SİL BAŞTAN

94 0 0
                                    


Bugün 25 Ocak 216.3 gün sonra doğum günün.Bu zamana kadar sana verebildiğim tek hediye sözlerim oldu.Yine aynısı olacak biliyorum.O yüzden bu mektubumu hediye olarak nitelendirmeni istiyorum.

Anladım ki okumuşun yazdıklarımı.Son konuşmamızda bunu çok iyi ifade ettiğini inanıyorum.Şimdiyse sildik geçmişimizi.Hem sen beni hemde ben seni.Tamamen aramızdaki bağları sildik.Her geçen vakit karadelik gibi anılarımızı yok ediyor.

Denemeyi çalıştık bende denedim ve sende denedin dediğin gibi.Eski, derin, ince, hisli anılarımıza saklanmaya çalıştık.Anılarımız silindiğinde tekrar karşılaştık o saklandığımız anılara tesadüfen.Belki o silinen anılarımızdaki derin hisler karşılaştırdı bizi.Ama yine aynısını yaşadık bozuk bir çark gibi hiçbir şekilde birleşemedik orta noktada.Ne ben senin yaşattığın hatayı silebilmiştim ne de sen benim yaşattıklarımı.Bu sefer neden anılarımızı silmeye çalıştığımızı daha iyi anlıyorum.29 ocak sabahı uyandığımızda ikimizde de ikimize dair hiçbir anımız olmayacak."Anıları silinen insanlar şanslıdır.Çünkü geçmişte yaptıkları için pişmanlık duymazlar".Bu mektubu hediye olarak görmeni bu yüzden istiyorum.Çünkü sonuçta yine senin iyiliğin için.Şu ana kadar verebildiğim belki en güzel hediye.İyi uykular.Mutlu yıllar.

Bugün 29 Ocak 2016.Dün gece bir rüya gördüm.Evden beraber çıkmışız."Bir rüyadayım rengarenk duygularla sarılmış".El ele tutuşuyorduk, "Mavi gözlerini beklediğim gökyüzüyle barışmış".Çok mutluydum.Sessizce "Sevdiğimi söylüyorum ellerini sıkıca tutmuş".O da beni sevdiğini söylerek devam etti."Sevgili olduğumuz yer rüya diyormuş derken uyanmış".Duvar dibine yavaşça oturup ağlarken yüzüme sanki o hiç üzülmemiş gibi bakıyordu.Uyandım.İçimde burukluk vardı.O an anladım ki rüyalarımda gördüğüm anılar her ne ne kadar uyandığımda silinse de içinde burukluk kalıyormuş.O an kendi kendime sordum kimdi bu kadın!Kimdi bu uyandıktan sonra bana bu kadar acı çektiren.Belkide bilinçaltım benimle oyun oynamıştır.Ne farkeder sonuçta gerçek değildi.Hayat devam ediyor.Şimdi müsadenizle kendi hayatım için kendime yapmakta olduğum sorumluluklarım var.Ama kulağımdan şu şiir hiç çıkmıyor.

Bir rüyadayım rengarenk duygularla sarılmış
Mavi gözlerini beklediğim gökyüzüyle barışmış
Sevdiğimi söylüyorum ellerini sıkıca tutmuş
Sevgili olduğumuz yer rüya diyormuş derken uyanmış .

Burak SÖNMEZ

25.01.2016/29.01.2016

SON MEKTUPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin