Capitolul 5

17 1 0
                                    

Ma ghemuisem intr-un colt si am inceput sa plang! Plangeam in hohote! Nu stiam nimic de Jess, probabil isi facea griji pentru mine! Sau poate din nefericire era si ea in aceeasi situatie ca si mine, avand in vedere ca ea avea o relatie cu Tim, care era bineinteles prieten cu Derek!

Doamne in ce incurcatura am putut intra si asta era numai din vina mea! Nu trebuia sa mergem in club! Daca nu mergeam nu il mai cunosteam pe nenorocitii aia doi si eu nu as fi ajuns in situatia de fata!

Regretele erau prea tardive, raul a fost facut si singura solutie acum era sa incep sa ma calmez si sa gandesc la rece cum sa scap de aici! Mai vazusem eu filme de genul la televizor si acolo tot timpul scapa personajul pozitiv! Tot ce trebuia sa fac era sa ii prind pe picior gresit pe unul din baietii rai si sa fug cat ma tin picioarele!

De-ar fii totul asa usor cum am vazut in filme....!

Zavorul se deschise si intrase un domn mai in varsta imbracat la costum si cu ochelari pe nas, ziceai ca e un bunic gata sa citeasca o poveste nepotilor! Dar nu era nici vorba de asa ceva...! Era doctorul care venise sa confirme sau sa infirme puritatea mea!

Usa se inchise, iar doctorul se apropiase de mine si imi spune pe o voce calma sa nu-mi fie frica ca nu imi va face nimic rau! Ma rugase sa ma intind pe jos si sa desfac picioarele in timp ce el isi facea treaba!

Mi se parea om bun si m-am gandit ca ma poate ajuta sa plec de acolo! Inainte sa plece l-am rugat plangand sa anunte politia si sa ma scoata de acolo! Nu a dat din cap nici pozitiv, nici negativ! Mi-a spus doar sa ma linistesc!

Cand a iesit pe usa l-am vazut cum i-a soptit ceva la ureche malacului care statea de paza la usa mea si dintr-o data fata malacului se schimbase la secunda!

Am crezut ca acel doctor i se va face mila de mine si va anunta autoritatile si voi iesi de aici pana sa apuce sa ma vanda ca pe un obiect!

Dar nu a fost sa fie!

Dupa nici cinci minute isi face aparitia uratul cu cicatrice pe obraz si incepe sa ma loveasca fara sa spuna nimic! Dupa ce m-a lovit in toate partile corpului, mai putin in zona fetei, imi adreseaza niste vorbe care m-au cutremurat!

-Ai face bine sa nu te mai gandesti ca o sa scapi de aici! De aici nu scapa nici una vie! Sa iti intre in cap bine lucrul asta! Daca nu vrei ca familia ta sa pateasca "vreun accident" din vina ta! Niciodata sa nu mai vorbesti cu nimeni sa te ajute sa pleci de aici pentru ca noi tot timpul vom afla si in caz ca se mai repeta nu voi mai fi asa de indulgent cu tine! Ai noroc ca esti intr-adevar virgina si trebuie sa ne purtam cat de cat frumos cu tine pana la livrarea ta!

Plecase! Asa cum intrase pe usa, asa si plecase! Iar eu ma tarasem pana in coltul camerei unde obijnuisem sa stau! Imi uram viata! Ma dureau si inca simteam loviturile de picior care mi le daduse uratul!

As fi vrut sa mor in clipa aia si sa se termine tot! Am crezut ca doctorul va face ceva sa ma scoata de acolo! M-am gandit ca poate are si el familie si ca poate se gandeste sa faca o fapta buna pentru mine! Dar el in schimb a facut opusul! Asa imi trebuie daca ma incred in oameni!

Stiam ca ceea ce voi pati dupa ce ma vor vinde va fi mult mai rau decat sa mananc bataie de la uratul cu cicatrice!

Seara usa s-a deschis si mi-au dat o farfurie cu mancare si un pahar cu apa! Cand am vazut mancare, m-am napustit asupra farfuriei si am mancat tot! Nu mai mancasem de mult si eram foarte slabita!

Dupa ce mi-am terminat cina a intrat pe usa o femeie foarte frumoasa cu o geanta mare in mana! Mi-a intins o rochie rosie foarte scurta si foarte decoltata si mi-a spus sa ma imbrac cu ea! Nu am stat pe ganduri si m-am comformat! Stiam ce avea sa se intample in caz ca refuzam sa cooperez!

Imi statea bine in rochia aia! Femeia se apropiase de mine si isi deschise geanta si scoate de acolo multe, foarte multe produse cosmetice si se apuca de treaba! Din cate auzisem in seara asta trebuiau sa ma vanda la licitatie si presupun ca trebuiau sa ma faca sa arat bine!

Cand terminase treaba aratam ca o papusa! Se vede ca era profesionista si stia sa isi faca bine treaba! Pana si vanataile de pe picioare si de pe maini mi le mascase de ziceai ca nici nu au fost acolo! Imi intinde o pereche de pantofi negri si ma intrebase daca ma descurc cat de cat cu tocurile, kiar eu ii dau din cap afirmativ!

Inainte sa iasa pe usa se mai apropie odata de mine sa imi aranjeze parul si imi soptise la ureche:

-Te rog sa fii puternica! Dumnezeu va avea grija sa aranjeze jocul in favoarea ta in cele din urma! Nu iti pierde speranta! Imi pare rau ca ai ajuns in situatia asta, dar daca tot ai ajuns incearca sa nu faci lucrurile sa mearga in spre mai rau! Ai grija de tine!

Plecase! Plecase si ea! Imi era frica de ceea ce avea sa urmeze! Puteam doar sa imi inchipui ce urma!

-Domnule detectiv, s-a facut tarziu si as vrea sa ma odihnesc umpic! Mai bine continuam maine! Ma simt foarte slabita!

-Da domnisoara Baker, cum doriti! Maine dimineata voi veni din nou! Ai nevoie de odihna!

-O seara placuta detective Ben!

-Sanatate domnisoara Baker!

A iesit pe usa si ma intorsesem cu fata la geam! Priveam stelele din patul de spital si imi rasunau in minte cuvintele femeii care venise atunci sa ma macheze!"Dumnezeu va avea grija sa aranjeze jocul in favoarea ta!" ! L-a aranjat dar prea tarziu, mult mai tarziu!





**********************************************

Daca aveti comentari sau sugestii va rog frumos sa imi scrieti si o sa va raspund!

Sper ca va place pana aici!

Pupici si va multumesc!

***********************************************

TradareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum