#8-Luke?!

292 18 0
                                    

În noaptea aia am avut cel mai ciudat vis din .Eram intr-o...încăpere neagră și cu mult foc.Niște schelete apărau întrarea. Am știut ca era palatul Hades. În fața lui era un băiat.Același băiat cu ochi negri,păr negru și haine negre. Hades a zis:
-De ce te-ai alăturat lui?
-Nu e treaba ta!Și așa nu ti-a păsat niciodată de mine!a țipat Nico.
-Doar ști ce a pățit Luke!Vrei să ai aceeași soartă ca a lui?
-Lasa-ma!
-Îți vreau binele!
-Dacă îmi vrei binele,de ce mi-ai ascuns secretul despre mama?
-Asta nu e treaba ta!
Chiar și în somn vocea lui era rece și crudă. Simțeam durere în vocea lui. Ce îi ascundea Hades lui Nico? Era așa de grav?
~Dimineata~
Ne-am dat întâlnire toți la pin. Chiron era în scaunul cu rotile.Chiar dacă nu se vedea,tensiunea se simțea în aer.Pentru ca eu sunt fiica lui Zeus,Chiron i-a cerut lui Percy să aibă mai multă grijă de mine,lucru care nu prea i-a convenit lui Annabeth.Apoi Chiron a spus:
-Sa aveti multă grijă. Evie, uite cadoul de la sora ta!
Mi-a dat un inel cu un mic diamant roșu.Când am apăsat pe diamant,inelul s-a transformat intr-o sabie.
-Stati putin.Sora...mea?
-Vezi pinul ăla? a spus Grover. Acum 10 ani,eu,Annabeth, Luke și sora ta veneam spre tabără. Eram fugărirăți de mulți monștri.Știind ca pe ea o urmăresc, sora ta ne-a spus să mergem noi în tabără pentru ca ea rămâne să înfrunte monștrii.În timp ce era pe moarte,tatălui tău i s-a făcut milă și a transformato în acel pin.
-Când ne-am întors de pe Marea Monștrilor, a continuat Annabeth,Lâna de Aur a acționat cu mult mai mult decât ne-am fi așteptat noi.
-A readus-o la viață pe sora ta!a zi Percy. Iar acum sora ta e nemuritoare.
-Din cauza Lânii?
-Nu.S-a alăturat Vânătoreselor lui Artemis.Din când în când ne mai vizitează.
-Cum o cheamă?
-Thalia Grace,a spus Chiron.
-Aș vrea să o cunosc...
-Poate altă dată.Sabia ta este foarte puternică. Poate să distrugă și monștri,dar și muritori.Odată ce o pui pe deget,nu o mai poți da jos.Argus vă va duce până la autocar.
*La autogara*
-Ok...am ajuns,a spus Grover.Mai țineți minte ca tot în autogara asta am fost acum 5 ani?
-Da,au spus în cor Percy și Annabeth.
-A ajuns, am spus.
După vreo 20 de minute, chiar dacă era ziua,am adormit.Am visat un băiat cu părul blond,ochi albastri și o cicatrice mare pe obraz.
-Cine ești? am întrebat
-Sunt Luke Castellan,fiul lui Hermes,cel care a salvat Olimpul.
-Tu ești cel care s-a aliat cu Cronos, am tipat.
-Da,eu sunt.Am venit să te avertizez în legătură cu Nico.Nu poți avea încredere în el.
-Știu deja ca s-a aliat cu Cronos.Dar nu am să le spun nimic inca lui Percy, Annabeth sau Grover.Nu vreau să îi îngrijorez.
-Ai face bine să le spui,până nu e prea târziu.
Nu am mai apucat să spun nimic deoarece Nico mă zgâlțâia.
-Ce e? am spus cu jumătate de gură.
-Am am ajuns!

Povestea unei semizeițe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum