MR.Golden

128 22 0
                                    

 Mr.Golden

Gözlerimi ayırmadan gifted aday listesine bakıyordum.Yüzlerce isim ve soyad....

Geneli yıllardır aşina olduğum soyadlardı. Giftedlığın kalıtsal olması biz; uygulama yöneticilerinin işlerini oldukça kolaylaştırıyordu.O aykırı ucubeleri normal insanlar arasından ayırt etmek gerçekten zaman alıcı ve zor.

Ne kadar inkar etseler de uygulama,kendi iyilikleri için işliyor.Onları dizginleyip daha normal ve uysal bireylere çeviriyoruz.Bu uygulama hem toplumun güvenliğini hem de devletin otoritesini korumak için oldukça gerekli.

Onların bu hırçın tavırlarını az çok anlayabiliyordum.Eskiden,gençliğimde bu düşüncelere sahip bir adam ile tanışsam boğazına yapışabilirdim.

Zamanla, insanların kendileri olgunlaştığı gibi düşünceleri de olgunlaşıyor.İlk mektubu aldığım zamanlar düşüyor aklıma...

İçimdeki nefret ve kin beni büyük hatalar yapmaya zorlamıştı.Ne kadar inkar etsem de bu hataları yapmamda aşkın payı da vardı.

İnsanoğlu aşık olunca bırakın yaptıklarının farkına varmayı,hatalarının sonuçlarını bile idrak edemiyor.Hatanın neresinden dönersen kar derler ya,ben de bunun için çabalıyorum.

3Luck'ı yönetmek oldukça zor.Kararlarım,insan hayatı bedelinde.Yüzlerce kişiyi ölümle burun buruna getirebilirim.

Bazılarının gözünde tanrı gibiyim,bazılarınkinde acımasız bir cellat.Ben ise kendimi sadece hatalarını cesurca sırtlanmış ve sonuçlarını ortadan kaldırmak için çabalayan bir insan olarak görüyorum.

Elimde bulunan aday listesine bakarken yanı başımda bulunan David'i fark etmemiştim bile.Eski dosttum David...

Çevremde bana katlanabilen ve güvendiğim tek insandı.Ailesine de en az kendine verdiğim kadar değer verirdim.Hep,sahip olmak istediğim fakat benim için ütopik bir hayalden başka bir şey olmayan bir aileye sahipti David.

Aile içinde, ne kadar eski dosttum olsa da David'den daha çok sevdiğim bir kişi vardı.Kyle Turner,David'in kusursuz oğlu...

Yaşının üzerinde bir olgunluğa sahipti.Küçüklüğünden beri,kendine güveni ve aldığı kararlarla her zaman yaşıtlarının bir adım önüne geçerdi.Bu 3Luck uygulamasında da geçerliydi.Özel yeteneği ve karakteriyle kitlerce sevilen ve hayranlık duyulan bir insan haline dönüşmüştü.Bu sene de onun takımının şampiyon olacağına adım gibi emindim.

''Listeyi kontrol ettin mi?''

David'in sorusu kafamı listeden kaldırmaya yetmişti.

''Eski Giftedlardan Jennifer'ı hatırlıyor musun? Onun küçük oğlunu göremedim.''

''Çocuk henüz 16 yaşındaymış.2 sene sonra davetiye göndermemiz daha uygun olur''

İç çektikten sonra listeyi önümdeki masaya koydum.Jennifer'ı sevmezdim.Düşük zekasıyla bu uygulamadan nasıl kurtulabildi hala anlayabilmiş değildim.David listeyi alıp çıkmaya hazırlanırken ;

''Hala vazgeçme şansın var.Daha test sonuçları gelmedi.Onu bu uygulamadan kurtarabilirsin''

Yüksek sesli bir kahkaha patlattım.

''18 senedir bu anı bekliyordum.Daha fazla sabredemem.O ucubenin gözlerimin önünde ölmesini istiyorum''

''Kendi kızına bu kadar nefret duyman ne acı''

Diyerek odadan ayrıldı.

Cellatın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin