Telefonun...

890 58 12
                                    

Baekhyun sabah uyandığında kafasının altındaki şeyin inip kalktığını hissetti. Bir süre gözleri kapalı bir şekilde bunun ne olduğunu anlamaya çalıştı. Kalçalarında masaj yapmak istercesine gezinen parmaklar nerede olduğunu hatırlatmıştı.

Gülümseyerek kafasını kaldırıp zaten kendisine bakan sevgilisine baktı.

"Günaydın Jonginnie."

"Günaydın sevgilim."

Jongin de gülümsediğinde Baekhyun'un gülümsemesi daha da genişlemişti.

"Canın yanıyor mu?"

Poposunu okşarken sordu.

"Hayır, çok acımıyor. Yani...sanırım."

Ne kadar ağrıdığını anlamak için kıpırdanmasıyla acıyla inleyip yüzünü buluşturdu Baekhyun.

"Ahh... açıyormuş..."

Jongin gülümseyip alnına bir öpücük kondurdu.

"Ağrı kesici içersin kahvaltıdan sonra."

Küçük olan kafasını salladı sadece. Normalde senin yüzünden acı çekiyorum diye atarlanırdı ama şu anda zaten normal bir zaman değildi.

Gece daha fazlası için deli gibi inlerken, şimdi senin yüzünden demek... oldukça saçmaydı. Bu yüzden şimdilik susmayı tercih etti.

Jongin Baekhyun'u kucaklayıp banyoya götürdü ve küvetin içine bıraktı. Ardından küveti suyla doldurup kendisi de içine girdi. Hem kendisini hem de sevgilisini yıkamaya başladı. Baekhyun ise sadece anın tadını çıkarıyordu.

~~~~~~~~

Baekhyun sofrada oturmuş sevgilisinin kendisi için oradan oraya koşuşturmasını izliyordu. Banyodan sonra Jongin küçüğünü kendi elleriyle bir bebek gibi giydirmiş ardından yine kucaklayarak mutfağa götürüp rahat bir şekilde oturması için yer ayarlamıştı.

Şimdiyse kahvaltı hazırlıyordu. Baekhyun oturduğu yerden 'şöyle yap, böyle yap' diyordu ve o da ikiletmeden ne istiyorsa onu yapıyordu.

Küçük olan yanağını avcuna yasladı ve Jongin'i izlemeye başladı. Telaş içinde bir şeyler yapıyordu fakat Baekhyun ne yaptığını ya da yapmaya çalıştığını anlamıyordu. Nasıl yaptığı ya da ne kadar güzel olup olmadığı zaten umrunda değildi küçük olanın.

Jongin'in bu uğraşlarını hele ki kendisi için olan bu güzel uğraşlarını gördükten sonra yapılan kahvaltının ne kadar güzel olduğu o kadar da önemli değildi.

Baekhyun mutluydu. 6 senelik arkadaşı, mükemmel bir sevgiliydi. Hatta mükemmelin ötesinde bir mükemmellikteydi kendisi için.

Çocuk gibiydi ama yerine göre olgunluğunu konuşturuyordu. Ayrıca kendisinin tüm huysuzluklarına kutlanıyor ve fazlasıyla ilgi gösterip şımarmasını sağlıyordu ve tabi ki herkes gibi şımartılmak Baekhyun'un hoşuna gidiyordu.

Jongin sofrayı kurmuş ve oturmuştu. Kendisi için krep ve Baekhyun içinse-çok sevdiği için- omlet yapmıştı.

Baekhyun omletine adeta gömülüp hızla yemeye başladığında gülümsemesine engel olamadı esmer olan. Kafasını iki yana sallayıp kendisi de yemeye başladı.

Baekhyun omletini bir çırpıda bitirip sandalyesine yaslandı ve karnını okşadı yavaşça.

"Çok hızlı yedim galiba... Çok güzel olmuş ellerine sağlık sevgilim."

Baekhyun ilk kez sevgilim dediğinde Jongin yediği şeyin boğazında kaldığını düşündü bir an. Öksürmeye başladığında Baekhyun kalkıp su içirdi sevgilisine.

Jongin'in öksürüğü kesildiğinde yerine geçip oturdu.

"İyi misin Jongin?"

Jongin belli belirsiz salladı kafasını. Baekhyun rahatlayarak oturdu ve kendisi için sofraya sevgilisi tarafından bırakılan ağrı kesiciyi içti.

Az önce nasıl kalkmıştı ayağa bilmiyordu. Çünkü arkası fazlasıyla ağrıdığı için sabahtan beri bebek gibi Jongin tarafından kucakta taşınıyordu ama az önce ağrıyı tamamen unutmuş ve ayağa fırlamıştı. (Aşka bak beee djdjdj)

Jongin de kahvaltısını bitirdiğinde Baekhyun'a baktı ve gülümsedi.

"Baekhyun?"

"Efendim?"

"Bana söylemek istediğin bir şey var mı?"

"Ne gibi?"

"Düşün bir bence."

Baekhyun düşündü fakat aklına herhangi bir şey gelmedi. Ne olabilirdi ki söylemesi gereken şey?

"Düşündüm ve...Hayır yok. Bulamadım Jonginnie."

"Telefonun Baek."

İmalı bir ses tonuyla söylediğinde Baekhyun ilk birkaç saniye anlayamadı. Sonrasında aklında canlanan resimler, hele ki son resim gözlerinin büyümesine yeterken, Jongin'e bakıp yutkundu.

Jongin o resmi görmüş olamazdı...değil mi?

------------

Ayyy nasıl da yazdımmmm

Oh beeee zmzkzks

Vakit bulamıyorum yazmak için ve bu bölümde kısa oldu biliyorum ama mazur görün ^-^

Yazım yanlışı da olabilir dhdjdjd

Sizi seviyorum^-^

Jonginnie seni herkesten daha çok seviyorum~♥♥

Geç Gelen MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin