#6-Acuzata de furt?

318 26 0
                                    

C:Slavă tie, Evie Lerman,una dintre ficele Celor Trei.Slavă ție,fiică a lui ZEUS!
Eu:Poftim?!Fiica lui Zeus?!
C:Haide să vorbim la Casa Mare.Percy,Annabeth,Grover,haideți și voi.Voi ceilalți,intoarceti-va la cabanele voastre.
Wow,nu pot să cred ce mi-a spus Chiron.Sunt fiica lui Zeus.Asta nu cred ca e de bine.Stai...când am ajuns așa repede la Casă Mare?
Eu:Cum am ajuns așa repede?
P:Intrasei în transă.Te-am dus în brate.
Awww...m-a dus în brate...
Eu:Nu pot să cred ca sunt fiica lui Zeus.
C:Nici eu.Nu e de bine.
Eu:De ce?
C:Percy,te rog să îi explici tu.
P:Tata îl acuza pe Zeus ca i-a furat tridentul,una dintre cele mai puternice arme din lume.
Eu:Și de ce sunt eu o problemă?
P:Tata crede ca în timpul solstițiului de iarna,tridentul i-a fost furat chiar de sub nas.
Eu:De cine?
P:Poseidon îl suspectează pe Zeus...de fapt pe un copil de-a lui.Adică tu.
Eu:Ok...pe atunci nu stiam de zei.De ce mă acuza pe mine?
P:Erai în New York în timpul solstițiului de iarna. L-ai fi putut fura ușor.
Eu:Ce ciudat...
An:Chestia asta e asemănătoare primei misiuni al lui Percy.Numai ca Zeus îl acuzase pe Poseidon ca îi furase fulgerul.Dar a reușit să îi înapoieze la timp.
Eu:Și eu ce ar trebui să fac?
C:Să accepți misiunea.
Eu:Care misiune.
C:Misiunea de a recupera tridentul lui Poseidon.Te mai pot însoți încă maxim 5 oameni.Accepți misiunea?
Eu:Da...
C:Pe cine vei alege?
Eu:Grover,pentru ca e cel mai bun prieten al meu.Percy,pentru ca vom avea nevoie de el la controlarea apei.Annabeth,pentru ca e înțeleaptă.Și îl mai aleg pe...Nico di Angelo, fiul lui Hades...
C:De ce l-ai ales?
Eu:Fără motiv.Îl voi anunța mai târziu.
C:Bine...Rachel,vin-o puțin!Va trebui să dai o profeție!
..........................................
Va urma...
..........................................
Yey,2 capitole intr-o zi!Bravo mie! Capitolul nu este editat,deci dacă gasiti greseli,va rog să mă iertati.

Povestea unei semizeițe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum