- Bölüm 1 - / Pilot

29 4 4
                                    

Yaratılan her varlığın bir amacı vardır. Yani her canlının bir görevi. Benim adım Lavius. Görevim ise gezegenim için savaşmak. Gözlerimi hayata ilk açtığımdan beri kendimi savaşçı olarak görüyorum. Benim gezegenimde her canlı kendini benimsediği bir göreve atanır. Sağlık, yaşam, bilim, savaş ve eğitim. Gezegenimin ismi Praktush. Burada her şey yolunda değil. Bizim hayatta kalmamız için gereken madde su ve şuanda gezegenimizde hızla tükeniyor. Bunun için liderlerimiz eğitimlerini tamamlamış olan kardeşlerimi çeşitli gezegenlere yolluyor. Şuanda elimizde ki en önemli kaynak DÜNYA. Su oranı ve yapısı bizim türümüzün tek umudu olarak gözüküyor. Şuanda orada bulunan yaklaşık 100 bin kardeşim canlıların arasına sızmış durumda. Bende eğitimimi tamamladığımda orada ki görevimin başına geçeceğim.

Dünya hakkında duyduğum bir kaç şey var. Bir sürü canlı türü yaşıyormuş orada. Ama kontrolü ellerinde tutan ve zeki olan sadece bir tür bulunuyormuş. İnsanlar. Öğrendiğim kadarıyla insanlar çok garip varlıklar. Onları farklı kılan en büyük özelliklerden biri duygularmış. Aşk, mutluluk, nefret, korku, özlem, tutku, kin hepsi birer saçmalık. Bizim hissettiğimiz tek bir duygu var SADAKAT. Her duygu zayıflıktan ibarettir. Yani insanların en büyük zayıf noktaları duyguları. Yaklaşık bir ay sonra eğitimimi tamamlayacağım ve dünyada ki görevime gideceğim. Orada ki görevim hakkında bana verilen bir kaç bilgiye göre belirlenen bir hayata gideceğim. Bana aktarılacak olan anı ve bilgilerle insan rolü yaparak onların içlerine gireceğim. Her bir kardeşime söylendiği gibi banada belirli isimler verilecek ve onları gözlemleyeceğim. Bu gözlemlerin sonucunda ise zamanı geldiğinde ihtiyacımız olan kaynakları alacağız.

1 ay sonra..

Bugün eğitim ve sınavlarım bitti. Yapılan testler ve sınavları insan bedenine çok iyi uyum sağlayarak başarıyla geçtim. Görevim hakkındaki tüm bilgileri aldım ve Dünya' ya gitmek için hazırım.

Bir kaç saat sonra Dünya' da..

Bilincim yavaş yavaş kendine geldi. Gözlerimi araladığımda yeşilliklerin arasında öylece yatıyordum. Bana aktarılan anılar ve insan bedeni gerçekten çok ilginç. Bu bedene alışmak kolay olmayacak. Doğruldum. Hızla bir kaç adım atmaya başladım. Koştum ve bir kaç saniye içerisinde yeri boyladım. Ayağa kalktım ve alışmaya çalıştım. Şimdilik koşmak, zıplamak yerine yavaş adımlar atmak en iyisiydi. Ne kadar eğitim alsamda her şey yolunda gitmeyebiliyor. Bana söylenen yere doğru gitmeye başladım. Düzenimi kurmam ve bir an önce verilen isimlerle yakınlaşmam gerekiyordu. Benim için ayarlanan yuvaya gitmem gerekiyordu. Onların söyleyişiyle EV.

Bu yolculukta, maceramda yani görevimde beni hiç bırakmayacak olan biri vardı. Size ondan bahsetmeyi unuttum. O bir canlı değil, mekanik bir zekaya sahip. Her an internete ve evren üzerinde ki tüm bilgilere erişebiliyor. Jarvis..

Göreve yollanan her kardeşimin kendine özgü bir JARVİS' i vardır. Buraya yollanmadan önce içimize yerleştirilen bir çip sayesinde Jarvis düşüncelerimizi duyabiliyor ve aynı şekilde bize cevap veriyor. Jarvis ona sorduklarımızı, yaptığımız yanlışları düzeltmek için var. Aynı zamanda yalnız kalmamamız ve bizim yanımızda olmak için. Her Jarvis sadece sahibine saygı ve sadakat duyar. Her zaman onun için doğruları söyler. Yani ona güvenebilirsiniz.

Jarvis' in de yardımıyla eve vardım. Sıradan bahçeli kapalı kutudan bir farkı yoktu benim için. İçerisinde bir dolap yiyecek olan bir ev. Doğruyu söylemek gerekirse insanların yemek yemesi bize göre çok farklı. Biz beslenmek için vücudumuza gerekli vitaminleri hap ve çeşitli sıvılar olarak alıyoruz. İnsanlar ise çeşitli yemekler ile besleniyor. Bazıları zararlı bazıları yararlı yiyecekler. Onlar için sadece önemli olan yemeleri. Yani yemek yemek insanlar için bir ihtiyaçtan fazlası. Benimde artık onlara ayak uydurmak için bir şeyler yemeye alışmam gerekiyor.

İlk önce evi ve çevresini biraz inceledim. Daha sonra Jarvis ile birlikte gözetlemem gereken isimler hakkında bilgi topladık. Hemen karşı evde oturan üniversiteli kız ve ailesi. Babası Binbaşı ve önemli askeri operasyonların önünde gelen isimlerden. Annesi ise gizemli biri. O kadında çözemediğim şeyler var.  Dikkatli olmam gerek. Kız ise sıradan bir üniversite öğrencisi ailesine yakın olmak için onunla iletişimde olmam gerek. Burada ki işim gereği bunun zor olacağını sanmıyorum. Bu kızın okulunda tarih öğretmenliği yapacağım. İnsanları tanımak ve bu noktalara nasıl geldiklerini anlayabilmek için eğitimlerim arasında dünya tarihleride vardı. Sanırım şuanda bana uygun en iyi iş bu. Bana gösterilen, hayatları anlatılan, yaşam videoları sunulan insanlar bu kadar değil. Okulun bilim labaratuvarında çalışan araştırmacılar, uzay ve evren bölümü professörleri. Son olarakta en çok dikkat etmem gereken kişi üniversite müdürü, eski Nasa çalışanı. Neden burada olduğuna dair henüz bir fikrim yok ama bulacağım.

////////////// NOT ///////////////

İlk bölümü yayınlamak istedim okunmaya göre bir kaç güne devam edeceğim iyi okumalar :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimizdekilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin