Biliyorum cok gec yzdım ama sınavlarım vardı ama yine de güzel bir bölüm oldu.neyse size iyi okumalar :)))-Kardo biliyor musun? okuldaki partiyiertelemişler bizim için dedi Ecem.
-neden?
-woww çok havalı diyeerek güldüm.zaten bizsiz parti hiç yapamazlardı.nedenini bilmiyorum .
-O gün aldığımız seyleri giycez dimi? diye sordu Ecem.
-evet ben bi aha alısverişe çıkamam dedim.
-tamam uyuyalım dedi ve odalara cıktık.
-BERENDEN-
Ufff saat 2.30 ve ben hala uyuyamadım . Ve aklıma cok guzel bir fikir geldi.hemen yataktan fırladım ve tüylü bir sey alıp ecem in odasina doğru yol aldım .sessizce kapıyı acıp içeri girdim ve yavasca yatağına oturdum sonra tüylü seyi alip burnuna surdüm tepki vermedi yine sürdüm bu sefer burnununn üstünū kasıdı ve yine yapınca gözlerini açtı. Ve ben direkmen onu gıdıklamaya basladim bu aralar ona fazla ilgi gösteremediğimi fark ettim .gercekten bu hayattta en cok ona ihtiyacım var ve tabi ki de onun da bana .neyse bu cok duygusal oldu dimi :) bi badgirl olarak cok duygusalim galiba ama herkesin bi zayıf yönü vardır.aradan yarim saat gecince birlikte uyumaya karar verdik(fesat anlamayın!) ve uyuduk.
***********************************************************
Saat 2 de kalktık. Daha gitmemize 6 saat 30 dakika var.õnce yemek yedik . Sonra the vampire dairies izlemeye karar verdik. Saate baktïğmda 4.15 olduğunu gordum .sonra ecemle vine izlemeye basladık.berkcan güvenin vineları gercekten cok komik .neyse birazda instagrama girdikten sonra telefonu bıraktim.Ecemle birlikte sohbet ettikten sonra saatin 6.30 olduğunu gördüm.hemen kalkiip banyomu yaptim ve aldığim elbiseleri giydim ve hafif makyaj yapıp aynada kendime baktım
Tek kelimeyle HARİKAYIM....
Ecemde odadan cıktığında ona baktım ve gülüsedim.gercekten cok güzel görünüyordu.partinin baslamasina 5 dk kalmisti.hemen ustumuze bisey alip evden ciktik ve arabaya bindik 10 dk sonra okuldaydik ve nerdeyse tum okul okuldaydi.hemen okuldan iceri girip bahceye doğru yoneldik ve iceceklerin olduğu yere gittik.sarap,icki,portakal suyu en sevdiyim ve tabi ki de ecemin de en sevdiyi.icki sadece bi kac kez ictim.onlarda gerekli olduğu zamanlardi .icecekleri alip masaya gectik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇLÜ BEN
PrzygodoweAyrılmicaktık . Gitmicektik . Yapmicaktık tüm o bize zarar veren şeyleri şimdi güneş var siz yoksunuz , ay var siz yoksunuz , yıldızlar var siz yoksunuz en önemliside ne biliyor musunuz? Ben varım siz yoksunuz... Neler yaşadım bilmiyorsunuz ... Bend...