Po príchode do školy som bola unavená ešte viac, ako ráno. Ale to tak má asi každý. No keďže bola prvá chémia, mala by som sa sústrediť.Po šiestich nudných hodinách sme sa konečne pobrali do jedálne, na ten jedovatý obed. Mali sme dukátové buchtičky. No tak to sa dalo ešte zjesť. Našťastie. Bola som hladná ako vlk. Alebo mačka? Večer som vždy strašne hladná, čiže to je dobré prirovnanie.
Bohužiaľ keď sme dojedli, tak som sa musela s Lily rozlúčiť a ísť domov. Musím sa učiť na všetky tie písomky. Samozrejme doma som bola na mobile a čítala si knihu. Učiť som sa začala až o deviatej. Tak ale aj tak sa mi večer učí lepšie. A spať ešte tiež nepôjdem.
Keď odbilo desať hodín, začala som uvažovať či sa nepôjdem von prebehnúť. Predsa len, mám ešte do dvanástej čas. Učiť sa mi už nechce. Však čo som sa nenaučila v škole, doma už moc nedobehnem. Tak som zbalila učebnice, zamkla dvere, otvorila okno aby som mohla vyskočiť a vyzliekla sa. Môjmu mozgu som dala znamenie a hneď na to som sa začala meniť.
A znova v mačacom tele. No našťastie sa teraz pohybujem ako chcem. Je to fajn pocit byť taká malá a mrštná. Tiež skákať z takej výšky ako Spiderman. Tak som vyskočila z okna a namierila si to do záhrady. Ako vždy som zašla dozadu a ľahla si na moje miesto. Večer tam vždy nechávam deku. Len tak som ležala a pozorovala nebo. Všetky hviezdy ešte vidieť neboli, ale aj tak sa bolo na čo pozerať. Za tie roky som vedela mená veľa súhvezdí. Po nociach som ich chodila pozorovať zo stromov. Jedno z mojich obľúbených súhvezdí je Pegas, no to je dobre vidieť na jeseň a zimu. Potom väčšinou pozerám na Veľký a Malý voz a na hviezdu Polárku. Na Vianoce som dostala ďalekohľad, no radšej som vonku a pozorujem hviezdy ako mačka, zo záhrady.
Ahooj :D. Je tu ďalšia časť :))). Neverím že som sa donútila ju dopísať. Ale tak večer sa najlepšie premýšľa :D.
Čo myslíte, ako sa bude Jessice v noci dariť? Objaví vonku niečo zaujímavé :)?
Máte radi hviezdy? Aké je vaše obľúbené súhvezdie :3?
Komentík či vote poteší ^^.
Tak dovidenie (dočítania :D?) pri ďalšej časti :3.
YOU ARE READING
Život mačky
Short StoryV noci sa vždy premieňa na mačku. Od desiatej do dvanástej svojvoľne, no o polnoci sa zmení až do druhej hodiny ráno a môže len pozorovať, ako si mačička počína. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ahoooj :). Toto je môj prvý príbeh tak neočakávajte nič ex...