Jeg lå med min mobil imens jeg ventede på Thor kom tilbage, han gik bare lige pludselig? Thor kom ind af døren og smilte helt vildt. Han satte sig på stolen og kastede noget tøj hen til mig.
"Tag det her på og slip for hospitalet" Sagde han.
Jeg satte mig op og ventede på han skulle gå ud igen, men han blev bare siddende.
"Mmh Thor" Sagde jeg.
Han kiggede op, da det gik op for ham hvad jeg hentydet til.
"Åhh, undskyld" Sagde han og gik.
Jeg grinte lidt, men tog hurtigt tøjet på, jeg rejste mig og støttede mig til sengen. Jeg fik kæmpet mig ud til døren. Jeg åbnede og så Thor stå og snakke med en sygeplejerske. Da de så mig smilte de og sygeplejersken nikkede til Thor. Øhh hvad havde han lavet? Thor kom hen til mig.
"Øhh Thor, hvad har du lavet?" Spurgte jeg.
"Vent og se" Hviskede han og tog sin arm om mig, så jeg kunne støtte mig til ham. Vi kom ud fra sygehuset og der stod en flok piger.
"Thoooor, må vi ikke få et billede med dig? Omg vi elsker dig så højt" Sagde de og hoppede.
"Vent lidt piger, så kommer jeg og får taget billeder med jer" Smilte Thor og gik med mig hen til hans bil. Han åbnede døren for mig.
"Sæt dig her, så kommer jeg om lidt" Sagde han og gav slip på mig da jeg havde sat mig.
Jeg sad bare og kiggede på han fik taget billeder med dem. Man kunne virkelig se han nød det, det var nu meget sødt. Efter et par minutter kom han hen og satte sig ved siden af mig.
"Du har stadig ikke tænkt dig at fortælle hvad vi skal?" Spurgte jeg.
"Du skal hjem til mig og bo et par dage" Sagde han og startede bilen.
"Ahvad skal jeg?" Spurgte jeg overrasket.
"Du hørte mig godt" Grinte Thor.
"Men hvorfor?" Spurgte jeg.
"Så jeg kan tage mig af dig, som var du min lille baby" smilte Thor og blinkede.
Jeg grinte lidt og rystede på hovedet. Efter kort tid, var vi foran Thor lejlighed. Thor kom hen og hjalp mig ud.
"Thor jeg kan altså godt selv gå" Sagde jeg.
Thor gav slip på mig. Da det kom som et chok, var jeg ved at miste balancen. Holdvis stod Thor bagved til at gribe mig.
"Jeps. Du kan selv gå" Sagde Thor ironisk. Vi gik ind på hans værelse.
"er din familie ikke hjemme?" Spurgte jeg og satte mig i sengen.
"De er hos nogle venner i Jylland, de næste to uger" Sagde Thor.
"Tak for at du gider have mig boende" Sagde jeg og tog hand hånd.
"Det da altid bedre end at skulle være selv" Grinte Thor og flettede vores fingre sammen.
Jeg kiggede overrasket op på ham og smilte.
"Jeg går lige i bad, du kan bare ligge dig" Sagde han og slap min hånd.
YOU ARE READING
You're all i need -Citybois
FanfictionAnthon nikkede og gav slip på min røv. Jeg hoppede ned fra ham. Jeg kiggede hurtigt over på Thor og Sara. Jeg fik øjenkontakt med Thor, men han fjernede hurtigt blikket og fokuserede på Sara igen.