V koži mačky
Hotovo. Premena je kompletná. Je tu polnoc. Už len sledujem čo sa bude diať. Vidím Lily ako sa na mňa pozerá, a vyzerá to, že by si ma chcela pohladkať. Viem že mačke sa to nebude moc páčiť, ale ani jej to nebude proti srsti. Lil sa odhodlala a začala mačku škrabkať. Ja to ale necítim. Len sledujem. Po chvíľke ju to omrzelo a sadla si na posteľ. Mačka vybehla na balkón a skočila z okna. Pristáli sme na tráve. Je už tma, pochopiteľne keď je polnoc, ale s tým nemám problém. V koži mačky je môj zrak lepší. Je tu hrobové ticho. Doslova. Lily býva pri cintoríne. Niekedy to je divný pocit, prebudiť sa a vidieť z okna všetky tie hroby... no už som si zvykla. Aj mačička si tam niekedy zájde. Vyčúrať sa tam mi príde docela neslušné, ale čo narobím.
Trochu sa porozhliadame a vyrazíme smerom ku záhrade. Lil má obrovskú záhradu s posedením a malým záhradným domčekom. V lete tam niekedy prespávame. Mačka sa vyberie až úplne dozadu, ku plotu. Vylezie na malý múrik a šikovne preskočí na druhú stranu. Na cintorín. Panuje tu pochmúrna atmosféra, aj sa mi trochu zdá, že sa ochladilo. Ale to si len nahováram.
Priblíži sa ku stromu a vydriape sa až do koruny. Nádherný výhľad. Vidím Liliin aj ostatné domy na ulici, celý cintorín a... lavičku. Niekto tam sedí. Chlapec. Je otočený chrbtom, nevidím mu do tváre. Nechápem čo tu v takejto neskorej hodine robí. A ešte aj na cintoríne. Žeby prišiel zapáliť sviečku? Však na čo aj cez deň. Nie je to tak pekne vidieť. Ale prečo potom len tak sedí na tej tupej lavičke? Keby som mohla, idem si ho prehliadnuť. Ale to nemôžem. Možno tu bude aj za 2 hodinky. Ale pochybujem. Kašlem na neho. Nech si tam sedí koľko chce. Aaa... postavil sa. Vybral sa smerom ku stromu z ktorého ho pozorujem. Heh. Dúfam že to nie je mačací vrah či niečo také. Bože, na čo to myslím. Už mi z toho ticha hrabe.
Má na sebe čiernu mikinu a kapucňu na hlave tak, že mu nevidím do tváre. Už je tu. Zastavil pod stromom. Ehm... môžete hádať čo urobil. On sa tu vyšťal?! Tak toto som nečakala. To už som viac čakala že vytiahne prútik a spraví z nás žabu. Ale tak keď tu môžu čúrať mačky, asi by mi nemala vadiť že to robí aj on. Ale aj tak...
Potom si znova sadol na lavičku. Fakt ho nechápem.Taaaaak nová časť :D! Po dlhej dobe, ale aspoň niečo. Mala som dobrú náladu, tak som posplietala všelijaké hovadiny XD. Ale ešte aj ďalšia časť bude z pohľadu mačky ;). Pôvodne to malo byť Úplne inak :D, no je to takto.
Aaa čo hovoríte na pána Čurača :D?
Divný to týpek... nejaký satanista či čo XD.
A mooooc ďakujem za prečítania, votes a hlavne komentíky :3.
YOU ARE READING
Život mačky
Short StoryV noci sa vždy premieňa na mačku. Od desiatej do dvanástej svojvoľne, no o polnoci sa zmení až do druhej hodiny ráno a môže len pozorovať, ako si mačička počína. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ahoooj :). Toto je môj prvý príbeh tak neočakávajte nič ex...