Çaresizlik

83 12 5
                                    

Melike:Kanka sakin ol ama annen ve baban .......
Hemen oradan lafını keserek konuşmaya başladım.
Ben;Devamını getirme lütfen
Melike;Kanka sakin ol lütfen
Ben:Melike çabuk söyle ne oldu onlara
Melike;Betül annenler trafik kazası geçirmiş ve maalesef ki ......
Ağlayarak odama çıktım ve kapıyı kilitledim.Kızlar kapıya gelip.Betül kapıyı açar mısın diye bağırdılar.Hemen üstümü değiştirmek için dolaba gittim ve dolabı açtım siyah taytımı siyah T-shirt ümü ve üstüme siyah hırka mı giydim sonra ayakkabı dolabına gittim ve siyah nibalance larımı giydim ve siyah sırt çantamı aldım ve içine ip koydum ve kapıyı açtım.Sessizce arka bağçeden çıktım.Arabama binip ilerledim kulaklığımı taktım ve son ses müzik açıp hızlıca ilerledim gaza basıyodum 110 'a basıyodum çok hızlıydım ve çok korkuyodum önüme birden araba çıktı ve firene bastım tam çarparken durdum.Arabadan fırat indi ve yanıma geldi.Kapıyı açıp kolumdan tuttu ve kendi arabasına bindirdi .Çok hızlı gidiyordu korkuyodum sonra bir eve geldik.İçeri girdik ve bana sarıldı.Hemen ittim onu ve dışarı çıkıp koşmaya başladım fırat da arkamdan koşuyordu.Fırata bakarken yere düştüm ve gelip beni kaldırdı.
Fırat;Gelir misin lütfen?diyip kolumu tuttu.
Ben;Bırak kolumu
Fırat;Tamam gel seni evine bırakıcam dedi ve arabaya doğru ilerledik.Hemen arabaya bindim oda bindi ve gittik beni eve bıraktı.Tam o anda Yekta kapıdan çıktı ve Fırat o anda bana sarıldı.Yekta bunu gördü ve hemen hızlıca ilerledi.Bende peşinden koştum.
Ben;Lütfen beni bir dinler misin
Yekta:Hayır
Ben;Lütfen yekta.
Yekta bana döndü ve lütfen sonra konuşalım çok sinirliyim ağzımdan kötü şeyler çıkabilir dedi ve gitti ağlayarak kaldırıma oturdum çok çaresizdim hem ailemi hem de sevgilimi kaybetmiştim neden yaşıdum ki ben dedim kendi kendime ve hemen eve gidip gizlice odama çıktım kapıyı kilitledim ve hapları aldım ve içtim.

Onlar;
Yankı ve kızlar yukarı çıkıp kapıda bağrıyolardı sonra yankı kapıyı kırıp içeri girdi.Hemen beni kucağına alıp aşağıya indirdi ve arabanın arkasına yatırdı.Hemen en yakın hastaneye götürdü beni .Yankı hemen Yekta yı arayıp hasteneye gelmesini söyledi.

Ben;
Ben uyanmıştım ve karşımda kimi de göreyim annem hemen kalktım ve ona tam sarılacaken kayboldu.Berk iyimisin kuzen dedi.Ben ise sadece evet anlamında başımı salladım.
Sude;Kafayı yemişsin sen neden böyle bir şey yaptın
Yankı;Valla bir an çok korktum sana bir şey olacak diye
Begüm;Ya sen ne yapmaya çalışıyosun ki
Melike;Bunu yapman çok alçakçaydı
Yekta;Niye kendine böyle birşey yaptın
Kafam allak bullak olmuştu.
Ben;Hepiniz siktirin gidin ya bu gün yanımda kim vardı biliyor musunuz Fırat vardı Yekta gitti ailem gitti aq ben neden yaşıyordum ki dedim ve bunu yaptım oldu mu.
Berk;Delisin sen biliyorsun değil mi.
Sude;Neden fırat laydın ne yaptınız
Ben;Çünkü zorla beni alıp bir yere gördü ve bende ondan kaçarken beni yakaladı bende arabaya binip beni götür lütfen dedim ve oda beni getirdi bu kadardı.Peki şimdi sadece tek kalmak istiyorum gider misiniz.dedim ve herkes gitti yine annem geldi ona tam sarılırken kendini geri çekti.
Ben;Anne neden böyle yapıyorsun.Annem ben gerçek değilim kızım bunu bil dedi ve gitti.Ben ağlamaya başladım ve içeri yekta girdi.ve
Yekta;Hadi gidiyoruz
Ben;Nereye gidiyoruz ya
Yekta;Gittiğimizde görürsün dedi ve beni kucağına alıp arabaya bindirdi nereye gidiyorduk hic birşey bilmiyordum.
Arabada son gaz gidiyorduk çok korkuyordum beni kendi annesinin mezarına götürdü ve konuşmaya başladı.
Yekta;Benim annen burada uyuyor en güzel ve en uzun uykusu benim onu görmediğim tam 15 senem ve ben 18 yaşımdayım 3 sene sadece 3 sene gördüm annemi peki ya ben senin gibi yapıyor muyum.
Tam konuşacakken eliyle ağzımı tuttu ve konuşmasına devam etti.
Bende zor dayanıyorum ama dayanıyorum sende dayanacaksın
Ben;Lütfen yapma bende belki annemi 15 sene goremicem.Ben buna dayanamam dayanamicam.
Yekta;Dayanıcaksın diyorum sana
Sonra sarıldı ve beni eve götürüp yatağıma yatırdı

Arkadaşlar biliyorum diğer bölüm çok kısaydı bu yüzden bu bölümü uzun yazmaya çalıştım inşallah beğenmişsinizdir😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4 En Yakın Arkadaş (ŞU ANDA DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin