Çoktan yatak odasına gecmistim.Burası gerçekten harikaydı.odada lacivert ve siyah renk hakimdi..
Su elbisemden kurtulmak için valizimi açtım..Elbiseyi çıkardım ve tam kazagi giyecekken Burak girdi odaya..Ne yapacağımı bilemeyerek ellerimi çapraz bir şekilde goguslerimi kapattim."Napiyosun sen yaa!!Bi kapıyı calsaydin!!"der demez "Çok özür dilerim...Eşşek ben ne dersen haklisin"diyerek apar topar çıktı.
Ben de saskinca gidişini izlerken "Yok canım ne essegi estağfurullah...Benim salakligim kapıyı kilitlemedim.."Diyerek bir yandan giyiniyordum..
Kapıyı açtığımda burun buruna geldik..Ben heyecandan öylece dikilirken aklima anca dank ederek bir adım geriye çekildim ve"Aşağı inelim mi?"diye soru sordum.
O da yutkunarak"Tabi inelim" dedi.
Aşağıya beraber inerken Berk"Ceylan Ablaaa?"
Ay senin Ceylan Abla diyen dillerini"Efendim canimm"
Berk"Sen kurabiye yapmasını biliyo musun?
Gözleri ışıl isildi.Ceylan"Sen istersin de ben yapmaz miyim?"
Berk"Baba sen de gel" diyerek cekistirmeye başladı...Burak da artık pes ederek istediğini yaptı.
Berk'i tezgaha oturttuktan sonra"Peki bunun karşılığında senden öpücük alabilecek miyim??"
Mutlulukla bana bakıyordu..."Istediğin kadar!"
Ben de düşünür gibi yaparak "himmm"yaptim ve "o zaman arka arkaya 3 tane isterim"
Tamam anlamında kafasını aşağı yukarı salladı ve dudaklarını yaladi.
Ben de "Demek bizim paşanın canı kurabiye cekmissss"diyerek ona öpücük kondurdum ve ardindan Burak"Ben de o masum opucukten alabilir miyim?"diye sorunca napicami bilemedim.
Bana yanağını uzatarak beklemeye başladı.Ben de geri çevirmek istemediğim için yanağına ufak bir öpücük kondurdum..
O arada da Berk ellerini çırparak tatlis tatlis bizi izliyordu..Ben ise buna bile utanmistim..
***
Kurabiyeleri fırından çıkardım..ımmmm muthis kokuyolardi..Berk salondan yanima gelerek"Baba!!Hadi gel kurabiyeler harika gozukuyor"diye bağırdı..Ben ise Burak'in uykulu uykulu gelişini seyrettim..Kurabiyeleri yedik..toplaması gene bana kaldı..Ama en güzel opucugumu almıştım bu canavardan...Değerdi be
**
Akşam olmuştu Burak Berk'i yatırdı ve yatak odasına gelmişti..Nedense çok heyecanlanmistim..Ben bu adama çocuk verecektim değil mi?Sessizce gelerek yanima yattı.Ben de çekinerek yatağın en ucuna kivrilmistim..Tam uyumaya hazirlaniyordum ki Burak"Ceylan?"diye seslendi.
Hafifçe arkamı dönerek "efendim"dedim
O da yatakta dikleserek benimle aynı konuma gelmişti.
Burak"Yarın doktora gidicez.Haberin olsun istedim..Tüp bebek yoluyla hamile kalacaksın..
Sadece kafa salliyodum..Yatar yatmaz sessizce ağlamak istiyodum sadece..
Daha sonra Burak"Iyi geceler"diyerek yattı..
Ben de ondan biraz daha uzakta yatağın ucuna gecerek uyumaya calisiyodum..
Tam 10 dakika geçmişti ve ben hala uyuyamamistim..Yarın için çok korkuyordum..Her şey Berk içindi..Kendi hayatımı Berk için... Neyse bunları düşünmek istemiyorum diyerek gözlerimi kapattım..
Belime dolanan ellerle irkildim...Sakin olmalıyım..
Arkamı döndüğümde Burak'in hala uyuyorken görünce gülümsedim..Çünkü daha demin uykudayken onun adını sayiklamisti...
Canım sıkıldıkça yazıyorum...votelerinizi bekliyorum..Ceylan Ve Burak için düşüncelerinizi de merak ediyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minicik Can
Romance-Baba beni buna zorlayamazsin... -Öyle mi küçük hanım.Bana karşı mi geleceksin Hayır onunla evlenemezdim.Babamın cezasini ben cekmemeliyim -Bu benim hayatım baba.Bana karisamazsin Annesinin ağladığını görünce annesi atladı söze -Kızım lütfen evlen.B...