Yıpranmış İpek gitmişti. Kuaföre gittim ve kendimi komple değiştirdim. Gözlerimin mavi olduğunu söylemişmiydim ? sarı saçın bana çok yakışacağını söylerdi Cenk sürekli. Ama ben kıyıp boyatmazdım . Şimdi ise sap sarı yaptırmıştım saçlarımı . Biçimsiz uzayan oje nedir unutan tırnaklarıma manikür pedikür yaptırdım. Ve kırmızı oje tercih ettim. Neden mi ? Buda Cenk'in en sevdiği oje rengiydi. Şuan bana kızıyorsunuz biliyorum neden Cenk'in istediklerini yaptırdım diye. Ama düşünsenize beni böyle görünce nası şaşırıcak . Merak etmeyin artık aşk değil intikam konuşucaktı . Kuaförden çıktım . Herkes bana bakıyordu . Çok mu çirkin olmuştum ? Yoksa çok mu güzel ? Diye düşüncelere dalarken beynim bana ; Millete göre yaşamayı bırak diye çıkıştığını duyar gibi oldum ve aldırış etmeden yürümeye devam ettim. Kendime bir sürü giysi , ayakkabı , çanta aldım . Ve keşke bunları daha önce yapsaydım diye kendime kızdım. Daha sonra eve geldim. Elif benden önce gelmişti. Beni görünce kızcağız uzaylı görmüş gibi kalakaldı ve daha sonra çok güzel olduğumu söyledi. Bu bana morel vermişti. İnternet üzerinden Cenk'i hastaneye getiren arkadaşını arıyordum. Ve bulmuştum. Cenk'le yine bir barda yer bildirimi yapmışlardı. Oraya gitmeye karar verdim. Yeni aldığım parlak çoraplarımın üstüne mini kırmızı bir gece elbisesi giydim . Üstünede siyah bir çeket alıp arabaya binip gittim. Soluğu o barda aldım. İçeri girdiğimde masal gibiydi herkes dönüp dönüp bana bakıyordu . Peki ben kime bakıyordum ? Tabi ki de Cenk'in arkadaşı Burağa bakıyordum . Evet yanlış duymadınız BURAK ! Cenk'in kankası en sevdiği arkadaşıydı. Yan masalarına geçtim . Ve bir içki söledim . İçkiyi her yudumlayışımda dudaklarımı ısırıyordum . İnternette okumuştum seksi olmak erkekleri her zaman etkiler. Burağın bana baktığını görünce sakarlığım tutmaz mı içkiyi düşürdüm . Burak yanıma geldi. Cenk'i sorarsanız eğer o tuvalette gene kusuyordur çünkü ortada yoktu . Yani anlıycağınız avın kafese düşme zamanıydı. Burak yanıma gelerek ;- İyimisiniz hanım efendi ?
- ( Demek ki barda ki kızlar hanım efendiydi bizim gibi bara gelmeyenler ise kezban ! ) İyiyim sorduğunuz için teşekkür ederim .
- RIca ederim daha önce sizi görmedim. Çünkü görsem kesin hatırlardım bu güzelliği ama bir dakika yüzünüz tanıdık sanki
- ( Al işte ipek hastaneden tanıycak yandın kızım sen napcam şimdi kaçsam mı acaba ?) Eee şey nerden tanıdık gelicek ki çünkü ben sizi hiç görmedim.
- Siz beni görmediniz belki ama güzelliğin tamamen bir masaldan gelmiş prensesi andırıyor.
- ( Çocuk bildiğiniz bana yürüyor , midem bulanıyordu o konuştukça ama olsun ne olursa olsun pes etmiycektim ) . Imm teşekkür ederim sizde çok yakışıklısınız kesin sevgiliniz vardır sizi benim yanımda görmesin aranız fılan açılır .
- Hayır sevgilim yok ama istersen bu saatten sonra senin olabilirim.
- ( Oha ! Ne kadar basit bir ilişkiyi kurmak , sakin ol ipek ) Neden olmasın ? tekmi geldin buraya ?
- Hayır arkadaşım var , bir yere kadar gitti gelince tanıştırırım sizi.
- ( Tanıştırcakmış , Gülesim geldi sevdiğim adamı , hamile kaldığım adamı bana tanıtıcak ) Gerek yok seni tanımak istiyorum ben arkadaşını değil.
O gece onu ordan alıp evime götürdüm. Napcağımı bilmiyordum yanlış mı yapıyordum ? doğru mu ? bir fikrim yoktu. Tek gecelik olmak istemiyordum onu kendime bağlamam lazımdı. Eve geldiğimizde dudaklarıma yapıştı , kalçalarımdan tutup beni öpüyordu.Boynuma küçük küçük buseler kondurup beni tatmin ediyordu.İtmedim bende onu öptüm.Hatta öpmekle kalmayıp gömleğinin düğmelerini teker teker açtım. Oda elbisemi çıkarttı . Ve yatağa geçmeyi bekleyemeden kanepeye geçtik . Üstüme çıkmıştı. Ellerim adeta buz gibiydi ama tuhaf olan onu istiyordum . Cenk'den sonra ilk kez bir erkek bana dokunuyordu . Kanepeye uzanınca öpüşmemiz iyice bir alev aldı. Pantolonunu hızlıca çıkardı . Üstümüzde sadece iç çamaşırlarımız vardı. Vücudumun her zerresine öpücükler konduruyordu. Bedenimi zevkden resmen dans ettiriyordu. Bacaklarımı açtı baksırındaki o sertliği kadınlığımda hissettim. Kasıklarımı her öpüşünde adeta inliyordum. Saçlarını okşamaya başladım ve daha fazla direnemedim içime gelmesi için resmen yalvarmaya başlamıştım. Ve sabaha kadar kadın olduğumu bana çok iyi hissettirdi. İnternetten Burağın neleri sevdiğini araştırdığım için ona güzel bir kahvaltı hazırladım. Üstüme onun gömleğini giydim , oday girip boynundan öperek onu uyandırdım. Tek gözle bana bakıp gülüyor prenses diyordu. Masaya oturduğumuz da kayısı olan yumurtayı görünce bana dönüp baktı ve nerden biliyorsun diye soru yöneltti. Ben ise yumurtayı öyle sevdiğimi söyledim. Masaya oturduğumuzda saatlerçe konuştuk . Neleri sevip neyi sevmediğini bildiğim için hep ortak noktalarımız olduğunu düşünüyordu ve iyi anlaşacağımıza inanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boğazımda Ki Sızı
Short StoryHerkesin kendine göre bir hikayesi vardır aslında kiminin ki saçma sapan kiminin ki kırılmış kiminin ki ise beklediğinden tamamen farklı ...