6.

73 14 10
                                    


O hodinu neskôr

Ešte stále sme boli na cintoríne. Ale už nie na strome. Nachádzali sme sa blízko pri chlapcovi na lavičke. Áno, stále tam sedel. Fakt nemá niečo lepšie na práci? Napríklad spať alebo šúpať pomaranče... ja neviem. Je divný. Chcela som o ňom niečo zistiť. Kto to je, načo tu je a prečo práve na cintoríne?!

Za chvíľu by som sa asi mala premeniť naspäť. Dúfam že si ma nevšimne. Alebo to tak bude lepšie? Spýtam sa ho na moje otázky. Možno sa mu budem zdať ako debil čo ho sleduje. No môže mi to byť jedno.

Zdá sa, že zaujal aj mačku. Ešte trošku sa k nemu priblížila. Ničoho si nevšimol.
Len sa mu asi bude zdať divné keď sa len tak za ním zjaví dievča. A do riti! Ja budem nahá! Nie, nie, nie! Musím nejak mačku donútiť, aby zdrhla. Ale ako? Veď musí byť aspoň smädná... Hej, keby sa išla napiť tak mám šancu vyhnúť sa trapasu. Lily mi tam vždy necháva nejaký plášť, či deku. Nebudem tu predsa robiť striptíz chalanovi, ktorý čúra na cintoríne. Teraz len dúfať...

Prešla minúta, dve, tri, už aj 10 len tupá mačka sa neuráčila ísť aspoň ďalej od tej lavičky. Ona tu sedí a líže sa.
Počkať! Ten chalan sa postavil, odchádza! Fuuu. To mi odľahlo. Keď tu bude aj zajtra tak sa mu nejak prihovorím... Už bol skoro pri bránke, keď sa ma zrazu zmocnil divný pocit. Premieňala som sa naspäť. To bolo o chlp.

~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~

Ďalšia časť je tuuu :D. Trochu kratšia ale nechcela som do jednej časti kombinovať pohľad mačky aj človeka ;). Na konci je to podľa mňa trochu uponáhľané, ale snáď nevadí ;D.
A túto časť venujem všetkým dievčatám ktoré sa budú musieť v pondelok 10x prezliecť :D, a samozrejme ešte všetkým čo majú radi pomaranče a mandle :D :3.

---Nani---

Život mačkyWhere stories live. Discover now