-1-

275 31 4
                                    

Başlamadan önce hikaye ile ilgili oluşacak kafa karışıklığını önlemek üzere bazı açıklamalarda bulunmak istiyorum.Dilerseniz okumadan hikayeye geçebilirsin fakat ben okumanızı öneriyorum.

1)Hikayemin asıl konusunu oluşturan 3Luck uygulamasının amacı sosyal refahı sağlamak ve insanlar arasındaki eşitliği dengede tutmaktır.

Daha açıklayıcı olmak gerekirse insanüstü yeteneklere sahip olan kimseleri,toplayarak bölgelere göre gruplara ayırıp birbirlerini katletmelerini emir eden,böylece insanlar arası eşitliğin sağlandığını kabul ettiren bir uygulamadır.

2)Her sene gerçekleştirilen uygulama ülkenin hemen hemen her yerinde televizyon aracılığı ile halka sunulur.Genellikle büyük şehirlerde uygulama üzerinde bahisler oynanarak grupların veya grup üyelerinin popülarite puanları belirlenir.

3)Uygulamada toplam 14 grup bulunur.

4)Uygulamada gruplar arasında yer alan her bir yetenekli bireye gifted ismi verilmektedir.Her bölge içinde barındırdığı giftedları seçerken genellikle kalıtsal yollara başvurur.Yani daha önce içinde 3Luck uygulamasına katılmış kişiler bulunan ailelerde 18 yaşını geçmiş başka gifted bulunma olasılığı diğer ailelere kıyasla daha fazla olacağı için giftedlar ilk bu ailelerde aranır.

5)Gifted olduğu şüphelenilen kimselerin,büyük merkezde bölgelerine ait departmanlarda,ilgili testler ile yeteneklerinin yoğunluğunu ve olgunluk derecesini ölçüldükten sonra,gifted olup olmadığı belirlenir

6)Uygulamanın adının 3Luck olmasının özel sebebi ise; giftedların ilk sene bu uygulamadan sağ çıkması durumunda 2. ve 3. sene tekrar katılma zorunluluğun olmasıdır.

7)Her bölge, grubunda 7 gifted ile uygulama katılmayla yükümlüdür.

8)Eğer grup,başka bir grupla veya uygulamaya ait çeşitli canlılarla mücadele sırasında 4 ve daha az gifted ile kalırsa,uygulama kuralları gereğince mağlup edilmiş olur ve grup için uygulama sona erer.

9)Önceki senelerden kalan ve 3 senesini doldurmamış olan giftedlar tekrar uygulamada bulunmak zorundadırlar fakat 3 senesini doldurmuş,uygulamaya katılma zorunluluğu olmayan giftedlarda kendi istekleri doğrultusunda uygulamaya katılabilirler.

10)Uygulama başlamadan önce,gifted adayları arasından seçilen yeni giftedlar;eski giftedlar ile kısa süreli bir kapışma etabı yaparlar.Bu etapta sadece 7 kişi hayatta kalır.Kalan giftedlar ise kendi bölgesinin grubunu oluştururlar.

11)Her etapta gruplar kendi aralarında çarpışırken,her gruptan isteğe bağlı olarak seçilmiş bir veya iki kişi etap kilidini kırmak üzere görevlendirilir.Diğer giftedlar savaşırken,kilidi kırmak için görevlendirilmiş gifted kilidi rakip takımdan önce kırdıkları taktirde karşı taraftan en az bir kişi öldürerek etabı tamamlarlar ve puan tablosunda rakip takımın üzerine geçmeye hak kazanırlar.

12)Uygulama başlamadan evvel her giftedın koluna bir bileklik yerleştirilir.Giftedlar bu sayede kapışma eşleşmelerini,ölen giftedları ve kendi skorlarını görebilir.

Cellatın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin