Aşkta Ilkler Çocukluktur

30 4 0
                                    

Belki bir daha göremeyeceksin
Ama
Özleyeceksin daha önemlisi daha da çok seveceksin.
Bunlar aşkın olmazsa olmazı sen hiç acı çekmeden mutluluğa ulaşanı gördün mü?
Acısız aşk tuzsuz yemeğe benzer .
"Zor günleri görmeden güzel günlerin tadı çıkmaz der." Yazarlar sen de acı çekeceksin ki değerini bileceksin zamanın kaybettiğinin sakın ben onun zaten değerini biliyordum deme ! Çünkü biz insanlar kaybedince anlarız elimizdekilerin kıymetini belki olmayacak onunla ama başkasına aşık olabilirsin ve yaptığın hataları bir daha tekrar etmezsin bu sefer ufak bir çocuk değil kocaman bir insan olursun aşkta. Işte aşkın yaşı yoktur deyimi nurdan gelir ilk defa aşık olan biri küçücük bir çocuktur aşkta bu on altı yaşındaki biri içinde elli yaşındaki biri içinde geçerli . Yaşadıkların ilk deneyimlerindir. Hani ufak bir çocuk emekler ya işte öyle ayakta durmaya çalıştıkça düşersin ve birileri kolundan tutar ve yavaş yavaş alışırsın . Aşkı yaşadıkça büyüyeceksin her geçen gün mutluluktan uçacaksın ama bir gün çok sevdiğin kişiyi kaybedeceksin. tıpkı çok sevdiği  emziği ağzından çıkarılmış bir çocuk gibi dayanamayacaksın. Ağlayacaksın yokluğuyla her gün kayrolacaksın ama alışacaksın . Yokluğuna alışacaksın. Işte büyümeye başladığın vakit o zaman olacak .düşüneceksin ben nerede hata yaptım diye hatayı belki kendinde göremeyeceksin belki de onda göreceksin zor olacak ama buna da alışacaksın. Daha sonra kocaman biri olacaksın aşkta hemde kocaman, hayatını ona göre sekillendireceksin ve istemeden de olsa sabır etmeyi öğreneceksin ...

Aşk Tekerrür eder Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin