Sabah,karanlık odayı aydınlatan güneş ışıkları ile uyandım. Yanıma bakınca hissettiğim boşluk, beni korkuttu. Ayaklarımı yataktam sarkıtıp evin içerisinde dolaştım. Jackson altında pantolon ve ıslak saçları ile karşımda duruyordu. Koridoru hızlı adımlarla yürüdükten sonra Jackson'ın boynuna sarıldım. Aldığı her bana değen nefesi tenimi yakıyordu. Ona sarılmanın mutluluğu bambaşkaydı. Uzunca bir süre orada öylece, sarılarak, kaldıktan sonra. İlk konuşan o oldu.
"Özür dilerim. Çok hata yaptım. Seni berbat durumlara soktum. Sen bunu hak etmedin ben senin sevgini hak etmedim"
Jackson'ın biçimli çenesinden düşen gözyaşının etkisi ile yerimde kıpırdandım.
"Ben seni seviyorum. Bu ayrılık bir nevi.. Birbirimizi tanımamız için birşey olduğunu düşün. Birbirimiz için neler yapabiliriz onu kanıtladık birbirimize".
Kafalarımızı ayırdık. Birbirimize kaçamak bir bakış attıktan sonra elinden tutup aşağıya indik. Mutfağa girerken kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittiğimde karşımda Lydia ve Brad'i buldum. İkisine de sıkıcı sarıldım.
"Ne ile geldiniz siz ? Araba nerede ?" Diye sordum ama beni umursamadılar. Kapıyı kapatırken bir şey bana engel oldu. Kapıyı tekrar açtım ve Caleb'ı karşımda gördüm.Onu da içeriye davet ettikten sonra birlikte mutfağa geçtik. Hep birlikte kahvaltımızı yaptık. Jackson ve Caleb arasında bir soğukluk yoktu. Tam tersine Jackson ona her fırsatta , minettar olduğundan bahsediyordu.
Bütün günümüzü birlikte , evde sakin,normal, insanlar gibi geçirdik. Mutfağa içecek birşeyler almaya gittiğimde Caleb'da bana yardıma geldi. Dolaptan içecekleri çıkartırken o da bardakları tezgaha koyuyordu.
"Hâlâ benimle arkadaş olduğuna inanmıyorum. Yani onca şeye rağmen; ben senin gözünün önünde birini,senin eski sevgilini, öldürdüm. Nasıl böyle sakin olabiliyorsun?"
"Sana kızamam, haklıydın. Farklı şeyler yaşadınız Alex ile siz. Benim gördüğüm tarafından başka bir tarafı daha vardı. Daha kötü bir yanı aslında" dedikten sonra ikimizde kıkırdadık.
Bahçeden gelen şikayetçi homurdanmaları duyduktan sonra içecekleri götürdük.Normal bir gün geçirmenin, yanımda aşık olduğum kişinin olması huzuruyla mükemmel bir uyku çektim. Son kez Jackson'ın kokusunu içime çektikten sonra...
Dün not paylaştıktan sonra hemen bölüm yayımladım ama hem uzatmak için vaktim yoktu hem de bekletmek istemedim daha fazla. Artık ara ara yazacağım. Eğer çok bekletirsem kısa kısa yayımlayacağım.
~esra_eknc~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM #Wattsy2016
Teen FictionSizce 'Büyük Aşklar Nefretle Başlar' sözü ne kadar doğru? İntikam ateşi , Aşk ateşine dönüp Crystal'ı kül edebilir mi? Aşk herşeyden üstündür. Herşeyi bir kenara atabilirler mi? Tüm yaşananları, geçmişlerini? Unutamayacaklarını mı düşünüyorsun? Hadi...