Sabah oldu aşağıya indim ve kahvaltı hazırdı.Hemen koştum ve masaya oturdum.Sadece Melike yoktu masa da.Melike nerde kızlar dedim.Hala uyuyo kalkmadı daha dedi Sude.Ben kaldırmaya giderim dedi Begüm.Yok sen otur yorulma ben giderim dedi Berk ve koşarak yukarı çıktı.
Berk'in ağzından:
Hala uyuyor musun?Baş belası dedim.Melike gözünü bir açtı ve yataktan fırladı.Ne işin var senin burada dedi Melike.Seni götürmeye geldim.Ne diyorsun be sen.Ya yanlış anlama aşağıda kızlar seni bekliyor bende seni çağırmaya geldim.Tamam sen in bende geliyorum şimdi dedi Melike.Kapıyı kapamadan rüyanda napıyoduk dedim.Yine kafama yanında duran küçük topu attı.
Geliyor şimdi Melike dedi Berk .Tamam anlamında kafamı salladım.Melike geldi ve Günaydın dedi hepimize ve yemeğe başladı.Kim hazırladı bu kahvaltıyı ya çok güzel olmuş Begüm sen mi hazırladın?dedi Melike.Hayır Berk hazırlamış dedi Begüm.Hımm dedi Melike.Afiyet olsun dedi Berk.Saol seninde eline sağlık dedi Melike.Hadi okula geç kalmayalım hazırlanalım dedim.Herkes tamam dedi.Ben hemen hazırlanmak için yuları çıktım ve okul formasını ararken telefonun çaldı arayan Herifim di yani Yekta'ydı hemen açtım ve konuşmaya başladım
Ben:Alo
Yekta:Alo şey bu gün beraber gidelim mi dicektim.
Ben:Olur ben hazırlanınca sana mesaj atarım.
Yekta:Tamam
Ben:GörüşürüzFormamı buldum ve mavi eteğimi beyaz t-shirt'ümü giydim ve aşağı indim yağmur yağıyordu o yüzden cat'lerimi giydim ve yeşil renk montumu giydim ve Yekta'ya ben hazırım diye mesaj attım ve dışarı çıktım kapıda Yekta vardı.
Burada mı bekliyordun sen dedim.
Hayır şimdi geldim dedi Yekta.
Bu gün yürüyerek gidebilir miyiz ben yağmuru çok severimde lütfen dedim.
Peki sen nasıl istersen dedi Yekta.
Yürürken yağmur dolu yağıyordu.Yekta elimi tuttu ve biz şuanda neyiz dedi.Güldüm ve bilmiyorum dedim.Betül seni sevdiğimi anlamıyormusun.Yekta lütfen şimdi değil sonra dedim ve hızlıca ilerledim.Berk'in ağzından:
Melike beraber gidelim mi dedim.Bilmiyorum dedi Melike.Hadi ya arkadaş olarak dedim.Peki tamam dedi.Yola çıktık ve yürüken Melike elini tuttum ve Melike senden etkilendim dedim.Melike dona kaldı ve Berk sana birşey diyiceğim dedi.Bende senden hoşlanıyorum ama korkuyorum dedi.Melike'ye sarıldım ve onu yanğından öptüm ve el ele tutuştuk galiba sevgili olmuştuk arabaya bindik ve okula gittik okula gidince Yekta ve Yankı yanıma geldi ve öyle bir şey dedi ki dona kaldım.....
Bölüm biraz geç oldu çünkü okullar açıldı ve hep ödevlerle ilgilendim kusura bakmayın votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 En Yakın Arkadaş (ŞU ANDA DÜZENLENİYOR)
FantasyO sabah güneşin yüzüme çarpmasıyla uyandım çok kötü bir gündü çünkü o kadar aradan sonra okullar açılacaktı 10.sınıfa başlayacaktım yani lise 2'e biz orta okuldan beri 4 en yakın arkadaştık.Ben şimdi bizi tanıyim.Ben Betül sarı saç ve mavi gözlü zay...