Isabela

2.9K 141 11
                                    

Salutare lume!!! Imi pare rau ca nu am postat mai devreme, insa efectiv nu am avut cand. Bucurati-va de aceasta scurta patanie, pana la urmatoarea.

********************

Pe Isa am intalnit-o mai mult din greseala. Taica-miu, un barbat care se lauda pe ascuns ca il mostenesc, m-a fortat sa vin cu el la un prieten de-al lui, ceea ce eu nu am vrut nici in ruptul capului. Cum a reusit sa ma convinga? Simplu. Ma cunostea. A mentionat-o pe Isa, iar eu in secunda doi eram gata sa merg cu el. 20 de minute mai tarziu ieseam din casa. In timpul asta, imi facusem dus si ma imbracasem. Am aruncat pe mine o pereche de blugi rupti si spalaciti, o bluza alba de la Nike cu un adidas pe piept, talpa fiind formata din cuvintele „Just do it!”, si o camasa alb cu negru in dungi cu maneca scurta si descheiata. Mi-am bagat picioarele in ghetele stil NBA, si am iesit pe usa, grabindu-l apoi pe tata.

 Prrietenul tatei era un tip grizonat bine. Figura sa tanara nu ii trada anii, insa parul sau alb, ii facea sa para cu mult mai batran decat era. Din cate reusisem sa imi dau seama era genul de om de succes caruia ii place sa fie inconjurat de oameni capabili care stiu sa isi faca treaba, si care stie sa se impuna.

- Richard, batrane, il intampina taica-miu cand intra in casa.

- Uite cine vorbeste, ii raspunse acesta cu zambetul pe buze. Intra. Vad ca ti-ai adus si cavalerul, continua zambindu-i complice tatei.

- Imi spune si mie cineva despre ce este vorba? am intervenit eu.

- Iti vom povesti imediat, raspunse Richard. Dar mai intai intra ca sa afli despre ce este vorba.

I-am urmat sfatul. Oricum nu aveam alta solutie, din moment ce tata stia despre ce este vorba, si era de acord. Uram sa ii fac jocurile tatei, dar acum nu aveam de ales. Am fost condusi in salon. Era imens. Insa nu am putut sa nu observ doua lucruri. In ciuda marimii, nu crea senzatia de sanguratate, si era mobilat cu foarte bun gust, intr-un mod modern si simplu totodata, fara sa creeze acea atitudine pompoasa pe care le au casele bogatasilor. Nu era tata un om bogat, insa nu ar fi fost nimic la care sa astepte. Imediat, in salon a aparut si sotia lui, Ioana Pop. Parea sa aiba jumatate din varsta sotului ei. Blonda, cu niste ochi albastri sclipitori, si o talie pe care multe manechine ar fi invidioase. A luat loc alaturi de noi, si mi-a facut complice cu ochiul? „WHAT THE FUCK???” Tata ma ademeneste aici spunandu-mi de o pustoaica beton, iar in loc de asta ma trezesc cu avansuri din partea mamei ei? Care sigur este vitrega. Ioana nu are cum sa aiba mai mult de 30 de ani.

- Paul, incepu domnul Pop, am o rugaminte la tine.

- Spuneti, am raspuns eu.

- Oricum iti spunea, replica Ioana. Cunoscandu-l pe tatal tau de 20 ani, stiu ce ii poate capul. Sunt curios daca ti-a dat si tie gena respectiva.

- Ma faceti curios. Despre ce este vorba.

- Fiica mea, Isabela, spuse Ioana, este o persoana foarte emotiva. Ultima data cand s-a despartit de un baiat, a stat in camera ei si a bocit o saptamana. As vrea sa evit asta. 

- Si m-ati ales pe mine? Nu cred ca as face treaba buna.

- Gresit, interveni Richard. Tu nu trebuie sa o faci sa nu planga. Ioana mi-a spus ca tatal tau avea lipici la femei.

- Inca nu imi explic cum de a reusit sa isi intemeieze o familie, si sa o mentina, spuse Ioana razand.

- Multumesc pentru compliment, raspunse tata.

- Ati terminat? ii intreba Richard pe cei responsabili cu reclama, care se asezara mai adanc in canapea, ispasiti. „Tata tocmai a fost pus cu botul pe labe? Trebuie sa notez in calendar!” Ceea ce vreau eu sa te rog, Paul, este sa o scoti din aceasta stare.

M-am nenorocitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum