-Unde am ajuns?am zis.
-Acasa la...ăăă...mine! mi-a răspuns Nico.
-Stai...Cum adică acasă la tine? am întrebat eu,încă nedumerită.
-O să vezi!mi-a raspuns el.
*In afara autocarului*
-Los Angeles! a spus Grover.
-Nu mi-a fost dor de locul asta! a mormăit Percy.
-Stai...Los Angeles? Cum am ajuns din New York în Los Angeles,intr-o noapte?am întrebat eu mirată.
-Defapt,a comentat Annabeth, a fost o noapte și o zi! Ai dormit cam mult!
-Ai salivat pe geaca mea! a zis Nico.
-Deci,trebuie să venim și noi cu tine,Nico? Nu îmi plac locurile de sub pământ...a zis înfricoșat Grover.
-Dacă vreți... Tata nu s-ar supăra, cred!a zis indiferent Nico.
-Stai...Hades?Mergem în Lumea Subpământeană?Nu-mi plac locurile de sub pământ! am zis eu super agitată.
Să va explic de ce îmi este așa de frică. Când eram mai mică,am căzut intr-o groapă. Am stat acolo vreo trei ore până a venit cineva. M-am ales cu niște răni foarte grave, dar acum, din ele,au rămas doar cicatrici.
-Nico,a spus Percy, noi venim cu tine! Deși nu prea aș vrea sa-l vad pe tatăl tău...
-Nici noi!au confirmat Annabeth și Grover.
-Nu...Stati aici! Vin repede! s-a răstit Nico la noi.
Apoi Nico a intrat intr-o încăpere din spatele semnului Hollywood.
-Ce are? Nu l-am văzut până acum așa! am rupt eu tăcerea.
-Când trebuie să îl vadă pe tatăl său,mereu devine pe moment foarte agitat... a spus Percy.
-Aaa...Voiam să vă întreb ceva...Mai există alta tabără cu semizei? Sau există doar tabăra noastră?
-Mai există si Tabăra Jupiter, adică tabăra semizeilor romani,mi-a răspuns Annabeth.
-Printre semizeii romani se află și Jason,fiul lui Jupiter! Știi cine e Jupiter în mitologia romană?m-a întrebat Grover.
Am încercat să îmi amintesc ceva din mitologia romană... Jupiter era...nu se poate...
-Zeus din mitologia greacă! Dar cum e posibil să mai am un frate? am întrebat eu mirata.
-Haideți! Am terminat de vorbit cu tata!Mergem! a strigat Nico.
…………………………………
Sunt așa rea! Nu am mai postat de o lună! Ideile vin greu! Apropo,dati follow lui Sebyputzarul ! E un coleg de-al meu foarte nebun!
…………………………………
CITEȘTI
Povestea unei semizeițe
FanficEvie Lerman,o fată de 17 ani,are o viață cât de cât normală. Dar ce se intampla când descopera ca e semizeita? Viața ei va căpăta cu totul alt sens?