Leslie

1.4K 141 0
                                    

Drága Leslie!

Legjobb barátnők voltunk. Három évig tartott a barátságunk, nem hiszem, hogy neked ez tényeg semmit sem jelentett.
Tényleg egy fiú szakított szét minket? Vagy csak nem akartál velem mutatkozni? Megértem. "A lány, akiről kiderült, hogy tök csóró, az anyja pedig egy semmirekellő piás. Ráadásul az a fura, szemüveges, perverz srác a bátyja. Inkább messzire elkerülöm. Tuti nem százas."
Attól még nem esett jól. Annyira jóban voltunk! Mindent együtt csináltunk. Aztán egyszer csak eltávolodtál tőlem. Tisztán emlékszem az egyik ilyen párbeszédünkre. Regényes módon egymás mellet voltak a szekrényeink, és az órákon is egymás mellett ültünk.
Egyszer, mikor órára pakoltunk ki, félénken megszólítottál.
- Selena?
- Mondd csak.
- Én... Ma Rosie mellé ülnék, ha nem baj.
- De hát... Mindig együtt szoktunk ülni, nem?
- Tudom. De ma szeretnék Rosie mellé ülni... Egyébként is! Nem tartozom neked magyarázattal! Ha máshová akarok ülni, máshová ülök! - mondtad. Úgy rámförmedtél, hogy azt hittem, valami rosszat mondtam, és megbántottalak.
Aznap nem szóltál többet hozzám, és egész nap kerültél.
Másnap reggel odajöttél hozzám, és kijelentetted, hogy többé nem találkozhatunk. Azt mondtad, azért, mert neked is Chad tetszik. Elhittem. Bár nem értettem, miért kell megszűnjön a barátságunk csak azért, mert mindkettőnknek ugyanaz a fiú tetszik.
Aztán rájöttem. Egy hét múlva már Anne Kennedy-vel barátkoztál, aki köztudottan a suli leggazdagabb és legnépszerűbb csajai közé tartozott.
El sem tudod képzelni, mennyire rosszul esett.
Többé nem beszéltünk.
Ekkor még inkább magamba zuhantam.
Zavart, hogy téged ez nem érdekel. Vajon tényleg nem vetted észre? Vagy csak egyszerrűbb volt nem venni tudomást rólam?
Lehet, hogy gonosz dolog tőlem, de egy kicsit talán örülnék, ha most rosszul éreznéd magad. Csak icipicit. Tényleg.
Bár azt sosem fogod átérezni, amit én éreztem.

Amit te tettél ellenem:

- Átvertél
- Elhagytál
- Nem törődtél velem
- Megígérted, hogy örökké barátok maradunk. És nem tartottad be az ígéreted.

Amit kérek tőled:

Ha lesznek még barátaid, ne verd át őket. Soha.


Ti tettétekWhere stories live. Discover now