Jeg lå i Thors seng og ventede på han kom tilbage. Jeg duftede til dynen, den duftede af ham. Døren gik op og Thor kom ind. Jeg kiggede op på ham, han havde kun bukser på. Jeg smilte lidt for mig selv.
"Hvad så?" Spurgte han og smed sig ved siden af mig.
Han lå og kiggede lidt på mig, inden han tog sin mobil op. Han tastede et nummer ind og ringede til en.
"Hvem ringer du til?" Spurgte jeg og satte mig op.
"Ja Hej. En nummer 25" Sagde Thor ind i telefonen.
Jeg rystede på hovedet og lagde mig igen.
Thor lagde sin mobil fra sig og vendte sig om mod mig. Han lagde sin ene arm på min mave og den anden op til min kind. Vi lå bare og kiggede på hinanden. Er du gal, han er dejlig. Lige så dejlig, som jeg altid havde drømt om han var.
"Du aner ikke hvor meget, jeg godt ville kysse dig lige nu" Hviskede han.
Der var et minuts stilhed.
"Så gør det" Hviskede jeg.
Han bevægede sit hovede tættere på mit, men rystede så på hovedet og rejste sig.
"Thor" mumlede jeg.
Det ringede på døren.
"Jeg henter lige pizzaen" Sagde han og gik ned.Thors synsvinkel.
Den pizza redet lige det hele. Der var jo ikke noget jeg hellere ville end at kysse hende, men det var jo bare slet ikke lige til. Min mor og hendes far, flirter konstant. Hvad hvis de en dag bliver gift? Så går jeg og kysser på min pap søster, nej vel? Desuden er det også lidt player agtigt, når Sara og jeg lige er gået fra hinanden. Jeg åbnede døren og tog imod pizzaen. Jeg gik ind på værelset igen, satte mig på sengen og kiggede på D/N. Hun bed sig i læben og kiggede ned.
"D/N.." Sagde jeg.
"Hvad er der Thor? Du forvirre mig så meget, først flirter du med mig og så gider du ikke kysse mig, hvad fanden er det du vil?" Halvråbte hun og rejste sig og gik hen til døren.
"Men ville det ikke være mærkeligt med vores forældre?" Spurgte jeg.Min synsvinkel.
"Men ville det ikke være mærkeligt med vores forældre?" Spurgte Thor.
"Hvad snakker du om?" Spurgte jeg.
"Du ved, vores forældre.." Sagde Thor.
"Ja, de arbejder sammen og hvad så?" Spurgte jeg.
"Oh, du ved ikk.." Sagde Thor.
Jeg rullede øjne.
"Tak for de sidste par dage" Sagde jeg og gik ned.
Jeg tog fat i håndtaget, på vej til at gå ud.
"D/N, vent" Sagde Thor og løb ned af trappen.
Jeg slap håndtaget og vendte mig om. Han kom hen til mig og smilte.
"Hvad?" Spurgte jeg og kunne heller ikke lade være med at smile af ham.
"Jeg har lovet lægen at passe på dig, så du har sådan set ikke et valg" Sagde han og trak mig ind til sig.
Jeg rystede på hovedet og grinte. Det var jo også her jeg helst ville være.Tak for at i har taget så godt imod denne her historie indtil videre, i er pisse dejlige <3 i må meget gerne også tjekke min anden bois historie ud, (Bliver det godt igen?-Citybois) som handler om
Anthon. I må endelig sige til hvis der er noget jeg kan gøre bedre..
YOU ARE READING
You're all i need -Citybois
FanfictionAnthon nikkede og gav slip på min røv. Jeg hoppede ned fra ham. Jeg kiggede hurtigt over på Thor og Sara. Jeg fik øjenkontakt med Thor, men han fjernede hurtigt blikket og fokuserede på Sara igen.