Keď som už mala podobu človeka, tak som sa ako najväčší idiot vybrala úplne nahá k Liliinmu domu. Však prečo sa neprechádzať o druhej ráno holá po cintoríne. Preliezla som dierou v plote a pokračovala v ceste. Len som dúfala že nikto si na záhrade nepochutnáva na pražených mandliach a nesleduje ma ako sa zakrádam po záhrade.
Zastala som pod Liliiným balkónom. Zobrala som zo zeme kameň a hodila ho Lily do okna. Našťastie sa nerozbilo a za chvíľu mi už moja najlepšia kamarátka otvárala balkónové dvere. Nejako som sa vyštverhala po okne a odkvapovej rúre hore. Lil sedela na posteli a nad niečím asi premýšľala.
,,Ahoj!" pozdravila som ju, trochu sa mykla, otočila sa a potom sa pousmiala. ,,Ahoj Jess. No čo, ako bolo vonku? Čo ste s mačičkou robili?" škerila sa na mňa a tak som jej úškrn opätovala. ,,Nič zaujímavé. Len sme pozorovali nejakého nočného chalana, ktorý sa vyšťal na cintoríne pod strom." odpovedala som jej s ironickým tónom v hlase. ,,Ako prosím?!" Lily na mňa čumela ako ja keď som sledovala Čurača, ako zneúcťuje strom. Tak som jej všetko, čo sa odohralo na cintoríne vyrozprávala.Po dorozprávaní mojej "uspávanky" pre Lil sme sa pobrali spať. Predsa len, už bolo niečo okolo tretej ráno.
Ležala som v posteli a rozmýšľala som. Nad záhadným štiacim chalanom, nad školou, nad mojou mačacou stránkou života a také podobné blbosti nad ktorými väčšinou ľudia rozmýšľajú v sprche, alebo keď sa snažia zaspať. Možno niekto takto príde aj na zmysel života...
Tak dobrú noc.Eeeeej! Po dlhej dobe tu máme novú časť :D. Ja viem, som maximálne lenivá... no čo už :D. Trošku ma k tomu dokopala Mery, keď teraz tak často vychádzajú časti V tuneli :3. Jednoducho, chcela som niekoho potešiť :D ;*. Taak dúfam že som aspoň niekomu vyčarila úsmev na tvári touto, podľa mňa nudnou, časťou :*. Papa ;) :3 ♡!
---Nani---
YOU ARE READING
Život mačky
Short StoryV noci sa vždy premieňa na mačku. Od desiatej do dvanástej svojvoľne, no o polnoci sa zmení až do druhej hodiny ráno a môže len pozorovať, ako si mačička počína. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ahoooj :). Toto je môj prvý príbeh tak neočakávajte nič ex...