#4-Off,un iubit...

370 27 0
                                    

P:Hei Annabeth!
An(Annabeth):Hey Percy.Cine e ea?
Eu:Sunt Evie Lerman.
An:Eu sunt Annabeth Chase,fiică a Atenei.
Eu:Atena e zeita înțelepciunii,nu?
An:Pentru un semizeu nou,te descurci destul de bine cu mitologia greacă.
Eu:Mersi...deci,tu ești iubita lui Percy?
An:Dap! *apoi se săruta scurt cu Percy*
P:Am ajuns la cabana 11...păi,simte-te ca acasă...Hei lume,ea este Evie.Acum,cineva să îi găsească un loc în cabana unde să doarmă.
După ce unul dintre băieții lui Hermes(am uitat cum îl cheamă) mi-a găsit un loc să dorm,am început să mă gândesc la tot ce s-a întâmplat azi:sunt un semizeu,nu am vazut-o pe mama de ieri(nici nu știu dacă o să o mai vad vreodată) și ca Percy are o iubită...Ok,știu ca abia azi l-am cunoscut,dar cred ca ați auzit de expresia ,,dragoste la prima vedere".Da,știu ce o să ziceti:,,De ce te-ai îndrăgostit de băiatul lui Poseidon?Poate ești fiica lui Hades și o să te refuze!"M-am îndrăgostit de el deoarece are ochii verzi și e foarte drăguț...dar e împreună cu Annabeth...Dar o sa-l fac să se îndrăgostească de mine.Mereu obțin ceea ce doresc.Dintr-o dată,s-a auzit un corn sunând.
-Cabana 11,alinierea!
După ce ne-am aliniat,am întrebat pe cineva unde mergem.Mi-a spus ca mergem la masă.După ce am ajuns,logic ca m-am așezat la masa Hermes.M-am pregătit să iau o bucată suculentă de carne,când toți s-au ridicat de la masa și s-au îndreptat spre focul din centrul camerei.L-am întrebat pe cel de lângă mine de ce toți își duc toi mâncarea la foc,iar el mi-a spus ca ducem ofrandă zeilor.După ce m-am întors la masa și am terminat de mâncat,Dl. Dyonisos a zis:
Dl.D:Azi a venit o noua rezidență,Elie Lernam.
Eu:Defapt e Evie Lerman.
Dl.D:Da,da,exact cum zici tu.Nu uitați,după această masă jucati Capturează steagul. Cine o vrea în echipa ei pe Elie?
?-Eu o vreau!
.............................................
Va urma...
.............................................

Povestea unei semizeițe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum