Ray Pov:
In sfarsit am ajuns,dupa un drum lung de vreo 4 ore jumatate.Mi-am luat bagajul,si am ajutat-o si pe ea sa il ia din portbagaj.Am privit-o decat cu coltul ochiului.Era frumoasa,avea un corp frumos.Hmm ce as mai face cu ea.Gata perversule revino-ti!!Nu poti sa risti.Adica de la sex poti sa treci foarte usor la iubire,din cate am auzit eu.Mi-am dus bagajul in camera mea,aceiasi camera in care stau de 3 ani de zile,cand venim aici in vacanta.Spre fericirea mea camera ei era la etajul 2,foarte departe de mine.Am coborat in leaving,am facut niste bauturi racoritoare pentru toata lumea,evident cu putin alcool.Deja incepusera sa se stranga toti.Prietenii mei incepusera sa ii puna intrebari banale,obisnuite Jessicai.
-Hey copilasi,ne schimbam si noi si mergem pe plaja.Este inca foarte devreme avem timp.zice Rox.
-Aha,haideti.
Mi-am luat repede un short,si am coborat iar jos.Noi baietii eram deja jos.Fetele erau problema.Am mai asteptat vreo 5 minute pana si-au facut aparitia una cate una.Erau frumoase,dar nu aveam mare treaba cu ele.Mda,stiu ca nu prea par eu baiat cuminte,dar cand vine vorba despre prietenele mele,nu prea mi se scoala scula.Si uite cum incepu prietena mea doamna pula sa se ridice usor usor,atunci cand isi facu aparitia Jess.Eu o vreau,pur si simplu o vreau.Are un corp superb,superb.Era imbracata intr-un costum de baie decent.Ma omora decenta ei.
Dupa 2-3 ore de plaja,ma intorc la vila cu mult chef de viata.Pornesc muzica.Aha ascult Mafia,era si normal.Iau sticla de Jack.Iubeam Jack Daniel's,poate si de aia mi se pusese pata pe Jess.Cand am vazuto purta o bluza cu eticheta de la prietenu Jack.
-Inca o data pentru tata Vlad,hai la mine..............
Incepusera sa danseze toti,eu deja ma ametisem.Dupa ce ne-am incalzit umpic cu niste dans,am inceput sa jucam poker.Nu pot spune ca sunt un profesionist,da nici un papa-lapte nu sunt.Fetele deja incepusera sa se retraga la ele in camere.Oricum nu aveau ce sa faca aici,era fum,mult fum,iar noi duhneam a bautura.Deja nu mai realizam ce fac.
-Ba hai in pula mea ,fiecare la el in camera.le-am zis eu pe obisnuitul meu ton autoritar.Dupa ce s-au retras ei,m-am retras si eu.Trebuia sa urc scarile,stateam la etajul unu.Eram aproape de camera mea cand mi-a venit in cap o idee traznita.
Jess POV:
Dupa o lunga baie,m-am pus in pat sa ma relaxez.Imi era cald asa ca mi-am dat pijamalele jos,ramanand doar in chiloti si o bustiera.Ma mai acoperea o patura din matase.Eram aproape adormita,cand vad usa deschzandu-se,patruzand lumina din hol.Era el.Era beat.Mirosea a fum.
-Ce vrei?L-am intrebat eu cu tupeu,si pisata pe mine de frica.
-Pe tine papusa.
Nici nu am apucat sa ii dau replica ca era deja pe mine.Nu putem sa il dau jos dupa mine.Ma saruta salbatic.Nu puteam sa tip,el era prea greu si parca imi oprisera corzile vocale.Imi saruta gatul muscandu-ma cateodata.Incerca sa ma sarute pe buze,dar intorceam capul scarbita.Mi-a dat jos bustiera,si cu ambele maini imi presa sanii,sarutandu-ma in continuare pe gat.Intr-un moment am reusit sa scap de stramtoarea lui si m-am ridicat din pat,dar m-a tras la el cu o forta brutala.A scapat repede si de chiloti.Am simtit ceva intrand in mine,miscandu-se.Ma durea,nu mai suportam.Era un monstru.Se misca in mine din ce in ce mai tare.Nu mai putem sa mai vorbesc eram distrusa.Lacrimile imi curgeau.S-a retras usor din mine,a luat patura si s-a acopertit,adormind instantaneu.
Eram fara vlaga.Mereu am visat ca atunci cand o sa o fac pentru prima data sa fie cu un baiat pe care il iubesc si ma iubeste.Mi-a distrus viata.IL URASC,E UN MONTRU.Eram complet goala.M-am ridicat sa imi iau ceva pe mine,dar tremuram.Pur si simplu nu ma puteam ridica.Ma durea groaznic acolo jos.Am luat un coltisor de patura si m-am acoperit.Eram ca un caine caruia ii era frig,parca eram covrig.Am adormit cu greu,printre raurile de lacrimi care imi inundasera fata.
Ray POV:
M-am trezit de dimineata cu o durere groaznica de cap.Am deschis usor ochii.Nu eram in camera mea.Eram confuz.Bausem prea mult aseara.Mi-am intors capul,si am vazut=o pe ea.
-Ce cauta ea aici?am zis in soapta.
Era complet goala,doar un cearceaf,ii mai acopera putin aceea zona.Puteam sa ii vad cu lejeritate un tatuaj micut si finut.Eram confuz.Sper ca nu am facut ceea ce cred ca am facut.Nu am violat niciodata pe nimeni.Ma ridic din pat,iar pe cearceaf,era o pata de sange.
-Sunt un dobitoc!si incep sa imi au palme in cap.
Ma imbrac in hainele pe care le avusesem aseara,miroseau a fum si bautura.Si ma asez discret langa ea.Adica o vruiam,dar maca sa fiu constient.Era virgina.Sunt un dobbitoc.I-am pus mana pe burta si am mangaiat-o putin.Era frumoasa.S-a trezit si sa dat val-vartej din pat.
-Ia mana de pe mine.Te urasc.imi spunea in timp ce plangea.
-Mi-ai distrus viata.Esti un scarbos.Un violator.imi zicea in timp ce ma lovea.
-Iesi afara TE URASC TE URASC.
CITEȘTI
[18+] RISC si CASTIG!
Ficción General18+ Este o poveste despre ura,dorinta de a detine,nevoia de a-si controla gesturile pentru persoana iubita,nevoia de schimbare.Ray nu poate sa renunte la reputatia sa de bad boy,si se comporta foarte urat cu ea cand este cu prietenii lui.Oare poate...