Jsme s Megan oblečené a ve vaně, je to zvláštní pocit, v ruce obě držíme ostrou žiletku. Sedíme na proti sobě a koukáme se navzájem do očí. Tvoří se ve mně jedna vlna adrenalinu za druhou.
Megan si vyhrnula rukáv, proběhl mi celým tělem mráz i přesto, že jsem přímo ve vroucí vodě. Udělala jsem to samé.
,,Musíš řezat svisle. Ještě jsem ti chtěla říct, že jsi byla moje jediná kamarádka Amber."Asi už se nedozvím ta tajemství ohledně Megan Hillsové, každopádně vím jednu věc.
,,Nápodobně Megs. Měla jsem tě ráda. Sejdeme se na druhé straně." Kývla na mě.Přiložily jsme si žiletky k druhé ruce a nastejno jsme řízli. Projela mnou bolest, když se mi žiletka prodrala skrz kůži a jela nahoru. Do vody stékaly dva pramínky krve. Jeden z mojí ruky a druhý z té Meganiny. To poslední co jsem stačila postřehnout, když jsem byla ještě při sobě, bylo to, že jsem už neseděla v čiré vodě, ale ve vodě zbarvené do sytě rudé barvy. Moje tělo bylo uvolněné, ruce a nohy volně nadnášela voda. Hlava mi spadla na ramena a cítila jsem se tak líp.
Konec.
Jsem si jistá, že tohle jste nečekali. Popravdě ani já ne, jelikož jsem se teď začala soustředit na moje jiný příběhy. Zkrátka jsem to potřebovala rychle ukončit.
Btw. Hrozně se mi zalíbily short stories tak jsem se rozhodla, že něco takového začnu taky psát. Mimochodem děkuju všem, kteří tohle četli. Ty reads u tohohle příběhu se mi dost líběj❤