O'nun Farklılığı

155 27 3
                                    

Sen bir kar tanesiydin;
Onca kar tanesi arasında
Bir seni tuttum
Dedim ya, sen kar tanesiydin
Seni de sıcaklığımla erittim .

Koskocaman bu gezegende onca insan arasında bir ona vurulursun.
Bilmezsin neden tutulduğunu belki de sana saçma gelir böyle bir şey .
Belki bir gülüşüne,kokusuna,gözlerine belki de saçlarına .
Onu sevmek için saydıklarım veya sayamadığım bir çok özelliğinden biri etkiler seni.
O özelliği diğer insanlardan baskın gelir.tutulma sebebin belki de budur.
Hemen o anda bir sahiplenme duygusu oluşur sende . Kıskanırsın etrafındaki arkadaşlarından hatta kız arkadaşlarından bile .Tanımıyordur belki seni . onun baktığı yerlerde olursun sırf seni fark etsin diye. Hemen onda başlarsın dua etmeye en büyük sevgiliye onun senin olmasını dilersin. Sanki önceki hayatında hep varmış gibi hissedersin içinde kelebekler uçuşmaya başlar tırmalar içini karıncalar.Belki de bugüne kadar görmediğin bu güzelliğe şaşırırsın.Artık aklının ve kalbinin başkasına ait olduğunu hissedersin aklından çıkaramazsın her hatırladığında kalbinin atma hızında farklılıkları hissedersin her şeyin onun olmasını istersin en güzel hayallerini onunla kurmak geleceğe sırf onun için daha umutlu ve mutlu bakarsın. Ve bundan sonra tek hedefin vardır.
Onu kazanmak !

Aşk Tekerrür eder Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin