Macar ceva bun...

7.6K 254 19
                                    

Jess Pov:

Eram inchisa in camera mea.Stateam sprijinita cu spatele de perete,o mana era asezata pe picior,iar cealalra imi stergea lacrimile care nu se mai opreau.Eram dezamagita,nu de el,eram dezamagita de mine pentru ca am fost o proasta si am pus botul.Imi ajunge,nu are rost sa plang pentru un prost,care nu are pic de respect fata de mine.

M-am ridicat in picioare si am sters si ultimile lacrimi care imi mai curgeau,si m-am apucat sa fac bagajele.Uneori imi mai sarea gandul la el,la momentele cand ne sarutam,cand gaseam cate un trandafir dimineata.Dar apoi reveneam la amara realitate,el nu era baiatul care parea,care m-a facut sa cred ca merita.Era un dobitoc la fel ca ceilalti.

 Bagajul era gata.Dar fata mea ,ea era distrusa.M-am dus in baie,si m-am spalat pe fata.Ma uitam in oglinda si pur si simplu nu eram eu,aveam fata umflata,ochii rosii.Am mascat petele rosii de pe fata cu niste fond de ten,am folosit putin rimel si eram ca noua.

Imi iau bagajul si cobor jos,nu mai aveam de gand sa merg cu el.Spre surprinderea mea erau toti jos,gata de plecare.Maria si Ray se purtau parca nu s-a intamplat nimic.Ce poti sa te astepti de la o curva si un ,,futicios".

-Neata !!imi zice Rox cu acelasi chip angelic care te face sa te simti mai bine.

-Neata si tie micuto.

-Hai daca suntem gata,hai sa plecam.

Mi-am adus aminte de o chestie,cand am venit Sorin a venit cu Maria si eu cu Ray.Deci acum puteam sa facem schimb.Dar cum sa spun?

-Sorin,eu cred ca merg cu Ray?a zis Maria.

Spre surprinderea mea,cat si a lui Ray tarfa mi-a facut viata mai usoara.

-Eu zic sa plecam cum am venit.zice Ray hotarat.

Aici era cazul sa intervin si eu,nu aveam de gand sa il mai suport 6 ore,6 ore in care ne respiram aerul.

-Pai daca fata vreau,eu nu vad care ar fi  problema.Eu sunt de acord.Sorin tu ce zici?zic eu intorcandu-mi privirea catre Sorin.

-Eu nu am nici o problema.imi zice in timp ce imi lua bagajul spre masina lui.

Fraierul era suparat.Ma bucur.

Fara alte replici,am pornit la drum.Sorin era atent la drum,daca nu zice ceva acum simt ca inebunesc.Si sa incep eu discutia nu pot ,nu imi sta in fire.Asa ca mi-am pus o mana in obraz si am inceput sa oftez.

-Ce ai micuto,te plictisesti?

-Mda..

Imi zise micuto,ce dragut.Nimeni nu mi-a mai zis asa pana acum.Mi se parea ca e un cuvatn fragil,finut,si nu merita sa il zici la orice curva.

-Daca am sa te intreb ceva promiti sa nu te superi.

-Pai depinde despre ce este vorba.

-Nu stiu cum sa formulez.....pai...ce a fost intre tine si Ray??

Imi dau ochi peste cap,am sa-i raspund dar nu are rost sa stie adevarul,oricum nu o sa mai fie ceva intre mine si el.Asa ca o sa ii spun doar ce a vazut el,toti.

-Nu stiu daca a fost ceva intre mine si el.Au fost doar niste saruturi furate si atat.Dar tu de ce esti asa de curios?Stii ca curiosi mor repede??i-am zis eu razand putin.

-Pai mor,dar macar mor informati.

-Ai si tu dreptatea ta.i-am spus in timp ce l-am apucat de mana,mana care o avea pusa pe schimbatorul de viteze.

A fost un moment de liniste atuni,in care ne-am privit pentru cateva secunde in ochii,apoi cand mi-am dat seama ce am facut,mi-am retras usor mana,lasand aceiasi liniste sa continue pentru cateva minute.

-Tu cum de ai venit singur?Sau nu vi cu iubitele in vacantele cu prietenii??i-am zis eu curioasa.nici macar nu stiu ce este cu intrebarea asta,de parca mi-ar pasa mie.

A stat timp de cateva secunde,probabil sa isi formuleze incap raspunsul ,si mi-a zis.

-Da,eu nu am iubita momentan.Nici nu am de gand prea curand.

-Pai ce s-a intamplat??

-Pai am fost inselat in ultimul hal.O iubeam pe fata aia.Dar pana la urma eu sunt de vina,pentru ca nu am stiut sa o tin langa mine.

-Imi pare rau.i-am zis eu facnd fata aia trista ca un catelus.

-Nu are de ce sa iti para rau,pe mine m-a invatat cui sa ii ofer toata increderea mea si cui nu.

-Esti optimist!

-Da,chiar sunt!mi-a zis el uitandu-se la mine si bufnind in ras.

-Dar tu?mi-a zis.

-Eu ce?

-Ei tu ce...ai iubit??

-Am iubit la viata mea.i-am zis eu bufnindu-ma rasul.

-Esti nebuna.

-Da chiar sunt!i-am spus in timp ce i-am dat un mic sarut pe obraz.

Au trecut atat de repede aceste 6 ore.Imi placea sa vorbesc cu el,parca intelegea tot ce vorbeam.Nu mai era tipul cu voce dura care te lua frica cand vorbea,acum era Sorin ,adevaratul Sorin,un baiat cu parul brunet,ochii caprui,un corp bine lucrat,si cu un comportament de invidiat.

-Uite ca am ajuns si la tine acasa.

Coboram din masina,imi ia bagajul,si spre surprinderea mea ma conduce pana in casa.Tata era tolanit pe canapea,privea la un film istoric,bleah ,ma apuca greata numai cand aud de ele.

-Saru-mana!!Gata v-am adus fata,e teafara ,nu are nici un os rupt,nici capul nu il are spart,nu a slabit nici un gram.

Ma- bufnit rasul.Tata si cu Sorin au facut cunostinta ,au mai schimabt cateva vorbe,si dupa aceea m-am dus sa il conduc.

-Esti nebun.

-Pai ,ce mai facui??

-Nimic,imi place nebunia ta.

I-am dat un mic pupicel pe obraz,am facut schimb de numere,apoi m-am intors in casa.Am luat un pahar sa imi pregatesc o bautura racoritoare,deoarece era destul de cald.

-Imi place baiatul ala,de cat timp sunteti impreuna?

Doamne e nebun,iauzi sa fim impreuna.

-Tati,suntem doar prieteni,clar!

-Clar.Acum du-te si culca-te ca esti obosita.

-Ma iei la misto,asta e razboi.La revedere domnule Rosses,din acest moment nu mai aveti copii.i-am zis eu in timp ce ma indreptam spre camera mea.

Eu cu tata ne intelegem extraordinar.Ce pot sa zic am niste parinti extraordinari.Era destul de tarziu asa ca m-am strecurat putin in camera lui Flin sa ii dau un pupic de noapte buna,apoi am ajuns in sfarsit in camera mea.Dulcea mea camera.Dufi a mea era bine,s-a cam ingrasat purceaua cat timp am stat eu in vacanta.

-Te-ai ingrasat purcea mica,de maine la regim.imi spuneam eu in timp de o pupaceam.Am facut un dus repede ,apoi am bagat somn din plin.

De dimineata,ma trezeste un mesaj.Ma frecam la ochii ca sa ii pot deschide,apoi ma intind putin,si iau telefonul in mana.Aveam doua mesaje,unul de la sorin si unul de la specimenul ala.

Sorin:Neata micuto!!Sper ca ai dormit bine!!Te pupucesc :* :* :*: *:

Ray:Buna dimineata,printeso. :* : *: *: *:*

[18+] RISC si CASTIG!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum