2.

136 17 5
                                    

Len som sa pousmiala, pozdravila som všetkých, obula si moje čierne plátenky a vybrala sa do školy aj keď sa mi vôbec nechcelo.

Vonku bolo príjemne, ani nie chladno ale ani horko ako v júni niekedy býva. Kráčala som po chodníku na ľavej strane cesty aj keď škola bola na pravej. Prešla som cez prechod na druhú stranu, popri dvoch domoch, papiernictve a bola som tu.

Pred bránou ma čakala Lily, moja najlepšia kamoška. Má blond vlasy, modré oči, super postavu a vysoká je tak akurát. Ešte sa ako tak kamarátim s Miškou a Sárou, ale Lily je Lily. A len ona vie o mojej "mačacej záležitosti". Keď ma uvidela, pousmiala sa a pribehla ku mne.
Lily: Ahoj Jess! Platí ten večer?
Skoro som zabudla, s Lil sme sa v piatok dohodli že u nej prespím.
Ja: Ahoj! Jasne, už sa tešíím!
Lily: Rodičia nemajú nič proti a mama súhlasila, že nám do izby liezť nebude;)
Ja: Supiš, po škole si len skočím domov po veci a párty môže začať!
Lily: Aj ja sa teším ale pohnime, prvá je matika. A keď sme pri tom, dáš mi opísať domácu?
Len som sa zaškerila a prikývla. Celá Lily. A pobrali sme sa do triedy.

Vyučovanie šlo slimáčim tempom a ja som si myslela že sa snáď unudím k smrti. Crrrrrrrrrrrrrrrn! Zazvonil zvonček čo znamená koniec vyučovania! Vybehli sme z triedy a trielili sme na obed ako splašené srnky. Bolo kuracie mäso s ryžou, polievku sme sa ani neobťažovali nabrať. Doma si dáme popcorn a Lilina mama vynikajúco varí!

Dojedli sme a Lily ma odprevadila domov, pre veci. Zobrala som si pyžamo, kefku, oblečenie na zajtra, nabíjačku a učebnice. Mobil a kľúče boli samozrejmosťou.
Ja: Hotovo! Môžme ísť!
Lily: Čakám len na teba!
Zamkla som dvere a mohli sme vyraziť. Lil nebývala ďaleko, len dve ulice do nás. Cestou sme len tak kecali o blbostiach.

Lily: Sme doma!
Otvorila dvere a zakričala.
Lilina mama: Ahoj dievčatá! Prosíte si niečo piť, alebo ste hladné? A Lily, ja nie som hluchá.
Ja: Dobrý deň. Ja si dám len vodu.
Lily: Ahoj mami, ja si dám Colu.
Lilina mama: Hneď to bude, postele máte prichystané.
Lily: Ďakujeme, ideme už do izby.
Vyšli sme po schodoch hore, na koniec chodby a vošli sme do izby.

Lily mala priestornú izbu namaľovanú na bledo fialovo s malým balkónom. To mi v mojej izbe chýbalo... V rohu mala biely stôl so stoličkou, ktorá bola istej farby. Oproti bola posteľ. Teraz bola vedľa nej ešte jedna, rozkladacia. Vedľa dverí mala skriňu a komodu s tromi šuflíkmi. A z druhej strany dverí mala malú sedačku, a samozrejme televízor na ktorom sme večer pozerávali filmy. Boli tu ešte jedny dvere, ktoré viedli do malej kúpeľne.
Mala to tu útulné, páčilo sa mi tu.

Taaak tu je ďalšia časť, dúfam že sa bude páčiť ;). V ďalšej už bude aj niečo s mačičkou..... :D. Viem že toho nieje moc ale snáď nevadí. Komentík aj vote poteší :*. A kebyže mám niečo zlepšiť alebo sa vám niečo nepáči, píšte :).
---Nani---

Život mačkyWhere stories live. Discover now