Hell hath no fury like a scorned woman

1.4K 84 18
                                    

La ora 5 eram deja in mall, insa nu la Starbucks. Intrasem la Springtime, care era pe partea opusa fata de Starbucks si ma asezasem in asa fel incat sa vad in permanenta persoanele care intrau acolo. A trebuit sa astept destul de mult. La 6 fara 5 a aparut Ana. Asa cum ma asteptam, a verificat persoanele dinauntru, si, cum nu m-a gasit, s-a postat la intrare pentru a ma astepta. Cateva minute mai tarziu a aparut si Isa. Cand a dat cu ochii de Ana, care statea la intrare a incremenit. Aceasta isi incrucisase bratele la piept si isi astepta sora.

- Ce cauti aici? o lua din scurt Ana pe Isa cand aceasta se apropie.

- Treaba mea Anastacia, ii raspunse Isa stiind ca o va enerva spunandu-i tot numele, apoi continua imperativ. Ce cauti tu aici?

- Ma intalnesc cu prietenul meu. Alte intrebari?

- Ciudat. Si eu ma intalnesc cu prietenul. Oare s-or cunoaste?

- Nu am nici cea mai vaga idee, raspunse Ana cu o figura ganditoare. Am o idee. Hai sa intram pana apar baietii, ok?

- Ai patit ceva? facu Isa surprinsa. Ultima data cand ne-am intalnit aproape ne-am luat la bataie.

- Nu am patit nimic. Deci, intram?

- De ce nu? raspunse Isa urmand-o pe Ana care o luase inainte fiind mai aproape de usa.

***

Retineti ca eu nu am putut sa aud conversatia dintre ele pentru ca eram prea departe. Tot ce faceam eu era sa vad reactiile lor. Care pana acum prevesteau o furtuna in toata regula.

Odata asezate la masa, fetele si-au comandat cate o cafea si pareau ca s-au relaxat.

***

- Deci, incepu Ana. Te intalnesti aici cu prietenul tau?

- Da. Pot spune ca aici m-am cuplat cu el. O situatie foarte comica.

- Chiar asa? facu Ana pentru a o convinge pe Isa sa isi dea drumul la gura. Mai bine imi povestesti.

- Ok, raspunse Isa usor dezorientata. A fost sapat, incepu ea razand. Abia ma despartisem de fostul cand a intrat el in viata mea. Mama si Richard i-au cerut sa ma scoata din starea naspa in care intrasem. Am venit aici pentru ca nu avea chef sa mearga altundeva. Zicea si ca e cea mai buna cafea din oras. Cred ca in ziua aia, cafeaua a fost putin cam fiarta.

- De ce?

- Pentru ca a umplut o chelnerita cu cafea. Care apoi incepuse sa flirteze cu el. Atunci m-am decis sa nu il las sa scape.

- Si cam cand s-a intamplat asta?

- Cam acum 3 luni.

- Aham. Si cum ziceai ca il cheama? o intreba Ana cu o presimtire sumbra, care totusi nu s-a resimtit in vocea ei.

- Paul.

- Paul? facu ea punand cap la cap puzzle-ul, iar privirea i se innegri.

- Ai patit ceva? o intreva Isa cand vazu schimbarea ei de stare.

- O usoara ameteala, raspunse Ana dupa cateva secunde in care s-a calmat si a calculat situatia.Si ai vorbit cu el? Adica o sa vina la tampenia pe care o organizeaza babacii?

- A spus ca va veni. Asta doar daca nu intervine ceva important intre timp.

- Deci voi avea sansa sa-l intalnesc pe acest Casanova al tau peste trei saptamani?

- Da. Tu vei veni cu iubitul?

- Cu siguranta voi veni, raspunse Ana cu un suras malitios pe buze. Si vom face comparatiile la fata locului?

M-am nenorocitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum