Multimedya:Ceylan ve Burak
Cansu'dan
Elimdeki mesaja bakarken öyle hemen ikna olacak birine mi benziyorum ben?...Hayir..Yani kendi sorumu kendim cevapliyorum..Çok zekiyim..Daha sonra ne yazsam diye düşünürken ilham geldi ilham...Bir laf cakayim su Burak kisisine..
-Hayır.Arkadaşıma ne yaptiysan hepsini telafi et.Öyle gel..yazmıştım.Tanımadığım birine bu kadar cesaretli nasil olabildim bilmiyorum.Hemen mesaj atmıştı.Ceylan'a baktığımda uykusuna devam ediyordu.
Mesajında Bak kötü kelimeler kullanmak istemiyorum.Sen soylemezsen ben bulurum zaten.Beni tanimiyosun.Hem ben zaten aptalin önde gideniyim tamam mi?Onu gondermicektim oturcakti gotunun üstüne..Yaa ben sana ne anlatıyorum yaa.Hadi adresi at..Merak etme o kadar kötü biri degilim* yazıyordu.
Bu adam ceylan'a asik falan mi?Lan ben onu neden sormadım ceylan'a gerçekten gerizekaliyim.
Off atsam mi acaba?Ardından bir mesaj daha,
-Bak Ceylan hamile olabilir..Hastaneye gitmek zorundayız bu yüzden..Kontroller var.Insafa gel hadi..Ardından bir tane daha,
-Peki..O zaman ben kendi yontemlerimi kullanicam...Off affet Ceylan'm beni.Her sey senin ve bebeğin için ınan bana..
-Tamam..Adresi attım..Her şey Ceylan için...diye yazmistim.Iyi mi yaptın kötü mu bilmiyorum...Bunu Ceylan ogrenirse beni bicer..Barissinlar ama yaa..Ceylan inadiyla burda 9 ay kalir cocugu burda dogurur valla..Deli kiz...
***
Sabah olduğunda Burak yine mesaj atmıştı.Ceylan hala horluyordu.
Mesajında,Kapidayim Ceylan hala uyuyodur.Aç kapıyı giricem..yaziyorduKoşarak kapıyı açtığımda karşımdaki kişiyi görünce Ceylan'i takdir ettim..Taş gibi çocuğu kapmış valla.Kızın şansına bak..
Izin vermeden içeriye girince ses cikarmamaya özen göstererek kapıyı kapatmistim.
Tam odaya gidecektim ki Burak denen kişi suratıma oturma odasının kapısını kapatmıştı.Gıcık seye benziyor..Havalı tip..Off Ceylan yaa senin yuzunden mutfakta oturcam simdi...
Burak'tan
Odaya girdiğimde Ceyla'nin uyuyusuna baktım.Ne kadar çok ozlemistim onu.Yavaş yavaş onun yanına ilerledim.Çilek kokusu burnuma dolarken yanına yavaşça yatmistim.O da beni özlemiş olacak ki benim boyun girintime doğru sarılmıştı.Uyansa napar acaba..Yakar mi?Bicer mi?Döver mi?Her seyi beklerim ondan.1-2 saat sonra Ceylan'dan
Gözlerimi açtığımda gorduklerime inanamadım.Burak burda miydi gerçekten..Rüya misin yoksa sen?
Gözlerimi tekrar kapayıp 10'a kadar saydigimda tekrar acmistim gozlerimi..Ama yine ayni manzara..Harika bir manzara...Ne diyom yaa!! bunun burda olmaması lazım..Kendimi mi cimciklesem?
Şimdi nerden baslasammm derken kolumu cimcikledim.Ama acıdı.
Burak ile goz göze geldiğimde ona kızgın bakislar atarken Burak,"Cimcikleme yeter.Bir kendine tokat atmadigin kaldı.Gercegim bak burda.."deyip kendini begenmisligini ortaya cikardi.
Gerizekali yaa..Bir de gercegim diyo..Ne zannediyor kendini bu?
"Nasıl buldun?Nasıl girdin?Hangi yüzle geldin?"diye bir sürü soru yoneltmistim.
"Joker hakkım var mi?"diye sorduğunda ise hala dalga geçtiğini anlamıştım.Ondan uzaklasarak"Defol burdan!"demistim kapıyı göstererek..
O da yatakta dikleserek "Hayır önce konusucaz!Sonra istediğini soyleyebilirsin.Git dersen giderim.Ama beni dinle.."demişti.
Gözlerimi gözlerine odakyarak konuşmasını beklemistim.
Nihayet konuşuyor.Çünkü 2 dakika boyunca öylece bana bakmıştı."Bak Ceylan.Berk'i kaybedicem diye çok korktum.Berk iyiydi evet ama doktorun girip özel konuşmak istemesi..Yani bana kötü bir şey soylicek sandım..Yani özür dilerim Berk'i kaybedicem diye sana patladim.Oysaki onu hastaneye götüren sensin.Sana nasıl böyle haksızlık yaptim.Gerçekten sen gittikten bir kac dakika sonra ne dediğimi,ne yaptığımı anladım..O birkaç dakika seni benden 2 gün aldı.Lutfen affet beni.Ben sensiz yaşayamam.."demişti.
Sanırım hormonlarim is başında hem guluyodum hem de agliyodum..Burak bana siritip bakarken"Noluyo lan!Ne bu tip"derken cenemi tutmuştu.Daha sonra ise"Gel buraya,özledim seni..Biraz kokunu çekeyim..Cezamı yedim zaten..hiii??"demisti..Özlediği o kadar cok belliydi ki gozleri sismis..Goz altlari hafif şişmiş..
Ona sebekce bakip kafa salladigimda bana kollarını açmıştı.Onun göğsüne sarilirken kokusunu içime çekmiştim..Onun yüzüne doğru baktigimda gözlerini kapatmış olduğunu fark ettim.
Sonra yanağını öpüp elini karnimin üstüne koydugumda da "Ben hamileyim."demistim.
KEYIFLI OKUMALAR..MINIK YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYIN...YILDIZLAR COK ONEMLI...TESEKKURLERRR SEVIYORUM SIZIII...Ama en çok vote yapanları hihihihi♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minicik Can
عاطفية-Baba beni buna zorlayamazsin... -Öyle mi küçük hanım.Bana karşı mi geleceksin Hayır onunla evlenemezdim.Babamın cezasini ben cekmemeliyim -Bu benim hayatım baba.Bana karisamazsin Annesinin ağladığını görünce annesi atladı söze -Kızım lütfen evlen.B...