Din rau..in mai rau!

6.7K 248 45
                                    

Imi cer scuze ca a durat atat .Stiu ca nu e cine stie ce,dar am stat cam prost cu inspiratia saptamanile astea.

Astept parerile voastre :Bune si Rele(stiu ca merit pareri rele). Va multumesc!!!

 

JessPOV:

-Buna  dimineata,micuto!mi-a zis Ray,in timp ce incercam sa imi deschid ochii.

-Neata si tie!!! i-am zis eu putin somnoroasa.

-Hey de ce esti imbracat asa??i-am zis eu uimita de vestimentatia lui:pantaloni negri,o camasa alba cu cravata la gat,niste pantofi negri,si cu un sacou tot negru.

-Ce nu imi sta bine,uite ce sexy sunt!

-Esti,esti si foarte modest.De ce nu m-ai trezit si pe mine mai devreme,te ajutam eu s ate imbraci.

-Hai lasa astea,sunt sexy ???????

-Hey fraiere,tu te duci acolo sa lucrezi nu sa faci victime.i-am zis eu in timp ce il loveam cu o perna in fata.

-Ia-ti metri de la sexosul de mine.

-Ai mancat????

-Nuuuu,te asteptam pe tine sa imi faci si mancare.La cat esti de lenesa. imi zice el un pic sarcastic.

-Pai nu vruiam sa te incurc,oamenii sexy ca tine isi fac si singuri sa manance.

-In sfarsit,era si cazul sa recunosti ca sunt sexy.

-Pe bune??? Hai pleaca odata ca intarzii..

-Da stiu.Hai pupa-ma si sa fi cuminte.

Dupa ce i-a luat cateva minute bune,ca sa plece din fata oglinzi,si sa inceteze sa spuna ,,Vai dar cat de sexy sunt astazi",am ramas singura.Dupa un dus,am intrat in camera unde aveam hainele si ghici ce?? DEZASTRU....Baiatul asta nu stie deloc ce e ordinea,erau aproape toate hainele lui aruncate pe jos.IL OMOR.Mi-am luat pe mine o pereche de pantaloni scurti si o bluza alba lejera,si m-am apucat sa fac curatenie.Aveam atat de multe emotii pentru el,sper sa se descurce,si stiu ca o va face,am incredere in el.

Dupa ce treminasem sa fac curatenie in ,,dulap",m-am aruncat in pat,sa fac si eu pe obosita,chiar daca nu facusem mai nimic.Privirea imi ramane atintita asupra noptierei.Stiti ce mi se pare ciudat,ca ieri nu am observat-o.Era o poza cu mama lui Ray.Am luat poza in mana si ma uitam cu atat regret.Era o femeie frumoasa,tanara,parul ei saten care ii scoteau atat de mult in evidenta ochii albastri,tenul ei alb ca laptele,acum nu mai ma mira cum de este Ray atat de frumos.Aveam ochii lacrimati si gata sa planga,dar am fost intrerupta de un ciocanit la usa.

-Intra,am zis eu.Stiam ca nu are cine sa fie decat Maria.

-Domnisoara,dumneavoastra nu mancati?mi-a zis ea cu fata ei blanda si calma.

-Ba da sigur,cobor acum.Multumesc.i-am zis eu in timp ce ea iesea afara din camera.

Stiti este ciudat,cum sa ai atatea si de fapt sa nu ai nimic.

Coboram scarile in graba,alegand ca un copil de 5 ani,imi era frica sa nu cad,dar pana la urma cazi si te ridici.Am ajuns in bucatarie cat ai clipi,iar Maria imi aranja mancarea pe farfurie.

Daca stai si o analizezi asa pe Maria ,nu mai este persoana batrana pe care am vazut-o ieri.Parul ei brunet,tuns scurt,cu cateva fire albe,ochii ei caprui(macar ea sa semene cu mine la ochii) definiti de o blanete rara,iar corpul ei mai dolofan,iti dadea senzatia ca esti acasa la bunica.

[18+] RISC si CASTIG!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum