[M]

1K 64 15
                                    

Jongin Baekhyun'u nazikçe öpmeye çalışırken, kendini sert olmamak için tutarken Baekhyun tam tersi için çabalıyordu.

Sert olmasını istiyordu. Bunca yılın acısını en iyi şekilde çıkarmak istiyordu. Her şeyi unutup her anı silip deli gibi inlemek istiyordu esmer olanın altında.

Baekhyun'un dudaklarını ısırıp emmesine daha fazla dayanamayarak karşılık vermeye başladı Jongin. Üst dudağını uzun bir süre emip ısırdıktan sonra cekiştirerek bıraktı. Alt dudağına da aynı işlemi yapıp geri çekildi ve şişen dudaklara baktı.

"Çok...güzelsin Baekhyun."

Büyülenmiş bir şekilde söylediğinde küçük olan sadece gülümsedi.

Jongin kucağında oturan bedenin boynuna yöneldiğinde, Baekhyun da esmerin bedenini keşfe çıkmıştı. Ellerini üst vücudunun her kısmında gezdiriyordu ve bu diğerinin daha da sertleşip sabırsızlanmasına yol açıyordu.

"O-odaya çıkalım... Jongin."

Zorlukla konuşmuştu küçük olan. Kendisi de iyi durumda sayılmazdı. Alt kısmında işler hiçte yolunda değildi.

Jongin küçüğünün bacaklarını kendi beline iyice sarıp, kucakladı ve yatak odasına çıkmaya başladı. Ara sıra küçüğün dudaklarına öpücük kondurmayı da unutmuyordu tabi.

Odaya girer girmez Baekhyun'u yatağa bıraktı ve üzerindeki yerini aldı hemen. Dudaklarını boynuna sürtüp iz oluşturana kadar emip ısırdı. Bir süre sonra amacına ulaştığını anlayınca çekildi ve zaman kaybetmeden kendi t-shirtünden kurtuldu.

Baekhyun hayranlıkla esmer vücudu süzerken dudaklarını ısırdı hafifçe. İçinde istiyordu esmer olanı. Hem de hemen ama sabredecekti. Canının yanmasını da istemiyordu çünkü.

Kollarını esmer olanın boynuna sarıp kendisine çekti dudaklarına uzun bir öpücük kondurup geri çekildi. Gözlerinin içine bakıp dudakları birbirine değerken konuştu.

"Soy beni Jongin."

Jongin sırıtıp üzerinden kalktığında o da hafifçe doğruldu. Esmer olan ilk önce t-shirtünü çıkardı küçük olanın. Baekhyun'un vücudunu ilk kez görmüyordu. Arkadaş oldukları için daha önce çok kez yanında soyunmuştu -Jongin o zamanlarda ne yapacağını bilemiyordu tabiki- ama sanki ilk kez görmüş gibi hayran kalmıştı.

Yutkunup pantolonuna yöneldi. Fermuar ve düğmeyi açtıktan sonra yavaşça çıkarıp kenara bir yere fırlattı. Ardından kalkıp kendi pantolonundan da kurtulduğunda ikisi de boxerlarla kalmışlardı.

Yeniden Baekhyun'un üstündeki yerini alıp köprücük kemiklerine öpücük kondurdu. Ardından göğüs arasına, omuzlarına en sonunda göğüs uçlarına geldiğinde kafasını hafifçe kaldırıp küçük olana baktı. Baekhyun gözlerini kapatmış ve dudaklarını ısırıp sevgilisine bırakmıştı her şeyi. Kaşlarını da hafifçe çatmıştı.

Jongin göğüs uçlarını boş verip uzandı ve kaşlarının ortasına bir öpücük kondurdu.

"Kaşlarını çatma bebeğim. Istemiyorsan...bırakabiliriz."

Baekhyun kafasını iki yana salladı. Kaşlarını çattığından haberi bile yoktu.

"Belki sonra utanacağım ama... deli gibi istiyorum Jongin. Seni deli gibi istiyorum."

Jongin aldığı cevaptan fazlasıyla tatmin olmuştu. Yeniden göğüs uçlarına geldiğinde iki göğüs ucunu da parmaklarıyla tutup sıktı. Bu hareketiyle bir inleme kazanmıştı bile. Yeniden sırıtıp bir ucu ağzına aldı dişleriyle resmen eziyordu. Diğer göğüs ucuyla ise parmaklarını kullanarak ilgileniyordu.

Geç Gelen MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin