^^

110 7 3
                                    

Sıramızda oturmuş hocanın gelmesini bekliyorduk.Evet Evet hiç şaşırmadınız okuldayız ve ilk dersin ne olduğunu bilmiyorum ve hoca gelir .Hoca nın gelmesiyle dersin ne olduğunu anladım "Türkçe""Sedat Hoca' nın" dersi -en sevdiğim- Bu adamı çok seviyorum çünkü çok saf ve çok komik .Herneyse dersi anlatmaya başladı tabi kimse dersi dinlemiyor genel öğrenci kadrosu zaten.Ben hocayı böyle eleştirirken Hoca 'nın birden "Beren" diye bağırmasıyla irkildim."Efendim hocam"dedim."Şu paragraf sorusunu yapar mısın?" diye sordu ."tabi hocam "dedim.Kalktım ve soruyu yaptım. Sıraya oturdum ve çantamdan çikolata çıkardım .Yarıdan böldüm ve bi parçasını Ecem e verdim . tam ağzıma atıyordum ki Hoca :"Beren çikolata yeme lütfen dedi.Tabi ben öyle kaldım.Ecem bana bakıp gülüyordu .Rezillik tam rezillik .neyse ders böyle bitti.ilk defa bir günüm bu kadar sakin geçiyor diye düşünürken bir de baktım ki bana doğru geliyor "Hadi Beren hadi güçlü ol yapabilirsin .Sadece çok fazla yüz verme ve kısa cevaplar ver."ve şu anda yanımda 2 yıl ki önceki olayı bu yıla kadar yaşatmış olan ve beni intihara kadar sürükleyen olayları yaşattıktan sonra karşıma geçip hala sırıtabilen bir kişilik kim mi ? Çağrı ."Ne var ?" diye sordum ruhsuz bi şekilde."Ah hadi ama Beren niye bana böyle davranıyorsun ?" dedi alaya alarak.salak ya tam bir salak ."Sen neden olduğunu çok iyi biliyosun ruh hastası pislik yürü git başımdan bi de senin gibi bi beyinsizle uğraşmak istemiyorum zaten 2 yıl uğraştım .Bu fazlasıyla yetti bana hadi eyvallah" .dedim ve sinirli bi şekilde derse girdim .Bunların kimseden haberi yoktu yani 2 yıl öncesinden.Ta ki Çağrı herkese yetiştirene kadar üstelik bir de suçu bana attı. Sanki ben her şeyi herkese anlatmışım gibi .yani anlicanız çok zor günlerdi ama geçti .Şu anda da neden bana böyle davranıyo anlamıyorum çok dengesizce bi gün oyle bi gün böyle saçmalık dedim içimden saçmalık.Her şey ,herkes, bu dünya, hayat ... Herneyse ders Tarihti ve ben uyudum . kalktığımda okul bitmişti oha ne kadar uyumuşum ben.Neyse çantamı alıp eve gittim.Kendime makarna yaptıktan sonra The Hundred filmini açıp izlemeye başladım.tam o sırada ders çalışmak geldi içimden ve gidip çantamı aldım ve tekrar yerime oturdum.ve ders çalışmaya başladım .Ve ne fark ettim silgim yok hemen çantamın içinde aramaya başladım ama daha farklı bir şey buldum .Bir kağıt açtım ve içinde şöyle yazıyordu:SENİN CANINI YAKACAĞIM KÜÇÜKHANIM ...
Bu ne demek oluyordu şimdi aman ne korktum (!)saćmalık bunların hepsi saçmalık.Bütün ders hevesim kaçmıştı.Bende filmi izlemeye devam ettim.Sonra tekrar canım sıkıldı .Cips ve çikolata alıp geldim mutfaktan .Bir güzel yedim.Sahilde koşuya çıkmak için hazırlandım...Ve işte sahil burayı çok seviyorum deniz kokusuna bayılıyorum...yaklaşık 5 tur attıktan sonra tekrar eve döndüm ve portakal suyu sıkıp içtim . Biraz müzik dinledikten sonra yattım.
-sabah-
Sabah kolumun acısıyla uyandım.Baktığımda çok derin bir kesik vardı .ama bu nasıl olmuştu ?dün ne yaptığımı düsündüm.Hiç tehlikeli bi şeyle uğraşmamıstım.odam çok soğuktu .pencerenin açık olduğunu gördüm.Demek ki birisi ben uyurken pencereden girip koluma kesik atmıştı.-ibretlik tespit- peki ama kim ?
Kolumu temizleyip sargı beziyle sardım hazırlanıp okula gittim.okula geldiğimde grupla günaydınlaştık ve kolumu gördüklerinde ne olduğunu sordular ve bende hepsini anlattım.tabi onlarda bir fikirlerinin olmadıklarını, inanamadıklarını ama bunu yapanı bulacaklarını söylediler .Dersler bittiğinde Semih:"Bugün bende kalıyorsun Beren "dedi.İtiraz etmedim çünkü gerçek anlamda tırsmıştım."tamam"dedim.ve çocuklardan ayrılıp Semihle birlikte eve gittik.eve geldiğimizde kolumun ağrısının geçtiğini fark ettim.Telefonumdan bi mesaj sesi geldi.Gizli numaradan bi mesaj:
"Umarım canını yakmayı başarmışımdır ! Ve bu daha bir başlangıç küçük hanım...
Semih e gösterdim .Tabi ki sinirlendi ve bende sinirliydim.kimdi bu lanet olası kim ??? Saatlerdir oturuyoruz Semihle ve daha hiç konuşmadık.Semih en sonunda : "odana kamera takıcaz "dedi. Ah tabi ya nasıl aklıma gelmedi .Bi kamera alıp odama taktık ve Semih evden çıktı.Gece evde bir ses duydum ama gidip bakmadım çünkü müstakbel zarar verenimi kaçırmak istemedim.ve ne kadat güzel uykucu taklidi yaptıysam artık uyuya kalmışım neyse sabah uyandığımda kameraya baktım.ama hiçbir sey görmedim .o duyduğum seste su içtiğim bardağın kırılma sesiymiş ve masanın ucunda durunca o da yere düşmüş ve kırılmış.Gruba anlatınca of ya ,ay inanmıyorum ya ,şansa bak be gibi yorumlar aldım. Ve biz normal normal otururken yine gizli numaradan bir mesaj geldi:
Eve kamera yerleştirmeniz çok hoş ama ben bunlara yakalanmayacak kadar bu işte ustayım ...
Ne yani simdi dün gece gelmişmiydi.İnanamıyordum ... Ve çok tırsmaya başlamıştım...

Ve yeni bir bölümle yine karşınızdayım umarım kitabı okumayı bırakmamışsınızdır.Bir sonraki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama gelicek siz yeter ki siz okumayı bırakmayın sizi seviyorum Bye ...♥💕

GÜÇLÜ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin