Takže takto som strávila tie dve hodinky do dvanástej. Pozorovala som hviezdy a hľadala všetky mne známe súhvezdia.
Vo chvíli, keď som sa chcela ísť napiť ma myklo a kým som si to stihla uvedomiť, už som znova bola len pozorovateľom a mohla som iba sledovať, ako si mačka počína. Najprv sa rozbehla, skočila na verandu a začala liezť hore, na strechu. Vyskočila na striešku verandy, na okno, stúpla si na muškáty ktoré máme položené na parapete a odtiaľ sa už ľahko dostala na úplný vrch nášho domu. Nič moc sme tu nemali, ako inak, bola to predsa strecha. No mačička ešte vyskočila na komín a odtiaľ pozorovala okolie. Pravdepodobne hľadala nejakú potravu. Ja som znova pozorovala oblohu.
Takto sme tu sedeli asi 10 minút. No zrazu sa mačka pohla a zoskočila zo strechy. Bežala až nakoniec ulice. Neviem čo ju sem tiahlo, no dúfam že to nebude nejaký špinavý potkan... Fuj, nenávidím potkany. Asi by mi nemali vadiť, no opak je pravdou. Našťastie to nebol potkan. Ale bol to nejaký túlavý kocúr. Bol čiernej farby s bielym fľakom na hrudi, na labkách a na konci chvosta. A vyzeral dosť napaprčený. Prskal a mňaukal na nás. Mačka na obranu švihla po ňom labou s vystrčenými driapkami. No asi len tak výhražne, lebo to bolo úplne mimo neho. To ho len viac naštvalo a rozhodilo. Skočil našim smerom a pri tom mňaukal, ako keby ho drali z kože. Mačka našťastie uskočila, no nezaobišli sme sa bez škrabanca. Tak sa rýchlo pobrala preč. Bežala a zastavila sa až pri dome. Potom len oddychovala na záhrade.
Po chvíli oddychu som sa premenila naspäť do podoby človeka. A aby som nemusela nahá liezť až ku oknu do mojej izby, využila som moju mačaciu podobu. No bola som tak vyčerpaná, že som už len zaľahla do postele a kým som stihla začať nad niečím premýšľať, tak som spala ako drevo.
Guten Tag meine Freunden :D!
Máme tu novú časť, ktorú som písala v autobuse :D, na výlete. Keď tam teda budú nejaké preklepy, tak prepáčte-proste autobus :D.
Dúfam, že sa vám teda časť páčila :).
No a čo hovoríte na kocúra :D?
Asi bol len hladný... možno :D.
Pôvodne som chcela dať jednu špeciálnu časť na vysvečko (a moje narodky :D), no nejako mi to nevychádza :/ :D. No čo už :D.
YOU ARE READING
Život mačky
Short StoryV noci sa vždy premieňa na mačku. Od desiatej do dvanástej svojvoľne, no o polnoci sa zmení až do druhej hodiny ráno a môže len pozorovať, ako si mačička počína. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ahoooj :). Toto je môj prvý príbeh tak neočakávajte nič ex...