1.

254 24 7
                                    

Keď som sa prebudila na zvuk toho dotieravého budíku uvidela som moje roztrhané pyžamo. Len si pomyslím: hmmm, mačička sa cez noc pobavila. No nestrácam čas a idem sa obliekať. Postavím sa pred skriňu, no znova neviem čo na seba. Nakoniec si dám jednoduché čierne tričko, moje obľúbené rifle a mikinu s uškami na kapucni. Je tak cute!

Zídem po schodoch dole do kuchyne, sadnem si ku stolu a pustím sa do jedenia cereálií ktoré boli aj s mliekom prichystané. Pravdepodobne som tu prvá. Bodaj by nie! Je ešte len 6:48. Až tak skoro to síce nie je, ale keďže máme školu blízko vstávame až o siedmej, len ja si nastavujem budík, aby ma zobudil trošku skôr.

Už sa chystám do kúpeľne, ja totiž vykonávam rannú hygienu až po raňajkách, keď sa otvoria dvere na spálni a objaví sa v nich mama.
Mama: Dobré ráno zlatko, čo tak skoro?
Ja: Dobré ránko mami. Neviem, proste som si trochu privstala.
Mama: Už si jedla?
Ja: Hej hej. Idem sa umyť. Tak pa!
Mama: Tak zatiaľ!

Po našom krátkom rannom rozhovore som sa pobrala do kúpeľne ktorú mám mimochodom sama pre seba. Máme docela veľký dom, som tomu rada. Sestra a ocko asi ešte lenošia tak sa snažím nerobiť hluk ale keďže ja som ja tak samozrejme spadnem. Našťastie nikto neprichádzal tak som pokračovala v ceste.
V kúpeľni som si umyla zuby, opláchla tvár a namaľovala sa. Make-up, linky, špirála a balzam na moje suché pery. Moje ryšavé vlasy som si učesala a zviazala do copu. Keď som ukončila moju rannú "rutinu", tak som odcupitala znovu do kuchyne.

Už tam bol aj oco a Ivanka, moja mladšia 10- ročná sestrička.
Ja: Dobré ráno lenivci!
Izy: Ahoj Jess! Ja som nespala, len som ležala! odpovedala mi naštvane ale zároveň aj komicky.
Oco: Dobré ránko slečna. My si narozdiel od teba dávame na čas!
Len som sa pousmiala, pozdravila som všetkých, obula si moje čierne plátenky a vybrala sa do školy aj keď sa mi vôbec nechcelo.

Ahoj! Toto je môj prvý príbeh tak nečakajte nič extra :D. No ale aj tak dúfam že sa vám bude aspoň trošku páčiť :3. Komentík poteší, aj keby negatívny, aspoň sa poučím. Tak zatiaľ ahoooj ;).
---Nani---

Život mačkyWhere stories live. Discover now