M-am oprit din povestit pentru ca doctorul isi facuse aparitia in salon!
-Detective, poti sa parasesti pentru moment salonul! Trebuie sa consult pacienta!
-Da domnule doctor, voi fi la usa!
Doctorul se intoarse spre mine si imi zambeste!
-Cum te simti domnisoara Baker?
-Ma cam doare mana stanga...!
-Pai, cam asa se intampla cand ai cateva copci zgravene...Nu-ti face griji...iti vei reveni complet!
Imi luase tensiunea si imi urmarise privirile cu o lanterna iar apoi a scris ceva pe fisa mea de la capatul patului. Isi mai intoarce privirea odata spre mine si imi spuse sa nu ma obosesc prea mult, iar apoi pleaca pe usa si detectivul isi face aparitia din nou in salonul meu luandu-si locul pe scaunul de la geam.
-Unde ramasesem detectiv Anderson?
-Cand Derek a coborat din masina....
-" Am crezut ca e o gluma initial, dar cand am vazut ca nu opreste mi-am cam dat seama de gravitatea situatiei desi nu stiam motivul!
O gramada de intrebari imi treceau prin cap dar momentan nu aveam raspuns la nici una din ele! Stiam doar ca Derek s-a dat jos din masina si ca idiotii aia doi au plecat cu masina si cu mine in ea!
-De ce nu opresti? Am spus sa opresti acum!Vreau sa cobor!
-Nu o sa mai vrei nimic mult timp de acum incolo! Si te sfatuiesc sa taci caci drumul e lung si nu vreau sa imi pierd rabdarea cu tine!
-Unde mergem? Nu merg nicaieri cu voi!
-Stan, fa-o sa taca te rog!
Si am vazut un pumn mare cat toata fata mea, iar apoi am vazut negru! M-am trezit dar nu stiu exact dupa cat timp. Eram singura intr-o incapere care avea doar un geam si o usa de fier! Stateam ghemuita intr-un colt si ma rugam la Dumnezeu sa ma scoata de acolo! Dar bineinteles ca nu era nimeni care sa ma ajute sa plec din acea camera unde ma tineau captiva!
Am stat asa trei zile fara sa intre nimeni pe acea usa, stiu asta pentru ca prin gemuletul de la camera unde stateam se vedea cat de cat cand e zi sau noapte afara. Eram atat de slabita si nemancata, eram murdara si aveam nevoie urgenta la toaleta! Cand nu am mai rezistat m-am pus in coltul opus fata de cel in care stateam eu si mam usurat!
Au fost trei zile in care nu stiam ce se intampla cu mine, cine sunt acesti oameni care m-au adus aici si mai ales de ce sunt aici? Unde e Derek si de ce nu vine sa ma ia de aici?
Plangeam si tot plangeam si nimic nu se intampla!Mai tarziu tot in aceeasi zi, am auzit niste voci dincolo de usa, dar nu puteam sa disting ce anume spuneau, nu se intelegea mai deloc! La un moment dat se auzise un tipat de femeie! M-am ingrozit si tremuram! Ma asteptam din clipa in clipa ca un maniac sa intre si sa ma omoare!
Vocile au inceput sa se auda din ce in ce mai tare dar tot nu le puteam intelege.Usa se deschise si intra doi barbati urati si unul din ei avea o cicatrice pe obrazul stang . Tremuram si ma inghesuiam in coltul in care stateam dar mentineam contactul vizual!
-Ea e tarfa lui Derek? Cheama doctorul sa vedem daca intr-adevar e virgina!
-Domnule, Derek ne-a garantat ca nimeni nu s-a atins de ea, nici macar el!
-Eu vreau sa fiu sigur! Ai vreo problema cu asta?
-Nu domnule, acum sun doctorul sa vina cat mai repede!
Ma uitam la ei si nu imi venea a crede ce imi aud urechile! Cum a putut Derek sa le spuna acestor oameni intimitati despre mine?
-De ce ma tineti aici? Vreau sa plec acasa! Lasati-ma sa plec va rog! Promit ca nu spun la nimeni ce s-a intamplat!
-Acasa nu vei mai pleca niciodata! Intelegi?
-Nuuuu! Va rog! Dati-mi drumul!
-Nu intelegi, asa-i? Esti prea pretioasa sa iti dam drumul! Faptul ca esti virgina o sa imi aduca multi bani! Barbatii o sa se ingramadeasca sa te aibe! Pe asta o scoatem la licitatie diseara!
-Da domnule!
-Anunta-i pe toti ca avem un diamant neslefuit!
Eu eram acel diamant neslefuit! Oamenii astia vroiau sa ma scoata la licitatie ca pe un tablou vechi! Inca mi se parea o gluma! Asteptam sa intre Derek pe usa si sa imi spuna ca totul a fost o farsa! Dar nu era nici o farsa! Era realitatea si trebuia sa accept asta!
-Nu o sa ma scoti la nici o licitatie, Derek o sa ma scoata de aici!
-Cum sa iti spun eu pe intelesul tau? Derek asta al tau lucreaza pentru mine! El te-a agatat si cand mi-a spus ca esti virgina, i-am spus sa stea cu tine sa aibe grija sa nu....te dezvirginezi cumva din intamplare! Trebuia sa te luam dupa ce faceai 18 ani dar a intervenit ceva si nu am mai putut amana!
-Nu este adevarat! Ma minti! Derek nu ar face asa ceva! Derek ma iubeste! Derek ma iubeste, auzi?
-Copila naiva ce esti! Tocmai de aia ai patit ce ai patit, ai fost prea credula! Accepta situatia si nu mai da din gura ca daca nu o sa ma faci sa ti-o astup! In gura nu te poti dezvirgina!
La auzul ultimelor cuvinte am inghitit in sec si am tacut! Nu am mai scos nici un cuvant pana nu au plecat din camera, dar asta nu inseamna ca nu ma certam in sinea mea cat sunt de fraiera! Nu ma puteam pune cu ei, ei erau sigur mai multi si mai puternici iar eu eram o mana de om!
Am inceput sa plang si sa blestem ziua in care l-am cunoscut pe Derek! De ce a trebuit sa imi faca una ca asta? Am avut incredere in el si l-am iubit! Si-a batut joc de mine si m-a pus in pericol fara sa ii pese ca viata mea era in joc!
Atatea momente frumoase petrecute cu el si el doar s-a prefacut!Plangeam si sughitam in acelas timp! Nu stiam ce o sa se intample cu mine de acum incolo! Viata mea era in mana acelor nenorociti si asta numai din vina iubitului meu! Cum a putut sa ma tradeze? Acum tot ce trebuia sa fac era sa ma gandesc la un plan sa scap de acolo! Trebuie sa fac orice sa scap! Mai bine mor decat sa ma culc cu vreun nenorocit!
Pe cine incercam eu sa pacalesc? Nu aveam nici o sansa! Aveam niste gratii la geam groase de vreo 2 degete iar usa de fier era inchisa cu un zavor pe dinafara!
CITEȘTI
Tradarea
RandomIncrederea este cel mai pretios lucru din viata! Daca ai pierdut increderea in cineva, nu o mai poti recupera!