Gezi günü

203 51 5
                                    

Eve geldim.Erken geldiğim için kızlar hemen başıma üşüştü.
BEGÜM;Noldu kanka.
MELİKE;Niye bu kadar erken geldin.
BEN;Kızlar ben yukarı çıkıyorum bi duş alıcağım.Kendime geliyim öyle konuşuruz.
Tamam anlamında kafasını salladılar.
Hemen yukarı çıktım duşa girdim.Duştan çıkıp Power Pop Girls'lü pijamalarımı giydim.Sonra yatağa gittim.Yekta'nın numarasını gördüm ve ne diye kaydetsem diye düşündüm sonra "Yekta😞" diye kaydettim.Uyuya kalmışım heralde sabah uyandım.Kahvaltıya indim Yetkta ve Yankıda bizdeydi.Ve ben şapşal pijamalarımlaydım.Herkes bana güldü anladım.Ama sesimi bile çıkarmadım.Kahvaltıya oturdum.Melike çok güzel pişi yapmıştı.Herkes ayı gibi yiyodu.Hayır anlamadığım tek şey Yankı ve Yekta niye bizdeydi.Neyse çok acıkmıştım 2 tane pişi yedim.Doymuştum tam kalkıcaktım ki.
YANKI;Betül sen kamp gezisine gelicek misin?
BEN;Kamp gezisi mi var? Bilmem gelirim heralde.
YANKI;İyi git giyin hazırlan o zaman.
BEN;Peki bekleyin 2 dakkikaya hazırlanırım.
Herkes Tamam dedi.Yekta hariç.Neyse  hiç takmadım ve yukarı çıkıp bir küçük bavul aldım 2 tane pantolon 3 t-shirt 2 gömlek 1 etek 2 şort ve 1 tane unicornlu picamamı aldım.Ve hızlıca aşağı indim.
BEN;Tamam ben hazırım.
YANKI;Hadi çıkalım yola o zaman.
Kızlar ayı gibi bavul hazırlamıştı sanki 1 ay kalcaz.Herkes özenli bir şekilde giyinmişti ben sadece siyah şort beyaz yarım bir t-shirt giymiştim.Kendimi yabancı gibi hissetmiştim.Neyse arabalara bindik ben malesef ki Melikeyle oturdum.Yolda giderken melike bir anda yanımdan kalktı ve yanıma Yekta oturdu.Benim telefonum çaldı.
ARAYAN:Unutamadığım çocuk 😐
Yekta gördümü bilmiyorum ama görmesin diye hemen açtım.
BEN;Alo efendim.
ONUR;Betül ben Onur biliyosun dimi sen ben seni aradığımda hiç açmıyodun neden şimdi açtın?
BEN;Öyle mi tamam Ayşecim kapıyorum sonra görüşürüz.
Hemen kapadım.Yol boyunca konuşmadık.Varmıştık hepimiz çadırlarımızı kurduk...

BÖLÜM SONU ...

Beğenmelerinizi,votelerizi ve yorumlarınızı bekliyorum💘


4 En Yakın Arkadaş (ŞU ANDA DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin