Přijde ke mě Megan a obejme mě, na tohle nejsem zvyklá, tak nevím jak zareagovat. Zpanikařím. Přemýšlím co mám dělat, tak jen stojím na místě jak sloup. Pozdě. Připadám si trapně, ale Megan to očividně nevadí.
Vyjdem ven, rozhodly jsme se, že už nebudem v to baráku plném křiku a pláče. Zamířily jsme k jezeru a sedly jsme si na lavičku. Vytáhla z kapsy krabičku cigaret, jednu si vložila mezi rty a další mi nabídla. ,,Nekouřím."
,,A zkoušela jsi to?" ,,Ne."Zapálila si a mě taky. Když jsem kouř natáhla do sebe okamžitě jsem se rozkašlala. Po třech vdechnutí už to bylo dobrý.
,,Proč kouříš?" ,,Víš, svět je dost hnusnej a nechci tu žít dlouho a proto se snažím zabít se všemi možnými způsoby. Skončíme ten hnusnej život spolu?"Zarazila jsem se. Netušila jsem co mám říct. Už dřív jsem nad tím přemýšlela. ,,Jak?" ,,Podřežem se a vykrvácíme. Zkoušela jsem to už, ale nemám dostatečnou odvahu a napadlo mě, že kdybychom byly dvě, nějak bychom to zvládly." No, chvíli váhám. Je dost těžký přemýšlet nad sebevraždou, když vám je teprve 16.
Další den se s Melody sejdu ve škole. Hned první přestávku za mnou přijde. ,,Tak?"
,,No.. Vůbec jsem kvůli tý nabídce nespala, jako.. Nevim, ale je to dost lákavá, vzhledem k mému dosavadnímu životu. Rozhodla jsem se..že jo."Po škole jdeme k Megan a zamíříme do koupelny. Zamkne dveře a vanu začne plnit vodou, vytáhne žiletky. ,,Připravená?"