Bolum 1

266 30 10
                                    

Multimedya:Ceylan

Gune cok guzel baslamistim.Ilk defa icimdeki mutlulukla aileme süpriz yapmak geldi içimden.Muhteşem pijamalarimla markete yol aldim.Bugün onlara güzel bir kahvaltı hazirlicaktim.Alışverişi yaptim eve doğru giderken birden siyah bir arabanın beni takip ettiğini sezer gibi oldum.Ama takmayarak yoluma devam ettim.Evime girdim bizimkiler hala uyuyordu..Kahvaltı tamamdı her şey hazırdı..Sıra onları uyandirmakta...Hem de her zamanki hunerlerimi kullanarak..Odalarına girdim.ohh valla yan gel osman..Birden yatağa atladım..
-Gunaydinnn!Günaydın!
Bir yandan yatakta zipliyodum bir yandan da bağırıyordum.sonunda uyanmislardi..Her zaman bole yaptığım için hiçbir tepki gostermemislerdi...hhh bu sogukluklariyla öldürecekler beni..Ben onlar için neler yapıyordum.
***
Sonunda masaya oturmustuk.Babam bugün çok nesesizdi.Aralarında bir sey mi var acaba diye düşünürken hiç vakit kaybetmeden sordum.
-Babam hayırdır çok keyifsizsin?
Bana bakisindan anladım.Bir şey soyleyeceklerdi.
-Kızım sana bir şey anlatmam lazim
Ahhh sonunda agzindakini cikaracakti.
-Dinliyorum babacim
-Evleneceksin..Hem de 2 hafta içerisinde
Ne evlenmek mi?Bu da nerden çıktı şimdi..
-Şaka mi yapiyorsun?Ne evlenmesi!
Evet babama ilk kez bagirmistim.Ama neyden bahsediyor bole evlenmek de nerden çıktı..
-Bana bagirma!Terbiyene takın..Bizim Mertoglu ailesiyle anlaşmamız vardı.Kızım su etrafina bi bak..
Bu söylediği sözle hemen gözlerimi odanın içinde gezdirdim..Ve babama tekrar döndüm.Gözlerim dolmuştu agliyodum duramiyordum..
-Biz çok kötü günler geçirdik.Bize onlar yardım etti.Anca toparladı bu evi.şimdi bu anlaşmayı yerine getirecek kişi sensin!Zorundasın..ıstediğin kadar ağla..Başka caren yok kızım
Babamın söylediklerini sindirmeye calisiyorum.Bugün ne kadar da mutlu uyanmistim..o zaman o siyah araba...şimdi anladım o siyah arabada belkide benim evlenecegim kişi vardı..nereye surukluyosun baba beni
-Baba sana inanamıyorum.Kızını o adama satiyosun resmen.Benim günahım neydi.Bunun cezasini neden sen cekmiyosun!
-Keşke ben cekebilsem..Ama Burak Beyin küçük bir çocuğu var.Ne yazık ki hasta.Şimdi o bizden yardım istiyor kızım.Bunun icin senin ona cocuk vermen gerekecek.
Hayatımı mahvettiler..istemediğim bir adama nasıl çocuk verebilirim.O çocuğun ölmesine izin veremem
-Peki baba..Sırf o çocuk için kabul ediyorum.

Ilk hikayem olduğu için hatalarım olabilir..başladık bi yola gidiyoz bakalım..

Minicik CanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin