13:05
Práve som sa rozhodla,že pôjdem s Miškou a Viou pomáhať Viinmu ujovi na farmu,ktorú vlastní.Je v dedine neďaleko mesta. Je tam aj jazero a možno bude zamrznuté,o čom pochybujem,lebo je 6 °C.Čo sa týka Mira,niekedy mi píše ale len ako sa mám.Ale raz mi dokonca napísal,či s ním nejdem von.Rýchlo som sa vyhovorila,že musím rodičom pomáhať upratovať. Dúfam, že si od tej pusy nič nesľubuje.To bolo len z kamarátsva.A k tomu bol ešte aj nový rok.Musím mu to už niekedy povedať.
Zachvíľu odchádzam,tak už sa idem obliecť.
18:18
Jééj,niekto na S na mňa myslí.Teda aspoň tak sa to hovorí.S je osemnáste písmenko v abecede,preto S :D.
Na farme bolo super.Mali tam aj kone. Jednu kobylu(bledo- hnedá)a jedného koňa( čierny).Ale dala som im len žrať a radšej som sa už potom držala ďalej.Via si na kobyle aj zajazdila.Ja by som sa na ňu ani posadiť nevedela :'D nie to ešte jazdiť.
Potom som radšej išla ešte nakŕmiť sliepky.A skúsila som aj dojiť kravu.Mali ich tam asi päť.Všetky tri sme si dali závod kto nadojí najviac a najrýchlejšie.No jasné že som prehrala.Ale nevadí.Najviac sa mi páčilo keď sme pásli ovce.Po tom všetkom to bol taký oddych.
,,Tak čo ty a Miro?" spýtala sa ma Miška a Via len s napätím čakala,čo poviem.
,,Ja s ním nič nemám.Tá pusa bola len tak.Len neviem či to tak bere aj on." povedala som a úsmev z tváre im hneď zmizol.
,,Strávila si sním celý silvester a hovoríš,že to bolo len tak?" Via nadvihla obočie.
,,Dobre uznávam,trochu sa mi páči,ale neviem,či s ním chcem chodiť.Možno to nechce ani on." pousmila som sa a dala som im najovo nech zmeníme tému.Jasné,že nepochopili.Vlastne skôr nechceli pochopiť.
,,Ja si myslím,že by si sním mohla ísť niekedy von.Aspoň to skús.Možno bude sranda."
,,Čo ja viem....vieš keď...už ma raz volal..."
,,A?"
,,Vyhovorila som sa ,že musím upratovať."
,,Šibe ti?" zvrieskla na mňa Miška.
,,Sľúb mi niečo." ozvala sa Via.
,,Čo?" spýtala som sa rovnakým tónom.
,,Nie,najprv mi to sľúb."
,,Bože...no ok, tak sľubujem."
,,Nabudúce,keď ťa bude volať,tak pojdeš ;)."
,,Čo? To je neférové!" ohradila som sa.
,,Už máš smolu." zaklipkala očami a nahodila 'najkrajší' usmev.
,,No ok."povedala som so smiechom a tajne som dúfala nech ma už von nevolá.
,,A čo ty a Andrej?"pozrela som sa na Mišku.
,,Boli sme už dvakrát vonku. A stále si píšeme.Je to super chalan."
,,Vy ste spolu takí zlatí," usmiala sa s povzdyvhom Via, ,,ty máš Aďa,Lucy má Mira a ja nemám nikoho."pozrela na mňa s úškrnom.
,,Prosím? Ja nemám Mira koľko krát ti to mám ešte povedať?"rozrehotali sme sa a začala som ju naháňať po lúke.Viin ujo nás pozval na čaj zato,že sme mu pomohli.A že môžme dôjsť aj nabudúce.
Pekný deň.Takto som si ho aj predstavovala.S kamoškami a ovcami na lúke...:)
PS: Miro sa zatiaľ neozval ^.^Tak ďalšia časť.Ospravedlňujem sa za malé meškanie.Dúfam,že sa vám aj táto časť páči.A ďakujem za každý hlas.
Sandie