Kapitel 12

379 18 4
                                    

Jeg krammede pigerne farvel og gik med Thor ud. Thor tog min hånd og flettede vores fingre sammen.
"Gik det godt i studiet?" Spurgte jeg.
"Jeg var faktisk slet ikke i studiet" Sagde han.
Jeg kiggede forvirret op på ham.
"Jeg skulle bruge Anthons hjælp til en overraskelse til dig" Sagde Thor.
"Ej det behøver du altså ikke Thor" Sagde jeg.
"Bare vent og se" Sagde Thor og stoppede op foran sit hus.
"Gå op og gør dig klar, vi skal afsted om to timer" Sagde Thor.
Jeg nikkede og gik op på Thors værelse. Jeg fandt noget tøj frem og gik så i bad. Gad vide hvad han havde fundet på? Jeg tog tøj på igen og satte bare mit hår op i en hestehale. Jeg gik ned til Thor der stod og snakkede i mobil. Da han så mig, smilte han og lagde på.
"Klar?" Spurte han.
Jeg nikkede. Vi tog vores sko og jakker på. Thor åbnede døren og udenfor huset holdte der en taxa.
"Det er godt nok ikke en limousine men jeg håber det er okay alligevel" Sagde han.
"Det perfekt! Men hvad skal vi?" Spurgte jeg.
Thor smilte bare og åbnede døren til taxaen for mig. Da jeg havde sat mig ind lukkede Thor døren og lukkede sig selv ind ovre i den anden side. Thor tog et stykke papir frem og gav taximanden den. Han nikkede, krøllede det sammen og begyndte at køre. Efter vi havde kørt i 20 minutter holdte han ude foran lufthavnen. Thor gav taxamanden penge og åbnede døren for mig.
"Thor, helt ærligt, hvad skal vi?" Spurgte jeg.
Thor smilte bare og tog min hånd. Vi gik ind i lufthavnen.
"Bliv her" Sagde Thor og gik derhen hvor man skulle hente sine billetter.
Ej han havde ikke tænkt sig at tage mig med ud at rejse vel? For det er altså alt for meget! Jeg satte mig bare og ventede på Thor.
"Kom, flyet går om en halv time" Sagde Thor da han kom hen til mig igen.

Vi sad nu i flyet. Jeg vidste overhovedet ikke hvor vi skulle hen, altså ingen af os havde jo noget med? Flyet lettede og vi var nu på vej et eller andet sted hen. Jeg lænte mig tilbage i sædet, jeg kunne lige så godt droppe at spørge. Thor tog min hånd og kiggede på mig.

Jeg vågnede af at Thor nussede min arm.
"Vi er der om 10 minutter" Hviskede han.
Jeg nikkede og åbnede øjnene. De sagde i højtaleren at vi nu var ankommet til Frankrig. Jeg satte mig ordentligt op og kiggede hen på Thor.
"Thor?" Spurgte jeg.
"Hvad synes du?" Spurgte han.
Jeg trak ham ind i et kram.
"Jeg er virkelig glad! Men hvorfor? Og vi har jo heller ikke pakket?" Spurgte jeg.
"Du bliver mere overrasket end du tror" Sagde han og blinkede.

Vi stod nu i lufthavnen i Frankrig. Jeg havde altid drømt om at komme til Frankrig, men det kunne han jo ikke vide?
"Kom" Sagde Thor, tog min hånd og trak mig med ud.
Der holdte en taxa til os. Thor åbnede døren for mig, så jeg kunne komme ind. Han satte sig ind i den anden side og sagde et eller andet på fransk til chaufføren. Efter en times kørsel holdte vi ude foran et hotel. Det var virkelig stort og virkelig flot, hvordan kunne han have råd til det her? Vi gik ind i receptionen. Thor sagde igen noget på fransk til damen, hun gav Thor en nøgle. Thor smilte og tog min hånd igen. Vi gik hen til elevatoren, da vi boede på 4 sal. Da elevatoren åbnede igen, gik vi ud og fandt vores værelse. Thor låste op og åbnede så døren. Wow, her var fantastisk! Jeg kiggede mig omkring, der lå to bunker tøj på sengen. Jeg gik ud på altanen, fantastisk udsigt! Thor kom ud til mig og lagde sin arm rundt om mig.
"Thor, hvad er alt det her?" Spurgte jeg og vendte mig om mod ham.
Han kiggede ned, bed sig i læben og kiggede så op igen.
"Jeg ville have ventet med det her, men nu er det nu" Sagde han.
"Thor?" Sagde jeg.
"Hør (Dit navn), de sidste par dage har været helt fantastiske! Siden jeg så dig til festen, har jeg ikke kunne holde mig fra dig! Jeg elsker dig og vil gøre hvad som helst for at du kan blive min" Sagde han.
"Thor.." Hviskede jeg.
"Shh" Hviskede han og plantede sine læber på mine.
Efter lidt tid trak jeg mig.
"Jeg har altid elsket dig" Hviskede jeg.
Thor smilte og trak mig igen ind i et kys.

Det her var så min afslutning på historien, jeg ville gerne skrive videre men jeg har simpelthen ingen ideer! Måske der kommer en 2er på et tidspunkt? Men det har ihvertfald været pisse fedt at skrive for jer! Tak for alt jeres støtte, det betyder utrolig meget!  <33

You're all i need -CityboisWhere stories live. Discover now