Bugün beni işteyken Burak aradı .
- Efendim birtanem
- Seni bugün en yakın arkadaşımla
tanıştırıcağım hiç kaçmak yok baştan söyleyeyim hazırlığını yap akşam sekiz de çıkıyoruz .
- Kim bu arkadaş ?
- Çok bahsettiğim Cenk var ya o
- Cenk !
Telefonu kapattım . Ne yapıcaktım şimdi ? Karşısına geçip ben en yakın arkadaşını tavladım mı diyecektim ? Beynim zonkluyordu adeta . Dizlerim titriyordu. Oyunun sonuna mı gelmiştik yoksa yeni mi başlıyordu bilemiyordum . Eve gittim . Burağın dediği gibi hazırladım . Çok güzel hissettim kendimi bu gece benim gecem olucaktı ! Belki burağı bir daha göremeyecektim ama Cenk'in surat ifadesi herşeye bedeldi . Kendi kendime konuşurken kapı çaldı .
- Aşkım ne kadar güzel olmuşsun ! Gerçek den beni çok mutlu ettin .
Sadece tebessüm ettim . Arabaya bindiğimiz de kalbim hıp hızlı atıyor dizlerim , ellerim titriyordu . Ve sonunda gelmiştik . Burak ellimden tuttu ve içeri girdik . Tam karşımızdaydı Cenk . Karşısına geçtik ve ;
- Cenk nasılsın ? Bak bu İpek benim sevgilim anlatıyordum hani sana ama bir türlü tanıştıramadım sizi .
Cenk gözlerini kırpmadan bana bakıyordu . Napıcaktı ? Eski sevgilim bu kız benim diye bağıracakmıydı ? Yada yüzümün tam ortasına okkalı bir tokat mı geçircekti ? Ona baktıkça nefretin ne olduğunu anlıyordum . Allah'ım çok şükür sana ki bana bugünü gösterdin . İhanetin ne olduğunu azcık da olsa hissetmiştir kalbinde derken ;
Burak : Cenk ! Oğlum tepki versene ne oldu
Cenk : Özür dilerim bu kadar güzel bir bayan karşında dilim tutuldu memnun oldum İpek .
Memnun olmuşmuş ! Beni tanımıyor gibi yaptı . Neden böyle birşey yaptı ki ? Amacı neydi ? Saatlerce gözlerini almadan bana bakıyordu ve gecenin ilerleyen saatinde Burak ayağa kalktı ve benim önüme geçip diz çöktü .
- Benimle evlenir misin ?
- Şakamıydı bu ? Eski sevgilimin karşısında bana evlenme teklifi ediyordu . Ne diyecektim ki ben ? Evet diye bağırarak ona sarılmak istiyordum ama gerçekleri bilmesi gerekiyordu beni o şekil de sevebilirse ölünceye kadar onunla olabilirdim . Cenk'e doğru baktım gözyaşımıydı o akan ? Evet! Evet ! Karşımda köpek gibi pişmandı ve ağlıyordu .
Burağa döndüm ve ona ;
- Bu teklifin için teşekkür ederim ama eve gidince konuşucağız bu konu üzerine . İçimden yine aşk acısı çekeceğim geçsede Burağın bunu bilmesi hakkıydı . Lavobaya gitmem lazım dedim ve oradan uzaklaştım . Peşimden Cenk ' de geldi .
- Naptığını sanıyorsun sen ? Böyle yaparak intikam mı almış oluyorsun ?
- Karşısında sadece gülüyordum deliye dönmüştü adeta .
- İpek bırak gülmeyi ne bu açıklarmısın?
- Yaptıklarının bedeli !
- Yaptıklarımın bedelini bırak da ben ödeyeyim Burağın ne suçu var ?
Haklımıydı sizce ? Ondan intikam almak için Burağı kullanmam yanlışmıydı ? Cenk'in bu sözleri tüm gece zihnimi yokladı . Burağa hiç bir şey söylemeden ayrılmayı düşünüyordum . Yada herşeyi söyleyip beni bu şekilde de sevebilirmisin diye sormak da istiyordum. Kafam karma karışıkdı . Aşk sen ne zor birşeymişsin böyle !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boğazımda Ki Sızı
Historia CortaHerkesin kendine göre bir hikayesi vardır aslında kiminin ki saçma sapan kiminin ki kırılmış kiminin ki ise beklediğinden tamamen farklı ...