Nejsem sama?

1.2K 65 0
                                    

Když jsme vešly do pokoje sedla jsem si na postel. Na velkou bílou postel. Megan má velký pokoj a všude je jen karmínová nebo bílá barva. Zamyká dveře a sedá si vedle mě na postel. ,,Asi se divíš co se děje.. No zkráceně. Matka fetuje a otec píchá s každou kterou potká. Takže se mu snaž vyhýbat. Fotr ji teď nejspíš mlátí. Dělá to denodenně. Chtěla jsem ji jednou pomoct, ale pak jsem byla na měsíc v nemocnici na jednotce intenzivní péče. Radši už neriskuju, vím, že to zní možná hnusně, ale mámě už nepomůže ani moje snaha."
Vypadne ze mě jen obyčejné ,,Páni." Netušila jsem, že tahle nová holka na tom bude podobně jako já. Že na tom kdokoliv bude podobně jako já.  Je to takový zvláštní pocit. Těžko porovnat, kdo je na tom hůř. Je ticho tak ho prolomím jedinou otázkou, která mě napadla. ,,Kde jste teda přišli k takovýmu luxusu?" Blbá otázka.
Megan se na mě otočí a jde ke mě. Sedne si vedle mě na postel, tak blízko až si všimnu, že má nalepené řasy, ale jen na jednom oku, proč? Z úvah mě probudí její hlas. ,,Jednoduše, matka byla jeden čas dealer a fotr pasák, takže tak." Utápím se v úžasu. Jakto, že někdo s tímhle životem může vypadat takhle udržovaně a hezky. Potřebuju si uspořádat myšlenky.
,,Megs, kde máte koupelnu?"
Usměje se, nejspíš nad oslovením 'Megs' taky mi to přijde divný. Na mě až moc kamarádský.
,,Rovně a pak doprava Am"
Zase ten úsměv.
Dojdu do koupelny. A postavím se před zrcadlo. Všechno je tu bílé a mramorové.
Zhluboka se nadechnu a vydechnu. Umyju si ruce a opouštím místnost. Když vejdu na chodbu jde proti mě vysoký zhruba 40-letý muž. Nejspíš je to Meganin 'fotr'. Má tmavé vlasy a slabé strniště. Vypadá celkem sympaticky rozhodně nevypadá na toho muže, kterého mi popisovala Megan. Zadívá se na mě takovým zvláštním pohledem a promluví na mě. Jde z něj cítit alkohol a to jsou teprv 2 hodiny odpoledne.
,,Ahoj kočičkoo"
Má celkem hluboký hlas. Přemýšlím já asi vypadá Megnina máma.
Neodpovím a civím do země, ale on mě stále probodává pohledem. Má tmavě hnědé oči.
,,Ty neodpovíš, jo? Hm, tak se uvidíme později."
Co sakra myslí tím později? Radši zrychlím krok a vejdu k Megs do pokoje. Zamknu za sebou a opřu se o dveře.
,,Co je? Vypadáš jako bys viděla nějakýho seriovýho vraha nebo tak."
,,No skoro, tvýho fotra"
Podívá se na mě zděšeným pohledem.
,,Kurva"

Amber.Kde žijí příběhy. Začni objevovat