KURTULAMAYACAĞIM

3.7K 209 47
                                    

Sarıl dediğimde mavi gözlerinin için bir duygu belirdi.  Bana sarılmayacağından korkuyordum .Korkum boşunaymış kollarını açıp sarılmama izin verdi .Kollarını bedenime sardığında sebebsizce kendimi güvende hissetmiştim .Sarılmak... Sarılmak gerçekten güzel bir duyguymuş .Acıyı kederi mutluluğu paylaşmamıza yardımcı oluyor sanki .Şuan yaptığım belkide bencillik ama kendimi iyi hissediyorum . En azından şuanlık .Bu hissetiğim duyguyu yaptığım büyük bir hatayı aklıma getirerek bölmeyeceğim .Yani en azından şimdilik bunu hakediyorum.

Sarılırken omzumda bir ıslaklık olduğunu hissettim . O bana acıdığından ağlıyordu ya da ben vicdan azabından pişmalıktan gerçekten kötü biriyim ve düzelemeyeceğim. .Annesinin katili olduğumu ona nasıl söyleyecekytim ? Şuan annesini çok seviyor ve onun iyi biriolduğunu düşünüyor ona annnesini neden öldürdüğümü açıkladığımda hala annesinin iyi biri olduğunu düşünecek mi ?

Yaptığım çok hata var ki ben bunlardan kurtulamayacağım .Tam yeni bir başlangıç yapmak isterken hayatım yine karmaşık düğümlü bir ip yumağına döndü ve ben bu yumağı çözeceğime pek inanmıyorum .

Ben bunları düşünürken o hala bana sıkıca sarılıyordu. Ona haksızlık yaptığımı üşünüp aniden onu ittim ve mezarlıktan koşarak uzaklaştım .Yüzüne bakamıyordum çünkü her yüzüne baktığımda annesi aklıma gelecekti . 


Gökyüzüde bize katılmıştı .Ağlıyordu . Yağmur damlaları saçlarımdan süzülürken üşüdüğümü farkettim ancak eve girmek istemiyordum . Yağmurun altında kalıp ıslanmak üşümek istiyordum .Evet amacım kendime acı çektirmek .Çünkü kendimden nefret ediyorum .Belkide tercihimi değiştirip kendimi öldürmeliyim . Belkide babamdan daha da büyük bir pisliğim. Düşünceler beynimi terketmiyor acı veriyordu . Hava kararmıştı ve bu ıssız sokakta yalnızdım ama umrumda değildi . Biri beni öldürmeliydi evet şuan tam olarak bunu istiyorum . Saatlerce o ıssız sokakta yürüdüm .Yürüyünce geçecekmiş gibi geldi ama geçmedi eve gitmeye karar verdim . 

Evin önüne geldiğimde içimi bir sıkıntı kaplamıştı . Bunun nedenini anlamak pekte uzun sürmedi evin ışığı yanıyordu ve o evdeydi .Lanet olası adamın evde ne işi vardı ? Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim elinde bir bira şişesi vardı sızmıştı .Merdivenleri hızlıca çıkıp odama girdim .Eşyalarımı hazırlayıp duşa girdim . Suyu en soğuk dereceye getirip suyun altına girdim .Tam olarak kendime işkence ediyorum.

Gözlerimi açtığımda kendimi duşta buldum uyuya kalmıştım hemen çıkıp üstümü giyindim . Okula gitmek için hazırlandım . Hiç keyfim yoktu . Gözlerimin altı morarmıştı . Hafif bir göz makyajı yaparak morlukları kapattım . Evden çıktım . Taksi çağırmaktan vazgeçip yürümeyi tercih ettim dersin başlamasına bir saatim vardı . Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım . Aniden kolumdan biri tutup çekti ve kendimi yerde buldum .Yan tarafıma baktığımda Korayı farkettim . Neyin peşindeydi .

- Neyin peşindesin sen ? Sarıldım diye bu kadar samimi olmaya gerek yok hareketlerine dikkat et ve bir daha karşıma çıkma .

Koray : 

- Seni çekmeseydim şuan sağlam olmazdın emin ol araba çarpacaktı yolda yürümeyi mi bilmiyorsun ya da bilerek mi yapıyorsun ? 

Afra :

- Bana hesap soramazsın .Keşke çekmeseydin de çarpsaydı belki ölürdüm . Peşimi bırak Koray .

Koray : 

-  Sende bir şey var ve bunu öğrenmeden peşini bırakmayacağımdan emin olabilirsin . Neden benden kaçıyorsun ? 

Afra : 

- Ben de  bir şey yok boşuna uğraşma yanılırsın . Senden kaçmıyorum seni tanımıyorum bile ve tanımakta istemiyorum .

Koray :

- Ben sana ne yaptım söylesene neden böylesin ? 

Bu soru gerçekten zor bir soruydu. O bana bir şey yapmamıştı ki .Ben yapmıştım ondan annesini çalmıştım . Onu eksik bırakmıştım , yalnız bırakmıştım . O bana bir şey yapmamışken ben ona pek çok şey yapmıştım . Cevap vermeye cesaretim yoktu . Hiç bir şey söylemeden onadan uzaklaştım ve okula doğru ilerledim . Uzaklaşsam ne farkederki sınıfta yanıma oturucak . Zor bir gün beni bekliyor ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin