Doğum günü sürprizi

325 46 14
                                    

Yekta ve Yankı yanıma geldi ve Bu gün Betül'ün doğum günü ona sürpriz yapıcaz ama sana ihtiyacımız var bize yardım eder misin kardeşim dedi Yekta.Tabii ki napacağım dedim.Betül'ü eve sokma yeter bize bunu ancak sen yapabilirsin dedi Yankı.Tamam plan ne dedim.Sen betül'ü eve getirmiceksin bizde kızlarla evi hazırlicaz dedi.Tamam ya benim işim kolaymış hallederim dedim.

Kızlarla kafede oturuyorduk okulun en popi çocuğu Fırat geldi çok yakışıklıydı.Sarı hafif uzun saçlı mavi gözlü bir çocuktu ben bu çocuğa hastaydım ama yekta vardı ben bu çocuğa bakamazdım hemen kafamı çevirdim.Her zaman ki yerine oturdu yanında en yakın arkadaşı Enis,Erdem,Faruk ve İbrahim vardı yanında ki çocuklarda hiç fena değildi ama en yakışıklısı tabii ki Fırattı uff neyse içeri Yekta girdi.Fırat ve Yekta kavgalıydı ama bana hiç bir zaman neden kavga ettiklerini söylemezdi Yekta ama ben hep merak ederdim.Neyse Yekta yanıma geldi ve Naber Betül dedi. Fırat kötü kötü bize bakıyordu.İyi benim gitmem lazım işim var dedim ve masadan hızlıca kalktım.Fırat'da peşimden geliyordu.Hadi ama yepma beni sevdiğini biliyorum Betül dedi .Hiç de bile hem sen kimsin ki banane senden ilgilendirmiyorsun beni şimdi defol git dedim.Hop sakın ol güzelim naptık ki dedi.Ağzını topla yoksa ben toplicam dedim.Yaaa çok korktum napıcaksın bana dedi .Ayağımla karnına vurdum ve aklını denk al deyip oradan gittim.Gittiğimde ise Yekta'nın yanında biri vardı ve baya yakınlardı sinir küpüne dönmüştüm yanlarına geçtim ve oturdum.Merhaba ben Tuba dedi .Hahahah diye güldüm.O Tuğba olmasın canım ya dedim.Hayır gerçekten Tuba dedi .Peki tamam tamam öyle olsun.Nerde kaldın ya hem nereye gittin bakim sen dedi Melike.Hiç öyle dolaştım dedim.Şey ben Yekta'nın...Tam birşey diyecekti ki.Merak etmiyorum canım ister sevgilisi ol ister manitası beni ilgilendirmez dedim ve sınıfa doğru ilerledim Fıratta bizim sınıfa geldi ve yanıma oturdu.Git buradan dedim.Ben artık bu sınıftayım gidemem dedi ve bana sarıldı tam o anda içeri Yekta girdi.Tuba'la el ele tutuşuyorlardı.Onu gördükten sonra bende Fırata sarıldım.İkisi beraber oturdular.Yekta bana kağıt attı içinde.Bu ne şimdi yazıyordu.Asıl sen ne yapıyorsun ya dedim.Tuba benim ablam dedi .Oha ben şok ben iptal ben vefat çocuğa boş yere kötülük yapmıştım. Fırat'la biz sadece arkadaşız ama sadece arkadaş yazdım ve attım.Hoca geldi ders geometriydi.Valla bu hoca çok salaktı neyseki zil çaldı ve kurtuldum.Ben yaptığım herşey için özür dilerim de bir şey sorucam ablam dedin ama aynı sınıfta bizimle dedim.Bu bu günlük ablam ev arıyor annem ve babam yurt dışında bende erkeklerle kalıyorum Tuba sizle kalsa olur mu dedi.Tabii ki olur ama bizde de berk var dedim.Berk'e sordum ben bizim evde kalmayı kabul etti merak etme sen tamam ben eve gidip üstümü değiştirip berk'le dışarı çıkıcam Tuba eşyalarını alsın ve gelsin dedim .Koşarak çıktım eve varmıştım hemen odama çıkıtım.Beyaz üstünde smile yazan yarım boy olan t-shirt'ümü uzun siyah yırtıklı cin pantolonumu üstüme siyah kot ceketimi ve son olarak convers'lerimi giydim saçımı yukardan at kuyruğu yaptım ve hemen aşağıya indim berk kapıdaydı hazırsan gidelim dedi.Hazırım hadi gidelim dedim.Biz çıktık ve gezmeye başladık.

Yekta'nın ağzından:

Betüller gitmişti evi hazırlamıştık son ses müzik vardı.Berk'e hadi gelin diye mesaj attım.5 dakka sonra geldik yazmıştı berk .Işıkları kapadık.Onlar kapıyı açtı ve içeri girdiler.Betül ışığı açtı ve hepimiz. İyi ki doğdun betülll!!!diye bağırdık.

Ben olayın şokundan çıkamadım.Unuttuklarını sanmıştım çok mutlu oldum.Müzik son sesti herkesi zor duyuyordum.Bütün gece dans ettik saat 05:00 olmuştu herkes odalara dağıldı ve tam yatmaya giderken ne göriyim oda ne .......

Bölüm biraz geç oldu kusura bakmayın yeni bölüm çok güzel olacak şimdi yazmaya başlayacağım votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar😘😘

4 En Yakın Arkadaş (ŞU ANDA DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin