#2-Monstrii?

478 29 0
                                    

Eu:Mamă?
S:Da,eu sunt Evie...
Eu:Mamă,Grover,ce se intampla aici?
G:A venit timpul să îi spunem,Sally.
S:Draga mea,tu ești un...
G:Sally,nu acum.Știi ca e pe urmele noastre.
Eu:Cine e pe urmele noastre?Mamă, ce se întampla?
G:Avem noroc ca suntem aproape de Long Island...dar se pare ca Percy a reușit să îl țină doar pentru încă o vară ,,mort",după marele război.
Ok,mama și Grover se poartă ciudat...
<După 40 min>
S:Off,sper să ajungem mai repede!
G:Sally,Evie,coborâți acum!
Eu:De ce?Ce se întâmplă?
G:Am spus să ieșiți acum!
După ce a zis Grover asta,mamă a oprit imediat motorul.Acum înțeleg ce ne urmărea.Era un corp urias.După ce s-a mai apropiat acel corp,i-am distins formele.Era pe jumătate om,jumătate taur.Cum îi zicea...Minom...Mitom...Minotaur.Dar cu e posibil să existe?Este doar un...un...mit...
G-Evie,fugi!Urca dealul acela!
Fără să vreau,am început să alerg.Am ajuns în vârful dealului.Mamă dispăruse,iar Grover se lupta cu Minotaurul.Dacă mama a fost...nu,nu...nu cred ca s-a intamplat.Nu știu dacă am intrat în transa sau ceva de genul,dar can am deschis ochii,Grover era chiar lângă mine.
Eu-Ala a fost Minotaurul?Ce se întâmplă?Minotaurul nu există!E doar un mit!
G-O să îl întrebi toate astea pe Chiron.
Eu-Cine?
G-O să vezi!
Am trecut peste o chestie pe care scria Camp Half-Blood.Am văzut o pădure cum nu mai văzusem,multe culturi de capsuni,niște copii care se băteau cu săbii adevarate.Unul dintre ei mi-a atras atenția. Avea ochii verzi ca marea,o armură grecească care se așeza pe corpul lui bine lucrat și părul negru.Dintr-o dată,am văzut un om...sau un cal?
Eu:Ce e el?
G:Un centaur...cred ca îl cunoști.
După ce s-a mai apropiat mai mult,mi-am dat seamă cine era.
Eu:Domnule Brunner?
..........,..................................

Povestea unei semizeițe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum