa si am lasat cada sa se umple. Sincer, abia asteptam sa fac o baie si tanjeam in adevaratul sens al cuvantului sa stau in cada plina cu apa sa ma relaxez ca si cum nimic nu s-a intamplat...

M-am spalat pe tot corpul, eram atat de murdara si ma si simteam la fel.Ma resemnasem cu ceea ce avea sa se intample in seara aia... Vanataile de pe picioare au inceput sa se vada din ce in ce mai tare, semn ca fondul de ten se dizolvase in apa calda...Am iesit din cada si m-am infasurat intr-un prosop alb si ma uitam in oglinda...eram tot eu, acea fetita speriata!
Dau sa intru in camera si vad un barbat de vreo 45-50 de ani ca statea pe pat dar era cu spatele! Sigur el era cel care ma cumparase de la licitatie! Nu stiam cat era de periculos, asa ca am preferat sa nu spun nimic! M-am asezat pe pat in partea opusa si stateam fara sa scot un sunet!

-Ma bucur ca ai terminat baia, te astept de o vesnicie!

-Nu cred ca am stat mai mult de o jumatate de ora, asa ca sa nu dramatizam....ii raspund eu pe un ton cat se poate de sarcastic!

-Esti cam recalcitranta, imi place!

-Ce anume poate sa iti placa? Faptul ca fara voia mea am fost rapita si apoi vanduta ca un obiect? Sau ca nu am ce face si trebuie sa ma daruiesc tie acum pentru ca m-ai cumparat?

-Nu trebuie sa gandesti asa, presupun ca ai avut anturaj nepotrivit de ai ajuns aici, asa ca termina cu lamentarile, chiar nu imi pasa!

Normal ca nu ii pasa, de ce i-ar pasa pana la urma urmei, el a platit pentru ceva si trebuia sa si primeasca!

TradareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum